חבילות סקי 2012/2013

קישורים ממומנים

עונת הסקי של חורף 2012/2013 כבר בפתח ולכן החלטנו שוב להציג עבורכם מגוון חבילות סקי זולות, מובחרות ומומלצות ממיטב אתרי הנופש. כתבה חובה לכל חובבי הסקי.

עדכון חשוב (28/10/2012): עברה שנה מאז כתבה זו והדילים שבכתבה זו כבר אינם אקטואליים. אבל גם השנה אספנו עבורכם את מיטב הדילים וחבילות הסקי לחורף 2012/2013 והפעם חילקנו אותם לפי איזורים בצורה שתקל עליכם למצוא את החבילה המועדפת עליכם. להלן האיזורים שבינתיים הספקנו לאסוף עבורכם לחורף 2012/2013:
אנו מתכוונים להמשיך ולאסוף חבילות סקי ליעדים נוספים באירופה כגון בולגריה, שוויץ ועוד. אז הירשמו לתפוצת המייל שלנו או בואו לבקר לעיתים קרובות.

עונת הסקי לחורף הקרוב (2011/2012) עדיין לא נפתחה רשמית אך אפשר כבר למצוא במקומות רבים ברשת מבצעים וחבילות לחופשות סקי ברחבי אירופה. בכתבה הבאה נציג עבורכם מבחר חבילות ומבצעים שאספנו מאתרים שונים ברשת. דווקא הפעם ובאופן חריג, התרכזנו באתרים קטנים יחסית המתמחים לחופשות סקי ולא פנינו לאתרי התיירות הגדולים כגון הדקה ה-90, גוליבר, איסתא, צבר וכו'.

למרות שישנם הרבה מאוד מדינות המציעות תיירות סקי, אנו בחרנו להציג חופשות סקי עבור המדינות צרפת, אוסטריה, בולגריה, אנדורה ואיטליה בלבד וזאת מכיוון שרוב החבילות מתרכזות במדינות אלו. לנוחיותכם, חילקנו את החבילות לפי המדינות שבהם נמצא אתר הסקי.

הערה: הנתונים שמתפרסמים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (25/9/11) ומכיוון שנלקחו מאתרים חיצוניים אין אנו נושאים באמינותם או באחריותם.

חבילות סקי בצרפת

צרפת מציעה מגוון גדול של אתרי סקי לכל סוגי הגולשים ונחשבת לאחת המובילות בתחום כאשר איזור טין (Tignes) נחשב לפופולרי ביותר (גם ע"י הישראלים).

באתר "אקסטרים הולידיי" למשל מציעים לכם חופשת סקי בואל טרנס, צרפת (מרחב שלושת העמקים) שבו תוכלו להינות מגלישה איכותית, חיי לילה תוססים ואטקרציות רבות כגון מזחלות, ספא, ראלי קרח ועוד. טווח המחירים נע בין 740 יורו לבין 1039 יורו לאדם כאשר המחיר משתנה לפי כמות הגולשים שמזמינים את החבילה והתאם לתקופת ההזמנה (נובמבר עד דצמבר, ינואר עד אפריל ואפריל עד מאי).

החבילה כוללת 7 לילות ב"סקי קונדו" (דירה מיוחדת המותאמת לגולשי סקי וגולשי סנובורד), טיסה הלוך חזור לז'נבה, ציוד סקי, הסעות, נציג מלווה ועוד. שימו לב: ההצעה תקפה עד לסוף ספטמבר (30/9) אז אם זה מעניין אתכם, כדאי למהר ולהזמין. כמו כן, מצאנו לכם באתר גם חופשת סקי בטין, צרפת המיועדת לצעירים וסטודנטים במרץ 2012 במחירים של בין 869-977 יורו לאדם.

באתר אלפא סקי קלאב מציעים מבחר חבילות סקי לחנוכה לצרפת באתרי קלאב מד רבים כגון Arcs Extreme, Les Deux-alpes, Peisey - Vallandry, Aime Laplgne, Val Thorens, La plagne 2100, Val Morel ועוד לתקופות של כשבוע ימים בטווחי מחירים של 1300 עד 2200 יורו לאדם. אגב, באתר מציעים הנחה של 50 יורו על כל חבילות הסקי למזמינים את החופשה באמצעות כרטיס לאומי כארד.

באתר פינגווין מצאנו לכם חופשת סקי בטין למשך 7 לילות על בסיס חצי פנסיון החל מ-499 יורו לאדם ובאתר דוקטור סקי מציעים חבילות סקי הכל כלול לצרפת באתר הסקי טין ל-7 לילות החל מ-849 יורו לאדם. המלצה שלנו: באתר פינגווין מציעים לכם גם חבילות סקי המחולקות לפי קטיגוריות של מחיר וכך תוכלו לבחור בין חבילות סקי זולות לחבילות יוקרתיות ומפנקות.

חבילות סקי באנדורה

אנדורה היא מקום מומלץ ביותר לחופשת סקי אליה מגיעים דרך טיסה לברצלונה. כאשר האיזורים הפופולריים לחופשות סקי שם הם גרנד ולירה והאיזור וואלנורד. 

באתר פינגווין מצאנו מגוון רחב מאוד של חבילות סקי לשני איזורים אלו באתרים כגון  ספורט ויליג', Encamp, Magic Pas de la Casa, Princesa Parc, Himalaia Pas de la Casa, ואל סקי ועוד רבים למשך 6 לילות ע"ב חצי פנסיון במחירים ממוצעים של 900-1300 יורו לאדם. ראוי לציין את המבצע הבא המציע חופשת סקי בחנוכה באנדורה עם הדרכת סקי בעברית למשך 6 לילות (בין התאריכים 18 ועד ה-24 לדצמבר) החל מ-1345 יורו לאדם ומבצע דומה המציע חבילת סקי לפסח עם הדרכה בעברית החל מ-1320 יורו לאדם.

באתר אקסטרים הולידיי מציעים חופשת סקי באנדורה בגרנד ולירה לכל אורך עונת החורף 2011/2012 במחירים של 875-1059 יורו לאדם כולל טיסה לברצלונה, 6 ימי סקיפס, 7 לילות בדירה מאובזרת, ציוד סקי ועוד.

חבילות סקי בבולגריה 

עוד מדינה עם מבחר גדול של אתרי סקי היא בולגריה שהאיזורים הנפוצים ביותר ואהובים במיוחד על תיירי הסקי הם האתר בנסקו והאתר בורובץ'.

באתר "עולמות" מצאנו חבילת סקי לחנוכה בבולגריה באתר בנסקו (18-25 לדצמבר) כאשר אתם יכולים לבחור בסוג המלון וסוג החדר (משפחה עם ילדים, חדר לזוג פלוס ילד, אדם בחדר יחיד או זוגי וכו') בטווח מחירים של בין 699 ל-1000 יורו לאדם.

באתר פינגווין המושקע מצאנו גם הפעם מבחר עצום של חבילות סקי לבולגריה לאתרים ומלונות רבים כאשר כל החבילות כוללות טיסת אל על הלוך חזור לבולגריה. כך למשל תוכלו למצוא חופשות סקי למלונות כגון: Predela apprt, Bellevue Spa, Hotel Iglika, Hotel Iglika ועוד רבים. מחיר חבילת סקי לבלוגריה באתר נע בממוצע בין 700 ל-1000 יורו לאדם.

חבילות סקי באיטליה

איטליה היא אחת המדינות הותיקות ביותר שמציעות חופשות סקי במלונות ואתרים מיוחדים. אתרי הסקי הנפוצים ביותר באיטליה הם קרבינייה וסלבה דל גרדניה. 

באתר אלפא סקי קלאב מצאנו לכם חבילות סקי לאיטליה בסלבה דל גרדניה הכוללות טיסה לורונה, 7 לילות במלון "פלאן דה גרלבה" או מלון קונטיננטל (4 כוכבים), 6 ימי סקי פס והעברות במחירים של 1200 עד 1500 יורו בממוצע לאדם. תאריכי החבילות מתפרסים על פני כל החורף החל מדצמבר (חנוכה 2011) וכולל את חודשי חורף 2012 (ינואר,פברואר מרץ ואפריל).

אם אתם מעדיפים את אתר קרביניה, תוכלו למצוא באתר גם חבילות סקי לקרבינה במחירים דומים ובתנאים דומים בדף הבא.

באתר סקי דיל מציעים חבילות סקי לאתר סלה רונדה לאורך כל החורף כולל חגים כגון חנוכה, פורים ופסח. החבילה כוללת טיסת שכר לאיטליה, 7 לילות במבחר מלונות וסוגי חדרים שונים, ציוד סקי, 6 ימי סקי פס, העברות ועוד במחירים של בין 1000 ל-1300 יורו לאדם בחדר זוגי (המחיר משתנה בהזמנה לאדם בחדר יחיד או להוספת ילד עד גיל 12).

חבילות סקי באוסטריה

מדינה נוספת המציעה הרבה מאוד אטרקציות לחובבי הסקי והסנובורד עם מבחר רחב מאוד של אתרי סקי שונים היא אוסטריה. בין איזורי הסקי השונים ניתן למנות את מאירהופן, זאלאבאך, אישגיל, לאך, וולט, סולדן ועוד.

באתר פינגווין מצאנו אינסוף חבילות סקי לאוסטריה במלונות רבים בכל איזורי ואתרי הסקי השונים. רוב החבילות הן למשך שבוע ימים וכוללות סקי פס, העברות וכד' בטווחי מחירים של 950 יורו לחבילות סקי זולות ועד ל-1800 יורו לאדם לחבילות יוקרתיות ומפנקות. אנו בחרנו לציין את חבילת הסקי הבאה הכוללת בין היתר גם רכב שכור ב-1040 יורו לאדם ואת המבצע הזה המציע חופשת סקי בחנוכה באוסטריה עם הדרכה בעברית ועם כל התוספות המשלימות ב-1920 יורו לאדם.

באתר סקי דיל מציעים לכם חמישה חבילות סקי הכל כלול לאוסטריה באתרים סולדן, מאירהופן, אישגיל (Ischgl), צל אם זה (Zell.Am.See), וסט אנטון במחירים של החל מ- 1050 יורו לאדם.

חבילות סקי לדתיים ושומרי מסורת

לפני שנסיים, רצינו גם לעזור לציבור הדתי שגם הוא מתעניין בשנים האחרונות בחופשות סקי. ובכן, באתר פינגווין מצאנו עמוד שלם שמציע חבילות סקי לדתייים בבולגריה, אוסטריה, איטליה ואנדורה.

עד כאן להפעם, בכתבה הבאה נציג לכם טיפים והמלצות על איך ואיפה מוצאים חבילות סקי זולות. בינתיים תהנו.

0 תגובות: