אירלנד - מדריך טיולים

קישורים ממומנים

מתכננים נופש באירלנד? אספנו עבורכם כמה מדריכי תיירות לאירלנד שבעזרתם תוכלו ללמוד איפה כדאי ואיפה שווה לטייל באירלנד. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

אירלנד היא אחד היעדים היותר מגניבים לחופשה מהנה לכל המשפחה ואכן משפחות עם ילדים רבות בוחרות לעשות את החופשה האירופית שלהן באירלנד. פארקים לאומיים, טירות מרהיבות, אגמים, מוזיאונים מיוחדים לילדים הם רק חלק קטן ממה שאירלנד מציעה למשפחות עם ילדים בפרט ולתיירים חובבי טבע בכלל. כמו כן, תוכלו למצוא גם שייט בנהרות באירלנד שהפך לטיול פופולרי ביותר בקרב תיירים רבים בשנים האחרונות.

הפעם בכתבה הבאה החלטנו להציג עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיעזרו לכם לתכנן את הנופש באירלנד המושלם ביותר בשבילכם.

מסלול לטיול משפחות באירלנד

באתר למטייל פרסמו כתבה מעולה ובה הצעה לטיול משפחתי לאירלנד לשבוע הכולל טיול בערים גאלווי (עיר נמל), דבלין, וקילקני. וטיול באיזורים מעולים לתיירות כגון מחוז קורק המורכב מעיירות דגים, מחוז קילרני, טירת בנראטי וכמובן צוקי מוהר המפורסמים. בנוסף, בעמוד הבא מציעים באתר למטייל מגוון טיפים מצויינים לטיול עם ילדים באירלנד כגון מידע על מוזיאונים, גני חיות, פארקי שעשועים, אתרי טבע, מידע על פסטיבלים ואפילו הנחות ומבצעים שונים.

טיול בבלפסט ובדבלין

אתר לשכת התיירות האירית הוא מקום שחובה לעצור בו לפני שיוצאים לחופשה באירלנד. האתר מציע לכם מגוון מסלולי טיול לאירלנד החל ממסלול ליום אחד ועד לטיול של עשרה ימים. בנוסף תוכלו למצוא באתר מידע רב כולל מדריכי וידאו על חופשה בשתי הערים המרכזיות של אירלנד - בלפסט ודבלין וכן מידע רב על פעילויות שונות כגון רכיבה על סוסים, טיול אופניים או חופשת אתגרים עם סקי גלשן אויר וכד'.

בנוסף, תוכלו למצוא מידע גם על הקהילה היהודית באירלנד עם מידע על בתי כנסת עתיקים, מסעדות כשרות באירלנד וכד'.

מלונות באירלנד

אירלנד מלאה במלונות יוקרתיים, מלונות בוטיק וכן מבחר של דירות ובתים להשכרה שרבים מהתיירים הישראלים נוהגים להזמין. באתר הבא תוכלו למצוא את כל מלונות אירלנד מחולקים לפי דירוג והמלצות וכן לפי איזורים. בנוסף תוכלו למצוא גם רשימה של בתים להשכרה לטווח קצר ואפילו קראוונים לקמפינג.

אוכל באירלנד

לסיום, אירלנד ידועה גם בזכות האוכל האירי המשובח שהיא מציעה. בכתבה הבאה תוכלו למצוא המון מידע על האוכל האירי כגון המלצות על מסעדות בדבלין ובבלפסט וקצת היסטוריה על האוכל האירי המצוין.

מאמרים קשורים:
נופש באוסטריה
נופש בפראג
נופש בטוסקנה
נופש בפורטוגל
נופש בברצלונה

0 תגובות: