צימרים עם בריכה מחוממת

קישורים ממומנים

ריכזנו עבורכם כמה צימרים שווים ומומלצים ע"י גולשים רבים שבהם בריכה פרטית. אז אם אתם מחפשים צימרים עם בריכה מחוממת כדאי לכם להיכנס לכתבה הזאת.

אחד הטרנדים בצימרים בשנה שנתיים האחרונות הוא בריכה פרטית ומחוממת בצימר. אם פעם ג'קוזי היה שייך לצימרים היוקרתיים, היום אפשר למצוא כמעט בכל צימר ג'קוזי פנימי או חיצוני. בריכה פרטית בצימר היא פקטור חשוב לדעת על איכותו של הצימר ובריכה פרטית מחוממת היא פקטור נוסף במשוואה.

גם המחירים של צימרים עם בריכה מחוממת יקרים משמעותית משאר הצימרים ואם צימר איכותי היום עולה כ-1000 ש"ח ללילה, צימר עם בריכה מחוממת מתחיל ב-1700 או 18000 ש"ח ללילה.

המלצות

לפני שנציג לכם כמה צימרים מומלצים עם בריכה פרטית ומחוממת, רצינו לתת כמה טיפים והמלצות:
  • ישנם צימרים עם בריכה פרטית לכל צימר וישנם כאלו עם בריכה אחת לכל יחידות האירוח. בעלי הצימרים נוהגים לכנות בריכה משותפת לכל יחידות הדיור בריכה פרטית אז כדאי מאוד לוודא זאת איתם בטלפון באיזה מקרה מדובר.
  • ישנם בעלי צימרים שמציינים באתר שלהם או בכל אינדקס צימרים על בריכה מחוממת אך בפועל היא לא. אז שוב כדאי לוודא זאת מראש כדי לחסוך ריבים מיותרים.
צימרים עם בריכה מחוממת

בדקנו ברשת המלצות של גולשים בפורומים ואתרים שונים כדי להציג לכם את הצימרים המומלצים ביותר. להלן התוצאות:

הסוויטה הנשיאותית - אחד הצימרים המושקעים ביותר בצפון בו תוכלו למצוא עיצוב מרהיב, ג'קוזי עם מסך LCD מובנה בתוך הג'קוזי ובריכה מחוממת בחורף רק לאורחים של הסוויטה. מחיר הצימר ללילה באמצע השבוע עומד על 1200 ש"ח ו-1900 ש"ח ללילה בודד בסוף שבוע. הצימר ממוקם בישוב חד נס שברמת הגולן. קישור לאתר הצימר אפשר למצוא כאן.

נוף אינסופ - אחד הצימרים היקרים ביותר בצפון ובארץ. צימרים אלו מציעים בריכה פרטית לכל בקתה ועוד שלל פינוקים ונוף משגע. המחירים בנוף אינסוף יקרים ועולים למעלה מ-2000 ש"ח ללילה. הצימר ממוקם בכפר קיש שבגליל התחתון. לאתר הרשמי של נוף אינסופ לחצו כאן.

צוק גמלא - עוד צימר מומלץ שמקבל שבחים רבים מגולשים רבים הוא צימרים צוק גמלא. צימר זה מציע נוף מהמם על חוף הכנרת והרי הגולן ומציע שתי יחידות אירוח מרהיבות ומעוצבות ובנוסף לכל הפינוקים אפשר למצוא גם בצימר בריכת זרמים גדולה ומעוצבת. הצימר ממוקם במעלה גמלא שברמת הגולן. לפרטים נוספים על צוק גמלא לחצו כאן.

המקום - מלון בוטיק מפואר המציע סוויטות עם ג'קוזי ובריכת פרטית גדולה לכל סוויטה. הצימר ממוקם במושב נטועה שבגליל המערבי. המחירים בצימר המקום מתחילים ב-1500 ש"ח ללילה. לפרטים נוספים על המקום לחצו כאן.

מאמרים קשורים:
צימרים לדתיים
צימרים מפוארים
צימרים זולים
צימרים עם ג'קוזי

0 תגובות: