טיסות זולות לברלין

קישורים ממומנים

כפי שהבטחנו לכם מהכתבה הקודמת, הפעם נציג לכם טיסות לברלין בזול שאספנו מאתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

בשנים האחרונות הופכת ברלין לאט לאט ליעד מבוקש ביותר וכובשת את התיירים הישראלים. הצעירים מחפשים את חיי הלילה התוססים שבעיר ואילו המבוגרים יותר מחפשים את ההיסטוריה והתרבות השופעת שבברלין אבל איך שלא תסתכלו על זה, ברלין היא מקום שכדאי מאוד לבקר בו ולא משנה מהי הסיבה.

בכתבה הבאה נציג לכם טיסות זולות לברלין ומבצעים שונים שמצאנו באתרי התיירות המובילים ובחברות התעופה השונים וביניהם טיסות ברגע האחרון לברלין, טיסות שכר, טיסות ישירות, טיסות מיוחדות לסילבסטר ועוד.

טיסות לברלין

לפני שנתחיל בממצאים, נציין שהמחיר הממוצע לטיסה בברלין בחורף הקרוב עומד על כ-400 דולר כאשר טיסה ברגע האחרון תהיה זולה במקצת ועומדת על כ-380 דולר בממוצע.

אנו מתחילים באתר הדקה ה-90 שמציע מבצע של טיסות לברלין באל-על הנמשך עד לסוף חודש מרץ ומציע טיסה לברלין ב-479 דולר. אתר איסתא למשל מציע טיסה ברגע האחרון לברלין (סוף דצמבר) ב-384 דולר בלבד הכולל טיסה ישירה הלוך באל על וחזור בארקיע.

באתר גוליבר אפשר למצוא מבחר טיסות לזולות לברלין החל מ-364 דולר לטיסת צ'רטר ברגע האחרון וטיסות נוספות בחברות תעופה נוספות ובאתר אופיר טורס מצאנו טיסה זולה לברלין היוצאת בתאריכים גמישים ב-399 דולר של חברת ישראייר.

אתר נט טרוול למשל מציע טיסות לברלין במחירים מוזלים לחברי הנוסע המתמיד במחיר של 398 דולר + 80 נקודות בתאריכם שונים וגם אתר צבר מציע תאריכים שונים לטיסות לברלין ב-399 דולר בלבד.

נמשיך עם אתר אשת טורס שם גילינו מבצע שווה של טיסות זולות לברלין ב-369 דולר בלבד בחברת אל על כאשר ניתן לבחור תאריכי יציאה עד חודש מרץ. הטיסה היא במחלקת G Class וניתן לשדרגה בתוספת תשלום.

נסיים עם אתר וואלה טורס שם אפשר למצוא מבחר טיסות לברלין של ישראייר במחירים של בין 398 דולר ועד ל-448 דולר בחודשים דצמבר או ינואר ובאתר ynet tours שבו מצאנו לכם טיסת שכר לברלין ברגע האחרון ב-389 דולר הניתנת למימוש בין התאריכים 13 ועד 17 לדצמבר.

מאמרים קשורים:
מלונות בברלין
נופש במינכן

0 תגובות: