נופש בונציה

קישורים ממומנים

מתכננים נופש בונציה? בכתבה הבאה נציג לכם כמה מדריכים מצויינים שיעזרו לכם בתכנון החופשה. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

חופשה בונציה נחשבת לחופשה יקרה ביחס לערים אחרות באירופה אך מהנה ביותר ומספקת חוויה לכל המשפחה. בדומה לאילת, ונציה המכונה גם עיר המים הודות למאות התעלות שמרשתות את העיר ומהוות חלק גדול מהתחבורה בה היא עיר שמבוססת על תיירות חוץ ופנים ורוב תושבי העיר מתפרנסים מתחום זה.

ונציה מהווה מקום חובה כמעט לכל תייר המגיע לאיטליה (כ-13 מיליון תיירים מדי שנה) הודות לאטרקציות התיירותיות הרבות הנמצאות בעיר כגון שייט בגונדולה בתעלות העיר, כיכר סן מרקו (ביזילקת סן מרקו, ארמון הדוג'ים) וכמובן פסטיבל המסיכות המפורסם שמתקיים מדי שנה בעיר.

אז אם אתם מתכננים טיול לונציה, הנה כמה מדריכים וטיפים שמומלץ מאוד לעיין בהם לפני שאתם מתכננים.

מחירי טיסות לונציה

לונציה שדה תעופה הנקרא מרקו פולו ובעונת התיירות (חודשי הקיץ) ניתן להזמין טיסות ישירות לונציה מישראל. בעונות פחות חמות רוב הטיסות הן לא ישירות ועוברות דרך ערים אחרות. מחיר טיסה לונציה נע בין 300 דולר ל-600 דולר בהתאם לעונה בשנה אך מומלץ תמיד לחפש טיסות לונציה ברגע האחרון באתרים כמו הדקה ה-90, גוליבר, איסתא ולמצוא טיסות בזול.

ונציה - מדריך טיולים

לאחר חיפוש ביו טיוב מצאנו עבורכם מדריך טיולים לונציה מושקע שמציג לצד המקומות והמראות השווים בעיר גם כמה טיפים להפוך את החופשה שלכם בונציה לזולה יותר. צפו במדריך:



טיפים לחופשה בונציה

אם אתם רוצים לדעת איך באמת להינות מחופשה בונציה, אנו ממליצים לקרוא את הכתבה הבאה (בשפה האנגלית) עם כמה המלצות אמיתיות שיעזרו לכם להכיר את המקומות שבאמת כדאי לבקר בהם, שיטות למצוא את המסעדות האיכותיות ביותר ועוד.

הגטו היהודי בוונציה

לסיום, מקום מאוד מומלץ לישראלים לבקר בו בונציה הוא הגטו היהודי (שהוא הגטו היהודי העתיק בעולם). פרטים נוספים, תוכלו לקרוא באתר הבא.

מדריכים דומים:
נופש בפראג
נופש בטוסקנה
נופש בפורטוגל
נופש בברצלונה

0 תגובות: