טיסות למילאנו

קישורים ממומנים

אספנו עבורכם טיסות זולות למילאנו ממיטב אתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

מילאנו היא העיר השנייה בגודלה באיטליה ונחשבת לבירת האופנה העולמית ולמרכז כלכלי ומסחרי מהגדולים באיטליה ובעולם. תיירים רבים ביניהם גם ישראלים בוחרים לטוס למילאנו לצורכי עסקים ותיירות כאשר העיר מציעה מגוון אטרקציות ומונומנטים לתיירים כגון הקתדרלה הגותית, ציור הקיר המפורסם של הסעודה האחרונה מאת לאונרדו דה וינצ'י אשר נמצא בכנסיית סנטה מרייה דה לה גרציה, בית האופרה או איצדיון הכדורגל המפורסם סן סירו שבו משחקות קבוצות הכדורגל אינטר מילאנו ומילאן.

בכתבה הבאה החלטנו לאסוף עבורכם טיסות למילאנו לרגע האחרון וגם לתקופות רחוקות יותר ממיטב אתרי התיירות המובילים בישראל. שימו לב: המידע נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (4/10/11) ואין אנו אחראים על אמינותו.

טיסות זולות למילאנו

נתחיל עם האתר של חברת אל-על שבו מצאנו מבצע על טיסות למילאנו לכל אורך החורף (עד ה-31 למרץ 2012) ב-389 דולר בלבד לטיסת הלוך חזור עם תאריכי יציאה וחזרה רבים לכל אורך התקופה. הערה: אם אתם רוצים להינות מהמבצע, יש להזמין כרטיסים לפחות 45 יום לפני הטיסה. לאלו מביניכם שמחפשים טיסות עסקים למילאנו, אל על מציעה מבצע עד לסוף חודש אוקטובר הכולל טיסת עסקים למילאנו ב-1099 דולר בלבד.

טיסות למילאנו ברגע האחרון

אנו ממשיכים עם אתר איסתא שבו מצאנו מבצע שווה מאוד על טיסה למילאנו ברגע האחרון החל מ-179 דולר בלבד לטיסה היוצאת בתאריך 5 לאוקטובר (כדאי למהר). בנוסף, אם אתם מחפשים טיסות למילאנו בפברואר מצאנו באיסתא מבצע המציע טיסה זולה למילאנו ב-251 דולר לאדם בלבד (בין התאריכים 14 לפברואר עד ה-19 לפברואר).

גם באתר דיזנהאוז מציעים טיסה למילאנו בדקה ה-90 (יוצאת ב-5 לאוקטובר) ב-163 דולר לאדם בלבד!! הטיסה היא טיסת צ'רטר (שכר) ושייכת לחברת התעופה Neos. נכון לכתיבת שורות אלו נותרו מעט מקומות בלבד לכן כדאי למהר ולהינות מהמבצע.

באתר נט טרוול מצאנו מבצע יומי של טיסות למילאנו של חברת התעופה אוסטריין איירליין ב-499 דולר לאדם. הערה: לא מצאנו עד מתי המבצע בתוקף לכן מומלץ להתקשר למוקד ההזמנות של האתר ולברר.

טיסות למילאנו בחורף

כדי להשוות מחירי טיסות למילאנו בחורף בחרנו תאריך אקראי ליציאה ב-23 לנובמבר וחזרה ב-30 לנובמבר וערכנו חיפוש בכמה אתרים שונים. להלן התוצאות (שימו לב: מכיוון שעל המבצע של אל על כבר ציינו בתחילת הכתבה, לא נציין אותו בתוצאות הבאות):

באתר וואלה טורס מחירי הטיסות לתאריכים אלו מתחילים ב-424 דולר לאדם לטיסה של חברת אל איטליה העוברת דרך רומא. באתר גוליבר מצאנו את אותה הטיסה של אל איטליה ב-421 דולר בלבד ובאתר הדקה ה-90 מחיר טיסה זו עומד על 426 דולר.

חבילות משחקי כדורגל והופעות במילאנו

לסיום, אספנו עבורכם כמה חבילות והופעות למשחקי הכדורגל במילאנו למשל, באתר טיקטים תוכלו למצוא מגוון חבילות של הופעות במילאנוהמתקיימות בחודשים נובמבר ודצמבר של אמנים כגון לני קרביץ, דרים תיאטור, רד הוט צ'ילי פפרס, בוב דילן, מארון 5 ועוד.

אתר קווי חופשה מציע חבילה למשחק של ברצלונה מול מילאן בליגת האלופות בין התאריכים 21 עד ה-24 לנובמבר ב-899 דולר לאדם

אתר נט טרוול מציע חבילת ספורט למילאנו משולבת למשחק של מכבי ת"א מול מילאנו ביורוליג ומשחק של אינטר מול קייבו בכדורגל האיטלקי. החבילה מתקימת בין התאריכים 19 עד ה-24 לאוקטובר ומחירה הוא 899 יורו לאדם.

1 תגובות:

אלעד אמר/ה...

אני לא מכיר את שאר החברות, אבל נסעתי עם חברים למשחק כדורגל בלונדון, דרך חברת טיקטים, ואכן היה אחלה דיל ואחלה שירות.
ואחלה טיול, כמובן.