טיסות לברצלונה

קישורים ממומנים

הפעם במסגרת סדרת הכתבות שלנו על טיסות לחו"ל, נציג לכם את כל המידע על טיסות לברצלונה. כמה עולה טיסה לברצלונה ברגע האחרון ואיפה אפשר למצוא טיסות זולות לברצלונה? בכתבה הבאה שלפניכם.

בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה האחרונה ספרד לוהטת בקרב התיירים ונחשבת לאחד המקומות המבוקשים ביותר. עשרות אלפי תיירים ישראלים פוקדים את ברצלונה, ספרד מדי שנה. וניתן לראות זאת בעיקר בכמות הדילים והטיסות שמציעים אתרי התיירות השונים.

בכתבה הבאה נציג לכם טיסות זולות לברצלונה שאספנו מאתרי הנסיעות המובילים בישראל ונפרט לכם מה הם מציעים ומהם המחירים של הטיסות.

כמה עולה טיסה לברצלונה?

לאחר שבדקנו בלא מעט אתרי נסיעות שונים, אפשר לומר שמחיר טיסה לברצלונה בחורף עומד בממוצע על כ-430 דולר כאשר ישנו הבדל בין מחירים רחוקים לבין טיסות של הרגע האחרון שמחירים הממוצע הוא כ-320 דולר.

טיסות זולות לברצלונה

נתחיל מיד עם אתר גוליבר שמציע טיסות זולות לברצלונה בחברות תעופה רבות. הטיסה הזולה ביותר לברצלונה שמצאנו בגוליבר היא טיסת שכר שיוצאת ב-16/12 ומחירה הוא 294 דולר בלבד! טיסה לברצלונה עם אל-על תעלה לכם בגוליבר 494 דולר לאדם כאשר הטיסה עוברת דרך בריסל.

גם אתר וואלה טורס מציע כמה טיסות זולות לברצלונה. הטיסה הזולה ביותר שמציעים באתר היא ברגע האחרון (יוצאת ב-16 לדצמבר) בחברת ארקיע ומחירה הוא 289 דולר בלבד!

באתר נט טרוול מציעים לכם מבצעים מגוונים על טיסות לברצלונה וכך למשל ניתן למצוא טיסה לברצלונה לתערוכת הסלולר שמתקיימת באמצע חודש פברואר ב-449 דולר או הנחות לטיסה יומית של אל אלעל לברצלונה של 50 עד 100 דולר.

אתר אשת טורס מציע טיסת אלעל לברצלונה ב-449 דולר כאשר ניתן להזמין טיסה זו עד לסוף חודש מרץ 2011. כמו כן, תוכלו למצוא באתר גם טיסת ארקיע לברצלונה ברגע האחרון ב-319 דולר בלבד.

אם אתם אוהבים לתכנן מראש את הטיול, באתר הדקה ה-90 מצאנו טיסה לברצלונה היוצאת במרץ 2011 בחברת צ'ך אירליינס ב-439 דולר בלבד למקסימום של 30 לילות. גם באתר איסתא מצאנו מבצע על טיסה לברצלונה ברגע האחרון בחברת ארקיע ב-309 דולר בלבד.

ונקנח עם אתר צבר שמציע בין יתר המבצעים גם חבילת ספורט הכוללת טיסה לברצלונה, שהול במלון וכרטיס לאחד ממשיקה של קבוצת הכדורגל המפורסמת ברצלונה. מחירי החבילות נעים החל מ-675 יורו לאדם.

עד כאן טיסות לברצלונה. בפעם הבאה נפרסם כאן טיסות זולות לברלין אז אל תשכחו לקפוץ לבקר.

מאמרים קשורים:
השכרת רכב בברצלונה
מלונות בברצלונה
עצות לטיול בברצלונה

0 תגובות: