נופש בפסח ברודוס

קישורים ממומנים

מחפשים חבילות נופש לרודוס בפסח 2012? בדקנו במיטב אתרי הנסיעות איזה דילים וחבילות הם מציעים לרודוס ואיפה הכי משתלם. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר שסיימנו עם סדרת הכתבות שלנו המציגה דילים ליעדים במערב אירופה, היום אנחנו שמחים להציג בפניכם סדרה חדשה ובה דילים ומבצעים לנופש למשפחות לפסח באיזור המזרח התיכון (יוון, מלטה וכד'). את הסדרה החדשה נפתח היום עם חבילות נופש לרודוס שאספנו עבורכם מאתרי הנסיעות המובילים בישראל כדי למצוא לכם את הדילים הזולים ביותר שתמצאו ברשת.

הערה: כל הדילים והמבצעים שמופיעים כאן נלקחו מאתרים חיצוניים ונכונים ליום פרסום כתבה זו (28/2/2012) אין אנו אחראים על מהימנותם של הנתונים.

נופש בפסח ברודוס

אנו מתחילים עם אתר איסתא שבעמוד הבא מצאנו לכם כמה דילים לרודוס בפסח למשפחות זולים החל מ-494 דולר על בסיס חצי פנסיון. בין החבילות תוכלו למצוא חבילת ליל סדר ברודוס (3 לילות) במלון איקסיאן גרד הוטל רודוס ב-2180 דולר לזוג פלוס 2, דיל לרודוס הכולל 4 לילות במלון רודוס פאלאס וטיסה ב-1742 דולר לזוג+1 או חבילה למשפחות ברודוס הכוללת 5 לילות במלון מירלונה ויליג' רודוס ב-2516 דולר לזוג פלוס שניים.

נמשיך עם אתר טלטוס שבו מצאנו חבילת נופש לחול המועד פסח ברודוס הכוללת 3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון לומניץ (3 כוכבים) בין התאריכים 12-15 באפריל וטיסת צ'רטר הלוך חזור של חברת Corons ב-862 דולר לזוג או 1275 דולר לזוג פלוס ילד.

חבילות לרודוס בפסח - הכל כלול

הרבה מאוד מהתיירים הישראלים אוהבים לבלות את חופשת הפסח שלהם ברודוס בחבילות הכל כלול באחד המלונות המפוארים באי. הנה כמה חבילות בכל כלול לרודוס בפסח שמצאנו בכמה אתרי תיירות:

באתר המרכז לתיירות בינלאומית (WTC) שנחשב לאחד המובילים בתיירות ליוון מצאנו חבילת הכל כלול במלון אלקטרה פאלאס למשך 4 לילות ב-739 דולר לאדם בחדר עם נוף לבריכה או 775 דולר לאדם בחדר עם נוף לים

גם באתר אשת טורס מציעים חבילת הכל כלול לרודוס בליל הסדר פסח במלון בלו ביי הנמצא באזור איאליסוס וממוקם על חוף הים וסמוך למרכז העיר לשלושה לילות וטיסות הלוך חזור של חברת Cronos ב-474 דולר לאדם בלבד.

עוד חבילת הכל כלול לרודוס למשפחות מצאנו באתר וואלה טורס והפעם במלון מירלונה ויליג' ל-3 לילות עם טיסות של Aegean Airlines בין התאריכים 5 לאפריל ועד ה-8 לאפריל ב-1876 דולר למשפחה עם שני ילדים (130 דולר תוספת לתינוק).

ונסיים עם אתר קווי חופשה שבעמוד הבא מצאנו הרבה מאוד חבילות הכל כלול לרודוס בפסח החל מ-433 דולר לאדם ל-4 לילות. בין בתי המלון שמציעים חבילות הכל כלול תוכלו למצוא את המלונות אושן בלו רודוס  ומלון נאוטיקה בלו.

0 תגובות: