מבצעים לים המלח - פסח 2012

קישורים ממומנים

אספנו לכם את הדילים הזולים והשווים ביותר לים המלח בפסח 2012 הכולל את המלונות הנחשבים ביותר מאתרי התיירות המובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

בהמשך לכתבות שאנו מפרסמים עבור מבצעים ודילים לפסח, הפעם אנו החלטנו להתרכז באחד האזורים הפופולריים והנפוצים ביותר ע"י תיירים ישראלים ותיירים מחו"ל - ים המלח. בכתבה הבאה נציג לכם מבצעים ודילים לים המלח בפסח שמצאנו באתרי התיירות הטובים והזולים ביותר ברשת.

את הדילים שנציג כאן עבורכם הם לכל תקופת חופש פסח חילקנו בצורה הבאה:
  • דילים לליל סדר בים המלח (כולל או לא כולל ארוחת ליל סדר).
  • דיל לחול המועד של פסח בים המלח.
  • דילים לחג שני של פסח בים המלח (שביעי של פסח).
חשוב לדעת: כל המידע המופיע בכתבה זו נכון ליום פרסום כתבה זו (10/3/12) ונאסף מאתרים חיצוניים. לכן, אין אנו אחראים על אמינותם או מהימנותם של הפרטים.

דילים לים המלח - ליל סדר 2012

נתחיל עם דילים ומבצעים לליל סדר במלונות ים המלח השונים שמצאנו באתרים השונים. באתר הדקה ה-90 מצאנו למשל דיל זול לים המלח לליל הסדר במלון 3 כוכבים הנקרא צל הרים. הדיל כולל אירוח על בסיס חצי פנסיון בין התאריכים 5 לאפריל ועד ה-8 באפריל ומחירו הוא 3348 ש"ח לזוג לכל שלוש הימים.

באתר אשת טורס מציעים בעמוד הבא מגוון דילים לליל הסדר במלונות ים המלח למשל, דיל לליל סדר בדניאל ים המלח (5 כוכבים) כולל ארוחת ליל סדר כשרה גלאט למהדרין) ב-875 ש"ח לאדם ללילה, דיל לליל סדר במלון אואזיס ים המלח (ארבעה כוכבים) כולל ארוחת ליל סדר ב-744 ש"ח, דיל לליל סדר במלון ישרוטל ים המלח (5 כוכבים) ב-645 ש"ח, מבצע ליל סדר במלון ישרוטל גנים ים המלח (4 כוכבים) ב-525 ש"ח מבצע לליל סדר במלון לאונרדו פלאזה ים המלח (5 כוכבים) ב-752 ש"ח בלבד.

דילים לים המלח - חול המועד פסח 2012

באתר אשת טורס מציעים מבצעים לחול המועד פסח בין התאריכים 8 ל-12 לאפריל מבצע למלון לוט ים המלח (ארבעה כוכבים) על בסיס חצי פנסיון ב-628 ש"ח ומבצע לחול המועד פסח במלון הוד המדבר (4 כוכבים) גם כן ע"ב חצי פנסיון ב-686 ש"ח לאדם ללילה.

באתר הדקה ה-90 מציעים דיל לחול המועד פסח (לשני לילות בלבד) במלון ישרוטל גנים ים המלח על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-612 ש"ח בלבד.

בכפר הנופש אלמוג ים המלח מציעים באמצעות האתר הבא מבצע לחול המועד בפסח על בסי חצי פנסיון ב-746 ש"ח לזוג ללילה למינימום הזמנת שתי לילות.

דילים לים המלח - חג שני של פסח 2012

באתר "הוטלס" מצאנו שני דילים זולים לים המלח לחג שני של פסח - מבצע במלון ישרוטל ים המלח לחג שני של פסח ב-1366 ש"ח לזוג ללילה ומבצע חג שני של פסח במלון לאונרדו קלאב ים המלח ב-940 ש"ח לזוג ללילה.

ונסיים עם אתר ענבל טורס שבו מצאנו כמה דילים ומבצעים זולים למלונות ים המלח בחג שני של פסח כמו למשל מבצע חג שני של פסח במלון אואזיס ים המלח על בסיס פנסיון מלא ב-2650 ש"ח לזוג וכולל כניסה חופשית לספא של המלון, מבצע הכל כלול במלון לאונרדו קלאב ים המלח בשביעי של פסח ב-2935 ש"ח לזוג, מבצע לחג שני של פסח במלון לאונרדו פלאזה ים המלח ב-3080 ש"ח לזוג (פנסיון מלא) ומבצע בשביעי של פסח במלון רויאל רימונים ים המלח ב-3100 ש"ח לזוג עם כניסה חופשית לספא.

0 תגובות: