דילים לבורגס

קישורים ממומנים

מחפשים חבילות נופש לבורגס? אתם במקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו עבורכם דילים לבורגס מאתרי הנופש המובילים בישראל. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

עכשיו אפשר כבר להפוך זאת לעובדה מוגמרת - בורגס היא אחד היעדים החמים ביותר לתיירות בקיץ ע"י הישראלים. לאחר שטורקיה איבדה מגדולתה אצל התיירים הישראלים, המוני ישראלים נוהרים אל הקלאבים בעיר הנופש בבולגריה ונהנים להם מחופים נעימים וממלונות איכותיים. בנוסף, בשנים האחרונות לאחרונה הפכה בורגס גם ליעד מועדף לתיכוניסטים וצעירים לפני צבא שטסים לבורגס בגלל המסיבות וחיי הלילה שמציעה העיר.

בכתבה הבאה החלטנו להציג לכם מבחר דילים ומבצעים לבורגס מאתרי תיירות רבים בתאריכי יציאה שונים. שימו לב: כל המידע המופיע כאן נלקח מאתרים חיצוניים ונכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (21/6/11). כדי לקבל מידע מדוייק, יש לפנות ישירות אל האתר או הספק.

דילים לבורגס

אין אתר תיירות בישראל שלא מציע דיל לבורגס לקיץ והמלאכה שלנו לא הייתה קלה אך הנה אוסף דילים לבורגס זולים, אטרקטיביים ומעניינים.

אנו מתחילים עם אתר גוליבר שמציע מגוון חבילות לבורגס כמו למשל דיל לבורגס בספטמבר למלון לאגונה פארק בורגס (4 כוכבים) למשך 3 לילות (יום ראשון עד רביעי) על בסיס הכל כלול ב-277 דולר לאדם בלבד. אם אתם מחפשים דיל לבורגס ביולי, מצאנו לכם דיל מעניין הכולל 3 לילות במלון גן עדן בורגס שלמעשה בנוי ככפר נופש וממוקם על יד סאני ביץ'בתאריכים 14/7 ועד ה-17/7 על בסיס חצי פנסיון וטיסת צ'רטר הלוך חזור ב-599 דולר לאדם.

נמשיך עם האתר המצויין של אשת טורס שתמיד קל להתמצא בו ומציע בעמוד הבא מספר לא מבוטל של דילים לבורגס של 3 ו-4 לילות בתאריכים גמישים בקיץ הקרוב למלונות כגון Ivana Palace, מלון פלומה בורגס או barcello Royal Beach במחירים של החל מ- 349 דולר בלבד!

לאלו שמחפשים דילים לבורגס באוגוסט ערכנו חיפוש באתר הדקה ה-90 עבור חבילות לבורגס בתאריך ה-1 לאוגוסט ומצאנו שם לא מעט דילים אטרקטיביים למלונות רבים כגון: אימפריאל, מרוול, נובל ועוד רבים החל מ-637 דולר לאדם. למשל דיל לבורגס לארבעה ימים במלון אימפריאל ע"ב חצי פנסיון בין התאריכים 1 לאוגוסט ועד ה-4 לאוגוסט ב-1274 דולר לשני מבוגרים או את חבילת הנופש הבאה הכוללת את מלון ויקטוריה בורגס באותם תאריכים ועל בסיס חצי פנסיון גם כן ב-1354 דולר לזוג.

באתר נט טרוול מצאנו כמה חבילות נופש לבורגס במהלך חודש יולי כמו למשל חבילת נופש במלון כריזנטמה ל-6 לילות ב-544 דולר או דיל למלון קלופר בורגס ל-7 לילות היוצא ב-5 ליולי ב-535 דולר בלבד ועוד.

דילים לבורגס ברגע האחרון

באתר נתור מצאנו עבורכם דף מרוכז ובו מבחר דילים לבורגס ברגע האחרון למלון מרוול (החל מה-23/6) ב-452 דולר לאדם בלבד כאשר כל החבילות הן על בסיס חצי פנסיון וכוללות טיסת צ'רטר ובאתר דיזנהאוז מצאנו דיל לבורגס ברגע האחרון אטרקטיבי ביותר הכולל 3 לילות במלון מרידיאן בורגס על בסיס לינה וארוחת בוקר בין התאריכים 23 ליוני ועד ה-26 ליוני ב-361 דולר לאדם בלבד!

דילים לבורגס לצעירים

לסיום, כפי שציינו בתחילת הכתבה, בורגס הפכה ליעיד מבוקש ע"י תיכוניסטים צעירים לפני צבא אז אם אתם כאלו, מצאנו עבורכם באתר נט טרוול דיל לבורגס במלון flyclub בורגס ל-7 לילות בתחילת חודש יולי וכולל 2 ארוחות ביום ומסיבות מהלילה ועד אור הבוקר ב-469 יורו.

מאמרים קשורים:
מלונות בבורגס
דילים לקוסטה ברווה

0 תגובות: