הפלגות נופש

קישורים ממומנים

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לנפוש ע"י הישראלים היא באמצעות הפלגות נופש וקרוזים. הפעם בחרנו לאסוף עבורכם דילים ומבצעים להפלגות נופש שונות ומגוונות לקיץ למבחר יעדים מתוך אתרי התיירות המובילים. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

עדכון (6/5/2012): כל הדילים, המבצעים והמחירים עודכנו לקיץ 2012 וכעת הם אקטואליים ורלוונטיים מתמיד.

בשנים האחרונות שוק הפלגות נופש תופס תאוצה יותר ויותר וזאת בעקבות כניסתן של חברות ספנות בינלאומיות לשוק הישראלי והפיכת שיט התענוגות לאופציה תיירותית ההולמת את שאר האלטרנטיבות. אם פעם הפלגות הנופש היו רק לאיזורים ספיציפיים (כגון איי יון או טורקיה), היום ניתן למצוא מבחר עצום של יעדים לשיט תענוגות בכל אירופה ובשילובים ייחודיים ומעניינים.

הפעם בכתבה הבאה, החלטנו לבדוק עבורכם איזה יעדים פופולריים ביותר ע"י הישראלים בהפלגות נופש, אילו חברות ספנות מועדפות ומהו מחיר הפלגת נופש ממוצע. בנוסף נציג לכם מבצעים להפלגות נופש בקיץ שאספנו ממיטב אתרי התיירות המובילים בישראל.

הפלגות נופש - מידע כללי

רצוי לחלק את הפלגות הנופש לשני סוגים עיקריים:

הפלגות נופש לים התיכון - בהפלגות אלו הספינה יוצאת מחופי ישראל ומפליגה למדינות הים התיכון כגון יוון, טורקיה, קפריסין, איה נאפה, ספרד, איטליה, וכו'. בדרך כלל חברות ספנות אלו מציעות מופעים של צוותי בידור וזמרים (בדרך כלל מהז'אנר המזרחי) הכלולים במחיר החבילה. ברשימה זו ניתן למנות ספינות כגון ונוס או מנו ספנות (גולדן איריס, רויאל איריס).

הפלגות נופש ברחבי העולם - בשנים האחרונות נכנסו לשוק התיירות הישראלי חברות ספנות בינלאומיות שמציעות מגוון שלם של יעדים חדשים להפלגות נופש כגון הפלגות לצפון אירופה, קריביים ועוד כגון רואיל קארביין, קרניבל ועוד. להפלגות אלו נדרשת גם טיסה וברוב המקרים אתרי התיירות מציעים חבילות נופש הכוללות במחיר את הטיסה, ההסעות והקרוז ביחד ותפרים למעשה עבורכם את החופשה.

הפלגות נופש - מחירים

העונה שנחשבת לחמה ביותר להפלגות נופש היא בחודשי הקיץ (יולי, אוגוסט וספטמבר) ומחירי ההפלגות יהיו היקרים בתקופה זו. מחירי הפלגות נופש בים התיכון נעים בין 150 ל-500 דולר לאדם כאשר המחיר ישתנה בהתאם למספר הלילות שנמשכת ההפלגה, סוג החדר (חדר ל-2 אנשים, חדר ל-4 אנשים וכו') ורמת החדר. מחירי ההפלגות הבינלאומיות לעומת זאת יקרים בהרבה שכן הן כוללות טיסות, מלונות, הסעות וכו ומתחילים ברוב המקרים ב-1500 דולר ומעלה לאדם.

הפלגות נופש 2012 - מבצעים

נתחיל עם אתר icruise למשל שמציע כמה הפלגות נופש לקיץ אטרקטיביות. בעמוד הזה למשל מצאנו הפלגת נופש ל-9 לילות בים הבאלטי היוצאת מקופנהגן ועוברת בכל מדינות סקנדינביה כגון נורווגיה, שוודיה, פינלנד, דנמרק, רוסיה, גרמניה ועוד. ניתן לבחור במגוון תאריכי יציאה בחודשים מאי, יוני או יולי 2012 כאשר מחיר ההפלגה נע בין 1000 דולר ל-1500 דולר בחדר פנימי לא כולל מיסים ואגרות בסך 206 דולר.

באתר של חברת השייט ונוס (ריו לשעבר) מציעים לכם כמה מבצעים אטקרטיביים ומעניינים. למשל, הפלגת נופש בשבועות באי יוןן בין התאריכים 24 עד ה-28 למאי החל מ-399 דולר לאדם בחדר לארבעה אנשים ו-499 דולר לאדם בחדר זוגי או הפלגת נופש של 2 לילות לאיה נאפה ביוני 2012 הכוללת גם הופעה של הזמר דודו אהרון ב-199 דולר בלבד לאדם בחדר של ארבעה או 239 דולר לאדם בחדר לשניים.

באתר נט טרוול מצאנו לכם כמה מבצעים נחמדים של שייט באירופה אחד מהם למשל הוא שייט באירלנד לאורך נהר השנון עם סירות מפנקות ומאובזרות למשך 7 לילות ב-200 יורו. תאריכי היציאה לשייט הם באוגוסט עד נובמבר וכדאי לבדוק את פרטי החבילה המלאים הכוללים תנאים מסויימים הקשורים למחירי החבילה.

באתר של חברת מנו ספנות תוכלו למצוא בעמוד הבא את הרשימה של כל חבילות השייט של החברה לחודשים מאי, יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר 2012. כך למשל תוכלו למצוא הפלגת נופש לרודוס בשבועות (4 לילות) בספינת רויאל איריס בהנחה מיוחדת במחיר של החל מ-377 יורו בלבד, הפלגת נופש ארוכה (14 לילות) למדינות אירופה בספינה גולדן איריס הכוללת ביקורים באיי יוון, צרפת, סיציליה, איטליה (כולל רומא) וסרדיניה החל מ-1092 יורו או הפלגת נופש לקפריסין בסוף שבוע באוגוסט בספינת רויאל איריס היוצאת ב-2 לאוגוסט 2012 החל מ-248 יורו לאדם.

נמשיך עם אתר קרוז סנטר השייך לחברת טל תעופה ומתמחה רק בקרוזים וחבילות שייט מפוארות באירופה, ארה"ב וקריביים וברחבי העולם. מבין המבחר העצום של הקרוזים המוצעים לכם באתר, בחרנו לציין חבילת שייט בראש השנה 2012 (6 לספטמבר) לברצלונה הכוללת טיסות, מלון ו-12 לילות שייט עם הספינה קרניבל בריז שמלבד ברצלונה יכלול ביקורים גם במרסיי צרפת, ליבורנו, רומא, סלרנו, מסינה וסיציליה באיטליה וכן פלמה דה מיורקה בספרד. מחיר החבילה - החל מ-1859 דולר לאדם.

לסיום, חבילה נוספת שכדאי לבדוק באתר היא חבילת נופש לארה"ב בספינת קרניבל הכוללת 6 לילות של שייט בקריביים החל מ-3099 דולר לאדם בחדר זוגי. החבילה כוללת 3 לילות בניו יורק, 4 לילות בלאס וגאס, 2 לילות במיאמי ו-6 לילות שייט בקי וסט, ג'מייקה ועוד. הספינה היציאה מהארץ היא ב-20 ליולי 2012.

הערה: כל המבצעים המובאים כאן נלקחו מאתרים חיצוניים ונכונים ליום פרסום הכתבה בלבד (6/5/2012). כדי לקבל את המחיר הרשמי והמדוייק יש לפנות ישירות לאתרים הרשמיים של החברות.

0 תגובות: