טיסות זולות לניו יורק

קישורים ממומנים

מחפשים טיסה זולה לנו יורק? בדקנו מה מציעים חברות התעופה ואתרי הנסיעות השונים עבור טיסות לניו יורק. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

ניו יורק היא אחד מאותם יעדים תיירותיים או עסקיים אשר מלאים בכל זמן נתון בכל עונות השנה. לכן, קיים מגוון רחב של חברות תעופה המציעות טיסות לניו יורק החל מחברת אל על המפעילה כ-16 טיסות בממוצע בשבוע ועד חברות תעופה זרות המציעות טיסות לניו יורק לא ישירות כגון אל איטליה, KLM, איבריה, טורקיש איירליין, לופטנזה ועוד חברות רבות.

כעיקרון, טיסות לניו יורק לא ישירות יהיו זולות יותר מאשר טיסות ישירות אך יש לקחת בחשבון שטיסה לניו יורק היא ארוכה מאוד וטיסה כזו עם עצירה באירופה יכולה לפעמים לקחת עד 48 שעות. לכן, ישנם כאלו המעדיפים לשלם קצת יותר עבור טיסה ישירה אך לקבל טיסה מהירה וקלה.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק מה הם מחירי טיסות לניו יורק ישירות ולא ישירות, ברגע האחרון וגם לתקופות רחוקות יותר (דצמבר, ינואר ופברואר). בנוסף, נציג עבורכם מבצעים מאתרי תיירות שונים שמצאנו ברשת. (הערה: כל המידע המובא בפניכם כאן, נכון ליום פרסום כתבה זו -31/10/11 ומכיוון שנאסף מאתרים חיצוניים, אין אנו אחראים על אמינותו).

טיסות זולות לניו יורק

נתחיל עם אתר אל על שבו מצאנו מבצע המתקיים בין התאריכים 1 לנובמבר ועד ה-25 למרץ 2012 המציע טיסה זולה לניו יורק ב-1019 דולר למחלקת תיירים ו-3379 דולר למחלקת עסקים. שימו לב: המבצע כפוף לזמינות מושבים ומתקיים רק בתאריכים הנ"ל.

אנו ממשיכים עם אתר נהורה טורס המציע בדף הבא עמוד שלם של מבצעים והנחות ומבחר טיסות מוזלות לניו יורק. למשל, טיסות לניו יורק בחברת איירסוויט בכל השנה החל מ-1149 ש"ח, טיסה מוזלת לניו יורק בין התאריכים מאי עד יוני עם חברת אל איטליה החל מ-999 דולר, טיסות ישירות לניו יורק של קונטיננטל לצעירים עד גיל 32 החל מ-1399 דולר ומבצע של חברת לוט איירוייס המציע טיסות זולות לניו יורק בחודשים מאי ויוני החל מ-945 מדולר בלבד.

באתר איילה טורס מצאנו מבצע שווה במיוחד המציע הנחה של 150 דולר לזוג המזמין טיסה בחברות קונטיננטל ואייר קנדה. המבצע בתוקף עד ה-31 לדצמבר.

אם אתם מחפשים טיסה לניו יורק בפחות מ-900 דולר, מצאנו עבורכם מבצע באתר טרוולר טורס המציע בדף הבא ריכוז של מבצעים וטיסות מוזלות לניו יורק במבחר חברות התעופה השונות. בדף זה מצאנו מבצע של חברת התעופה אייר ברלין המציע טיסה לניו יורק החל מ-819 דולר.


בנוסף תוכלו למצוא באתר מבצעים נוספים כגון: טיסה לניו יורק דרך קייב (חברת אירוסוויט) החל מ-920 דולר, טיסה לניו יורק דרך איסטנבול (טורקיש איירליין) החל מ-959 דולר, טיסות לניו יורק דרך אמסטרדם או פריז (KLM/אייר פרנס) החל מ-1200 דולר, טיסה לניו יורק דרך רומא או מילאנו החל מ-1029 דולר או עם עצירה במדריד החל מ-1189 דולר.

ובנוסף, מציעים באתר טרוולר טורס גם מבחר טיסות ישירות לניו יורק של חברות כמו דלתא, איירוויס או קונטיננטל בפחות מ-1200 דולר.

אתר וואלה טורס מציעים טיסה לניו יורק בפחות מ-900 דולר בתאריכים (יציאה -14 לדצמבר וחזרה ב-28 לדצמבר) או טיסה לניו יורק ברגע האחרון (10 לנובמבר עד ה-24 לנובמבר) ב-904 דולר בלבד.

גם באתר גוליבר תוכלו למצוא מבחר טיסות לניו יורק בדצמבר בפחות מ-1000 דולר לאדם עם עצירות במוסקבה, ציריך, פרנקפורט, אמסטרדם ועוד כאשר הטיסה הזולה ביותר (נכון לתאריך כתיבת שורות אלו) שייכת לחברה תעופה רוסית עם עצירה במוסקבה ומחירה הוא 829 דולר לאדם בלבד.

אבל אנו נסיים עם אתר אמריקן אקספרס נסיעות שבו מצאנו כבר טיסה זולה ביותר לניו יורק (פחות מ-800 דולר לאדם!!). טיסה זו ממריאה ב-18 לינואר וחוזרת ב-5 לפברואר ועוברת דרך בריסל. מחיר הטיסה הזו עולה לא פחות ולא יותר מ-755 דולר בלבד! - הטיסה הזולה ביותר לניו יורק שמצאנו עד כה.

מאמרים קשורים:
מלונות בניו יורק
מלונות בלאס וגאס


0 תגובות: