הופעות בחו"ל

קישורים ממומנים

מחפשים דילים להופעות בחו"ל? בכתבה הבא תלמדו בדיוק כיצד ואיפה לעשות זאת. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

אם אתם רוצים להכניס תוספת קטנה עבור הטיול שלכם בחו"ל או שיש אמן שאתם כל כך אוהבים שאתם מוכנים לשלם לכל מקום שאליו הוא מגיע, יש לא מעט אתרי נסיעות שנועדו רק בשבילכם. בשנים האחרונות טרנד ההופעות בחו"ל מתחזק משנה לשנה ואפשר להבחין זאת ע"י חברות נסיעות גדולות כגון איסתא, צבר וכד' שפותחות אגף המטפל רק בדילים להופעות חו"ל.

הופעות בחו"ל

כדי לחסוך לכם את הטרטור של קניית כרטיס להופעה, הזמנת מלון, טיסה, נסיעות וכו', חברות הנסיעות מציעות לכם חבילות להופעות בחו"ל הכוללות כבר את כל אלו בתוך המחיר. כך שאתם צריכים רק לטוס וליהנות מהוהפעה מבלי להזמין מלון, טיסה או כרטיס להופעה ותתפלאו לשמוע, אבל במקרים מסוימים זה יצא לכם אפילו זול יותר (למרות שנהוג לחשוב שהכי זול זה לעשות זאת לבד).

איפה אפשר להזמין דילים וחבילות להופעות בחו"ל?

יש כמה אתרים בישראל שממש מתמחים בהופעות בחו"ל ומציעים כל הזמן עשרות מופעים באירופה של מיטב האומנים המובילים. הנה כמה מהם:

איסתא - אתר איסתא מיוזיק מציע כל הזמן אמנים מובילים באירופה. בחיפוש שערכנו היום (12/9/10) מצאנו דילים להופעה של סטינג בברלין, להקת יו טו ברומא, אנדריאה בוצ'לי בלונדון, ליאונרד כהן בפריז ולהקת מיוז בלונדון. כל ההופעות מתקיימות בחודשים - ספטמבר נובמבר ואוקטובר.

צבר - גם בחברת צבר הפנימו את העניין הרב בהופעות חו"ל ולשם כך הם פתחו את צבר Show ושם מצאנו למשל דיל להופעה בחו"ל של שאקירה בברצלונה, ליידי גאגא בפריז, סנטנה בברלין, לינקין פארק ועוד... גם כאן רוב ההופעות מתקיימטות בתאריכים אוקטובר עד ינואר.

עוד אתרים שכדאי לבדוק אותם הם:
  • Ypaymore
  • 2Travel
  • Ynet tours
מאמרים נוספים:
דילים לקיץ
דילים ללונדון


0 תגובות: