דילים למדריד

קישורים ממומנים

אם אתם מחפשים חבילת נופש למדריד אתם נמצאים במקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם דילים למדריד מאתרי נופש מובילים בישראל. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

למרות שעבור רבים מאיתנו היעד המבוקש ביותר בספרד הוא ברצלונה, עבור תיירים רבים מהווה מדריד מוקד משיכה תיירותי העומד בפני עצמו. חיי הלילה התוססים לצד מוזיאונים והיכלי תרבות יוצרים מוקד עניין לכל סוגי התיירים ומתאימים גם לטיול משפחות עם ילדים, צעירים או זוגות רומנטיים.

לכן הפעם, שוטטנו עבורכם באתרי התיירות הישראלים כדי להביא לכם את הדילים והמבצעים השווים, הזולים והאטרקטיביים ביותר למדריד שיכולנו למצוא ואנו מקווים שתוכלו להפיק את מירב התועלת מכך. שימו לב: הנתונים והמידע המופיע כאן נלקחו ונאספו מאתרי תיירות חיצוניים ונכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (9/7/11).

חבילות נופש למדריד

את השוטטות שלנו התחלנו באתר הדקה ה-90 שבדף הבא מציג כמה חופשות במדריד לא רעות בכלל כמו למשל דיל למדריד הכולל 6 לילות במלון הולידיי אין מדריד בין התאריכים 30 לאוגוסט ועד ה-5 לספטמבר על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-622 דולר לאדם ועוד כמה חבילות למדריד ביולי של 6 ו-7 לילות במלונות כמו Travelodge Torrelaguna, פלורידה נורטה, ולדה, רקס ועוד בטווח מחירים של 570-670 דולר לאדם. כדאי לבדוק!

נמשיך עם אתר גוליבר שבו היינו רוצים להמליץ על הדיל הזה באמצע אוגוסט 2011 הכולל 6 לילות במלון המפואר מליה (5 כוכבים) הממוקם סמוך לפלאזה דה אספנה ב-918 יורו או את הדיל הבא היוצא באותם תאריכים במלון Convencion הממוקם במרכז מדריד ומומלץ ע"י גוליבר למשפחות ב-1560 יורו לזוג כולל טיסות.

אם אתם מחפשים חבילת טוס וסע למדריד, מצאנו לכם מבצע כזה באתר נט טרוול שכולל טיסה לספרד ורכב שכור ל-3 ימים ב-599 דולר לאדם בלבד. המבצע תקף לאורך כל חודש יולי הקרוב. מבצע נוסף למדריד ברגע האחרון מצאנו באתר איילה טורס שמציע 6 לילות מדריד בתאריכים 12/7 ועד ה-18 ליולי ב-390 יורו בלבד.

עוד מקום שכדאי לבדוק בו חבילות נופש למדריד הוא הדף הבא באתר דיזנהאוז עם כמה דילים מעניינים לסוף יולי במלונות כמו פלורידה נורטה, גוודי, ולדה ועוד וגם חבילת טוס וסע עם חברת ספאן איר.

חבילה לסופר קלאסיקו במדריד

ונסיים עם הדיל הבא שמצאנו לכם מיועד לחובבי ספורט בכלל ואוהדי ריאל מדריד בפרט ומציע חבילה למשחק הסופר קלאסיקו של ריאל מול ברצלונה באיצטדיון הכוללת טיסה מלון וכרטיס למשחק ב-1000 יורו לאדם (שימו לב: המחיר יכול להתעדכן או להשתנות בהמשך) בין התאריכים 12 לאוגוסט ועד ה-15 לאוגוסט.

מאמרים קשורים:
מלונות מדריד

0 תגובות: