חבילות נופש - יולי

קישורים ממומנים

אספנו מאתרי התיירות המובילים בישראל דילים שווים וזולים לחודש יולי הקרוב. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

מכיוון שעיקר תיירות הפנים והחוץ מתרכזת בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט החלטנו לצאת בסדרה של שתי כתבות ובה נרכז בכל אחת מהן דילים שווים לישראל ולחו"ל ממיטב אתרי התיירות לחודש יולי ולחודש אוגוסט. הרבה מאוד אנשים אוהבים להזמין דילים מראש ולא לחכות לרגע האחרון אז אם אתם רוצים לצאת לחופשה ביולי 2011 ולא יודעים לאן, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

שימו לב
: הנתונים שמיד תראו כאן נכונים ליום פרסום הכתבה בלבד (8/6/2011) ויכולים להשתנות ע"י האתרים השונים.

חבילות נופש - יולי 2011

נתחיל מיד עם אתר וואלה טורס בו מצאנו חבילת נופש לזקינטוס היוצאת ב-6 ליולי וכוללת טיסה הלוך ושוב לזקינטוס בחברת AZI ושבעה לילות במלון זנטה פארק על בסיס חצי פנסיון ב-1988 דולר לשני מבוגרים. באתר של המרכז לתיירות בינלאומית מצאנו למשל חבילת נופש לסנטוריני הכוללת ארבעה לילות במלון מדיטרניאן סנטוריני הנמצא באיזור קאמרי וטיסה הלוך חזור בתאריכים 18 עד ה-22 ליולי 2011 ב-619 יורו לאדם.

באתר הדקה ה-90 מציעים חבילת נופש לאילת בחודש יולי במלון גולדן טוליפ פריוילג' לשלושה לילות בסוף שבוע בתאריכים 7/7 עד ה-10/7 ב-2643 ש"ח בלבד או למשל דיל לנסיכה אילת ביולי בסוף שבוע ב-575 ש"ח ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר.

באתר אשת טורס מצאנו ארבע חבילות נופש לסלוניקי ביולי החל מ-713 דולר ועד 815 דולר לאדם במלונות כמו הולידיי אין סלוניקי, מדיטרניאן פאלאס סלוניקי ומלון גרנד פאלאס סלוניקי. כל הדילים יוצאים או מסתיימים במהלך חודש יולי 2011.

אתר דיזנהאוז מציע כמה דילים לפלמה שבספרד ל-6 לילות בחודש יולי בטווח מחירים של 559 יורו ועד 758 יורו במלונות כמו בלמס, Cala Vinas, El Cid או Majorica. כל חבילות הנופש לפלמה הנ"ל יוצאות בתאריך 5 ליולי וחוזרות ב-11 ליולי 2011.

הופעות בחו"ל - יולי 2011

אתר התיירות "בליק" מציע לכם הרבה מאוד דילים להופעות בחו"ל לחודש יולי 2011 כמו למשל: דיל להופעה של סאנטנה בבודפשט החל מ-636 יורו, חבילת נופש להופעה של בון ג'ובי בברצלונה החל מ-776 יורו, הופעה של טייק דאת' בלונדון ביולי החל מ-841 יורו, דיל להופעה של רינגו סטאר בברלין החל מ-841 יורו או הופעה של מובי בברצלונה בחודש יולי החל מ-748 יורו.

הפלגות נופש ביולי

אם אתם מחפשים דווקא שייט תענוגות בספינות השונות, הנה כמה דילים לקרוז שמצאנו בכמה אתרים שונים לחודש יולי: למשל, אתר דיזנהאוז מציע שיט לים התיכון לשמונה ימים כולל טיסה לברצלונה. הדיל כולל טיסה, מלון, הפלגה, מיסי נמל שונים והעברות כאשר המחיר מתחיל ב-1819 דולר לאדם בחדר זוגי.

הפלגות לציבור הדתי


בשנים האחרונות גם הציבור הדתי והחרדי לא מקופח וישנם אתרים רבים אשר מציעים שיט תענוגות גלאט כשר והפלגות מפוארות למגוון יעדים בעולם. באתר הזה למשל מציעים מגוון עצום של הפלגות נופש לציבור הדתי בכל העולם כמו למשל הפלגות למערב ים התיכון (ספרד, סיציליה ואיטליה), שיט ביוון וקרואטיה ועוד יעדים רבים ומגוונים היוצאים בחודש יולי 2011.

עד כאן להפעם. בכתבה הבאה נציג לכם דילים וחבילות נופש חדשות לחודש אוגוסט 2011.

0 תגובות: