טיסות זולות לניו יורק ביוני, יולי ואוגוסט

קישורים ממומנים

מתכננים טיול לניו יורק בקיץ? אתם במקום הנכון. אספנו עבורכם מבחר מבצעים וטיסות זולות לניו יורק ביוני, יולי ואוגוסט מאתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד היעדים הפופולריים ביותר ע"י התיירים הישראלים בפרט וכלל התיירים בכלל בחופשת הקיץ היא ניו יורק. הפעם החלטנו לבדוק מהם מחירי טיסות לניו יורק בקיץ בחודשים יוני, יולי או אוגוסט? אילו מבצעים מציעים אתרי הנסיעות וחברות התעופה השונות, איפה הכי משתלם? האם כדאי להזמין טיסה ישירה או טיסת המשך לניו יורק ועוד כמה טיפים המיועדים למי שמתכנן לקיץ את חופשתו בניו יורק כבר מעכשיו.

שימו לב: כל הנתונים מתייחסים ליום פרסום כתבה זו (26/3/2012) ונאספו מאתרי תיירות חיצוניים. לכן, אין אנו אחראים על אמינותם או מהימנותם של הדברים.

מבצעי טיסות לניו יורק בקיץ

אנו מתחילים עם אתר התיירות של אמריקן אקספרס נסיעות שמציעים כבר מעכשיו מבצעים לטיסות לניו יורק בקיץ. למשל, טיסה לא ישירה לניו יורק באוגוסט (יוצאת ב-19 לאוגוסט וחוזרת ב-30 לאוגוסט) החל מ-954 דולר לאדם בחברות תעופה כגון בריטיש איירוויס, אמריקן איירליין ועוד עם עצירות ביניים בערים שונות באירופה כגון מדריד, לונדון וכד'.

עוד מבצע מעניין שמצאנו הוא טיסה זולה לניו יורק ביוני (יוצאת ב-20 ליוני וחוזרת ב-10 ליולי 2012) החל מ-959 דולר בלבד.

אנו ממשיכים עם אתר נט טרוול שהתהדר בעיצוב מחודש ובו מצאנו כמה מבצעים שווים של טיסות זולות לניו יורק בקיץ. למשל טיסה לניו יורק דרך בריסל (כרטיס פתוח לשנה) ב-1177 דולר (שימו לב - המבצע לא תקף בחודש יולי ובמחצית הראשונה של חודש אוגוסט).

באתר של חברת התיירות אשת טורס מצאנו מבצע של טיסת אלעל לניו יורק במאי יוני (יציאה עד 16 ביוני) ב-999 דולר בלבד (טיסה ישירה!).

טיסות זולות לניו יורק ביולי

מכיוון שהביקושים לטיסות לניו יורק ביולי אוגוסט עולים על גדותיהם, חברות התעופה לא קופצות במבצעים מכיוון שהן יודעות שלרוב התיירים אין ברירה. לכן, מבצעים אטרקטיביים במיוחד ליולי ואוגוסט לא מצאנו באתרי התיירות ונאלצנו לבצע חיפוש בכמה מהם כדי להשוות מחירים ולקבל עבורכם אינדיקציה.

לשם כך, בחרנו בתאריך יציאה ב-1 ביולי ותאריך חזרה ב-22 ליולי 2012 וחיפשנו טיסות זולות לניו יורק בתאריכים האלו בכמה אתרי תיירות מובילים. להלן התוצאות מחולקות לטיסות ישירות וטיסות לא ישירות.

באתר גוליבר מצאנו בתאריכים הנ"ל טיסות ישירות לניו יורק החל מ-1621 דולר כאשר המחיר הזול ביותר שייך לאלעל ולאחריו 1678 דולר של חברת יונייטד וטיסה לניו יורק של חברת דלתא ב-1776 דולר.

אם אתם מוכנים להתפשר על טיסה לא ישירה לניו יורק המחיר הזול ביותר בגוליבר לתאריכים הנ"ל הוא הוא 1174 דולר של אל איטליה (רשימת המתנה) ולאחריו 1178 דולר ו-1223 דולר בחברת אלעל.

עוד אתר גדול שבדקנו טיסות בתאריכים האלו הוא אתר איסתא ושם מציעים טיסה לניו יורק עם עצירת ביניים של טורקיש איירליין ב-1009 דולר בלבד (רשימת המתנה). עוד טיסות עם עצירות ביניים שמציעים באיסתא הם של אל על, אירוסויט, לוט פוליש בטווח מחירים של עד 1300 דולר.

למעדיפים טיסה ישירה לניו יורק ביולי הטיסה הזולה ביותר באיסתא לתאריכים האלו היא טיסה ישירה של אלעל ב-1606 דולר.

טיסות זולות לניו יורק באוגוסט

כפי שציינו קודם, בכל הקשור למחצית הראשונה של אוגוסט, לא תמצאו מבצעים או מחירים זולים והמחירים דומים מאוד לאלו של חודש יולי ואפילו יקרים יותר. לצורך הבדיקה שעשינו, בחרנו בתאריך יציאה ב-5 לאוגוסט ותאריך חזרה ב-26 לאוגוסט.

בדקנו את התאריכים הנ"ל באתר הדקה ה-90 ושם קיבלנו את הטיסה הישירה לניו יורק הזולה ביותר ב-1726 דולר של חברת דלתא איירליינס כאשר טיסת אלעל ישירה לניו יורק תעלה לכם 1778 דולר לאדם.

טווח המחירים בטיסות הלא ישירות לניו יורק הוא זול בהרבה כמובן והטיסה לניו יורק עם עצירת ביניים הזולה ביותר שמציעים באתר הדקה ה-90 נכון לכתיבת שורות אלו היא 1148 דולר שהיא טיסה משולבת של חברת אל על וחברת אייר אירופה.

באתר 747 מציעים מחירים מאוד דומים לאלו של אתר הדקה ה-90 כך למשל, מחיר טיסה לא ישירה לניו יורק הזול ביותר עומד אף הוא על 1148 דולר של אלעל ואילו מחיר טיסה ישירה לניו יורק הזול ביותר עומד על 1726 דולר בלבד של חברת דלתא.

לסיכום, המשבר הכלכלי העולמי ועליית מחירי הדלק בעולם מגולמים היטב במחירי הטיסות לניו יורק בקיץ הקרוב ואם אתם באמת רוצים לחסוך קצת במחירי הטיסות, נסו להקדים את חופשכם לחודש יוני או לסוף חודש אוגוסט ואז תוכלו ליהנות ממחירים זולים בהרבה.

מאמרים קשורים:
מלונות בניו יורק

0 תגובות: