חבילות נופש - ספטמבר

קישורים ממומנים

ריכזנו עבורכם מבחר חבילות נופש לספטמבר הקרוב למגוון יעדים כפי שמצאנו באתרי התיירות הגדולים והמובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו בה אנו מרכזים עבוכם דילים, טיסות ומבצעים לחודש אחד, הפעם אנו מציגים לכם חבילות נופש ומבצעים שונים לספטמבר 2011 ממיטב אתרי הנסיעות הגדולים בישראל. לטובת אלו שאין להם עדיין כיוון או יעד, השתדלנו לגוון ככל האפשר ולהציע לכם מגוון רחב של יעדים ומבצעים.

שימו לב: כל המידע המופיע כאן נאסף מאתרים חיצוניים ונכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (4/7/11). כדי לקבל מחיר רשמי וסופי יש לפנות ישירות לחברות הנסיעות.

חבילות נופש לספטמבר 2011

אנו מתחילים עם אתר איסתא שבו מצאנו כמה טיסות מוזלות וביניהן טיסה לריו דה ז'נרו של חברת התעופה "אל איטליה" ב-1255 דולר לאדם כאשר המבצע בתוקף מהראשון לספטמבר ועד ה-31 לדצמבר או למשל טיסה זולה לבומביי המיועדת לצעירים מגילאי 12-25 או לסטודנטים בגילאי 26-31 ב-755 דולר בלבד! הטיסה שייכת לחברת התעופה רויאל ג'ורדניה ובתוקף עד ה-20 לספטמבר.

באתר השטיח המעופף מצאנו לכם חבילת נופש לקוס בספטמבר ל-5 לילות במלון "נאטורה פארק ויליג'" - מלון חדש בקוס שממוקם בפסאלידי המוגדר 5 כוכבים וכולל טיסה של איגיאן לקוס ב-1523 דולר לזוג בלבד.

בגוליבר מצאנו הצעה מעניינת של טיול מאורגן לצרפת וספרד במשך 7 ימים הכולל ביקורים וטיולים בברצלונה, קוסטה ברווה ודרום צרפת ב-767 דולר לאדם בכמה תאריכים שונים בספטמבר ובאתר מציעים לכם טיול מאורגן לתאילנד בספטמבר של 16 יום ב-2725 דולר.

בדף הבא באתר נט טרוול תוכלו למצוא עשרות חבילות נופש לאנטליה הכוללות טיסה ומלון ל-3 לילות על בסיס הכל כלול בפחות מ-400 דולר!! בין המלונות שבמבצע תוכלו למצוא את מלון סטלה ביץ', סאן לנד, קווינס פארק, מקסים אנטליה ועוד ובאתר הדקה ה-90 מצאנו עבורכם כמה חבילות נופש לאתונה בספטמבר במלון קינג ג'ייסון החל מ-549 דולר לאדם.

חופשה בארץ - ספטמבר

בגזרת המלונות בארץ החלטנו להציג עבורכם גם כמה מבצעים למלונות שונים בארץ בספטמבר. באתר hotels.com מצאנו לכם כמה מלונות שמציעים דילים ומבצעים לספטמבר כמו למשל מלון הילטון מלכת שבא שמציע במהלך ספטמבר (וגם תחילת אוקטובר) מבצע של סוף שבוע לזוג החל מ-854 ש"ח בלבד למינימום הזמנה של 3 לילות או מבצע במלון אורכידאה אילת לספטמבר המציע 540 ש"ח לזוג לאמצע שבוע או 756 ש"ח לסוף שבוע (אמצע השבוע - מינימום 3 לילות וסוף שבוע - מינימום 2 לילות).

אם אתם מחפשים חופשה בארץ בצפון, כדאי לכם לבדוק למשל את המבצע הבא לראש השנה 2011 במלון אמירי הגליל בצפון ב-1080 ש"ח לזוג לאמצע השבוע או סוף שבוע (מינימום הזמנה של 3 לילות) או את המבצע הבא לראש השנה בטבריה במלון קיסר פרמייר ב-1100 ש"ח לזוג (אמצ"ש - מינימום 4 לילות, סופ"ש - מינימום 4 לילות) על בסיס חצי פנסיון.

נסיים עם האתר של הסתדרות המורים בו מצאנו מבצע לנופש במצפה רמון בספטמבר במלון "מצפה רמון קלאב" וכולל הדרכות, אטרקציות כמו טיולי ג'יפים ועוד ב-1999 ש"ח לזוג באמצע השבוע ו-2299 לזוג בסוף שבוע. ניתן לקבל פרטים נוספים בדף הבא.

עוד כתבות בסדרה:
חבילות נופש ליולי
חבילות נופש לאוגוסט

0 תגובות: