טיול מאורגן לברצלונה

קישורים ממומנים

חיפשנו בשבילכם טיול מאורגן לברצלונה שווה וזול באתרי הטיולים המובילים בישראל. כל התוצאות בכתבה הבאה שלפניכם.

אחד הטיולים המאורגנים המבוקשים ביותר ע"י התיירים הישראלים בשנים האחרונות הוא טיול מאורגן לברצלונה. בירת קטלוניה היא מקום מופלא עם מגוון עצון של אטרקציות תיירותיות המתאימות לכל סוגי התיירים - צעירים, מבוגרים, משפחות עם ילדים, אוהבי ספורט וכו'.

רוב הטיולים המאורגנים לברצלונה שמוצעים ע"י האתרים השונים הם יחסית קצרים ונמשכים בין 5 ימים ל-10 ימים בלבד. במרבית האתרים הטיול נקרא "כוכבי ברצלונה וקוסטה ברווה" והאתרים הפופולריים שבהם עוברים בטיול הם העיר ברצלונה, קוסטה ברווה, חירונה (ג'ירונה), קוסטה ברווה ומונסראט.

בכתבה הבאה נציג לכם דילים ומבצעים שונים של טיולים מאורגנים לברצלונה ממיטב אתרי התיירות הישראלים כולל פרטים נוספים, טיפים והמלצות.

מחיר טיול מאורגן לברצלונה

בבדיקה שאנו ערכנו באתרים השונים כדי לדעת כמה עולה טיול מאורגן לברצלונה מצאנו כי המחיר הממוצע לטיול כזה נע בין 500 דולר בתקופת החורף או למבצעים בזול של הרגע האחרון לבין 1000 דולר ומעלה לתקופת הקיץ.

טיולים מאורגנים לברצלונה

אנו מתיחלים עם אתר הדקה ה-90 שמציע טיול מאורגן לברצלונה בזול הכולל חמישה ימים במלונות שונים כולל טיסה ומדריך החל מ-459 דולר (הטיול יוצא בסוף חודש דצמבר בשני תאריכים שונים ומותנה במספר המשתתפים בו). גם באתר גוליבר מציעים את אותו טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה הנקרא כוכבי ברצלונה וקוסטה ברווה לחמישה ימים בשני מועדים (21 לדצמבר ו-26 לדצמבר). הראשון עולה 333 יורו והשני היוצא שבוע לאחר מכן מחירו הוא 508 יורו.

אם אתם חרדים או שומרי מסורת ומחפשים טיול מאורגן כשר, מצאנו בשבילכם טיול מאורגן לברצלונה לדתיים שמקיים צביקה דמארי. הלינה מתקיימת במלון כשר עם ארוחות כשרות ובכלים חד פעמיים. לא מצוין באתר מחירים או מועדי יציאה ויש להתקשר כדי לקבל פרטים נוספים.

באתר איסתא מציעים טיול מאורגן לברצלונה הכולל ביקור בכל האתרים השווים באיזור כולל טיסה לברצלונה, לינה על בסיס חצי פנסיון, אוטובוס ומדריך ישראלי צמוד וטיפים החל מ-799 דולר ליציאה בחודשים ינואר ופברואר, 899 דולר לחודש מרץ ו-999 דולר ליציאה בחודש אפריל.

ונסיים באתר אשת טורס מצאנו טיול מאורגן לברצלונה לרוסים היוצא בחודש מרץ למשך 7 לילות ב-840 דולר ובאתר אופיר טורס מצאנו טיול מאורגן לברצלונה היוצא בחודש פברואר שנקרא "בקצב הפלמנקו" ונמשך 7 לילות. מחיר הטיול הוא 702 דולר לאדם.

מאמרים קשורים:
טיסות לברצלונה
השכרת רכב בספרד
מלונות בברצלונה

0 תגובות: