חבילות נופש ליער השחור

קישורים ממומנים

מחפשים דילים ליער השחור? ריכזנו לכם מספר הצעות לנופש ביער השחור מאתרי נסיעות ישראלים רבים וטובים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אחד הלהיטים האחרונים בשוק התיירות הישראלי הוא חופשה ביער השחור. בדקנו עבורכם מה עושים שם בדיוק ולמי זה מתאים ובנוסף, ריכזנו לכם דילים זולים ומבצעים ממיטב אתרי התיירות ברשת.

היער השחור הוא איזור רחב ביותר הממוקם בדרום מערב גרמניה סמוך לגבול הדרומי עם שוויץ ולגבול המערבי עם צרפת ומהווה בשנים האחרונות את אחד האתרים היותר פופולריים עבור התיירים הישראלים. קיימים אינסוף של אגדות וסיפורים סביב היער השחור כאשר אחד המפורסמים שבהם הוא סיפורם של עמי ותמי שכתבו האחים גרים.

טיול ליער השחור

מבחינה תיירותית, יש מגוון עצום של אטרקציות תיירותיות שמתאימות כמעט לכל סוג של טיול שתבחרו החל מטיולי שייט וגלישה, חבילות סקי (בחורף) טיולי אופניים וכמובן מסלולים רגליים וממונעים בתוך אוצרות היער המציעות נחלים קסומים, מפלי מים, בקתות, תעלות מים, מוזיאונים ועוד.

לינה ואירוח ביער השחור

בכל הקשור ללינה ביער השחור, ניתן למצוא מבחר גדול של בתי הארחה, וילות ודירות פרטיות להשכרה בכל האיזור וכמובן גם פארקים רבים בהם מתרכזים רוב המלונות הגדולים והמפוארים.

השכרת רכב ביער השחור

אם אתם מתכננים נופש למשפחה ביער השחור, מומלץ ביותר להכניס לחבילה גם רכב שכור וזאת מכיוון שהיער השחור מתפרס על שטח עצום וכדי ליהנות מהחופשה בצורה נעימה ורגועה מבלי להסתמך על תחבורה ציבורית עדיף להוסיף כמה מאות שקלים ולהינות מרכב שכור.

אטרקציות ביער השחור

ישנם המון מקומות לטייל ולסייר בהם ביער השחור. הנה מקומות שכדאי להגיע ולטייל בהם:
  • אירופה פארק
  • אגם שלוכזה (שלוך)
  • מפלי טריברג
  • העיר פיירבורג - קתדרלת פיירבורג
  • אגם טיטי
  • חור המכשפה
  • טיטיזי
אם אתם רוצים לקבל עוד הרבה פרטים על מסלולי טיולים ומקומות לטייל ביער השחור, מומלץ מאוד לבדוק את הבלוג הבא (באנגלית) שיסביר לכם בצורה מקיפה את כל מה שאתם צריכים לדעת על היער השחור.

דילים ליער השחור

אתר גוליבר מציע דף שלם עם חבילות נופש ליער השחור מגוונות הכוללות בתוכם טיסה, מלון, רכב שכור וכו'. למשל דיל ליער השחור ב-728 דולר לאדם הכולל טיסה ו-6 לילות במלון פרקבליק הנמצא סמוך למירנה וכולל גם מרכז טיפול וספא ומלונות נוספים רבים.

אתר שקד טורס מציע חבילה ליער השחור החל מ-655 יורו וכוללת טיסת אלעל או סוויס, 7 לילות בצימר באגם טיטיזה לזוגות או למשפחה עם ילדים והשכרת רכב כאשר ניתן להזמין את החבילה למגוון תאריכי יציאה (מחיר החבילה ביולי או אוגוסט עלול להיות יקר יותר).

אם אתם מעדיפים להזמין מלון ביער השחור בנפרד, מצאנו לכם את האתר הבא המציע לכם וילות נופש להשכרה ביער השחור החל מ-79 יורו ללילה באיזורים רבים כגון אוברברנד, פורתוואנגן, ניוקירך, איזנבאך ועוד.

טיולים מאורגנים ליער השחור

אם אתם מחפשים טיול מאורגן ליער השחור כדאי לבדוק את האתר של חברת רימון טיולים המציע מגוון טיולים מאורגנים ליער השחור של 7 ו-8 ימים בחודשים יולי, אוגוסט, ספטמבר ואפילו אוקטובר בטווח מחירים ממוצע של 1200-1500 דולר לאדם כולל טיסות, מלונות, מדריכים וכו'.

הערה: כל המבצעים והדילים ליער השחור המופיעים כאן נאספו מאתרים חיצוניים נכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (22/6/11)

מאמרים קשורים:
פארקים בהולנד

1 תגובות:

גולן מ. אמר/ה...

כפר נופש ביער השחור

אם למישהו כאן יש המלצה טובה על כפר נופש ביער השחור אשמח לשמוע כמה שמות טובים.

תודה מראש.