חבילות סקי

קישורים ממומנים

אם גם אתם מחפשים חבילות סקי לחורף הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם חבילות סקי זולות ומומלצות שמצאנו במיטב אתרי הנסיעות באינטרנט.

עדכון חשוב (25/9/11): פרסמנו בבלוג כתבה חדשה ומומלצת עם חבילות סקי לחורף 2011/2012. חובה לכל מי שמחפש חופשת סקי השנה!! לחצו כאן כדי לקרוא את הכתבה.

עכשיו שהחגים כבר כמעט מאחורינו הגיעו תורם של הדילים לחורף ובתוכם גם חבילות סקי שונות. יש מגוון עצום של מדינות באירופה שבהן אפשר למצוא חבילות סקי כמו למשל, צרפת, איטליה, שוויץ, בולגריה, אוסטריה, אנדורה ועוד. בכתבה הבאה נציג לכם דילים שונים של חבילות סקי וחבילות סנובורד לחורף 2010/2011 בכל העולם מאתרי הנסיעות המובילים באינטרנט.

המלצה: כדאי להקדים ולהזמין מקומות מראש כדי לקבל דילים זולים יותר מבחורף.

חבילות סקי וחבילות סנובורד

אנו מתחילים באתר איסתא ששם ישנה קטיגוריה מיוחדת וקלה לניווט ובה מוצעות לכם חבילות סקי רבות ומגוונות. למשל, חבילת סקי באתר בורובץ שבסופיה, בולגריה ל-7 לילות כולל מלון, טיסה הדרכה, סקי פס וציוד סקי ב-799 יורו בלבד או דיל לחבילת סקי באתר "ול טורנס" הממוקם בז'נבה שבשוויץ למשך שבעה לילות על בסיס חצי פנסיון וכולל את כל הציוד המתאים ב-1199 יורו בלבד. עוד אתרי סקי שתוכלו למצוא חבילות נופש אליהם באיסתא הם גרנד ודירה שבברצלונה, UCPA טיגנס שבז'נבה ועוד. רוב חבילות הסקי מתקיימות בחודשים ינואר, פברואר ומרץ 2010.

ממשיכים באתר וואלה טורס בו מצאנו לא מעט חבילות סקי זולות. הנה למשל חבילה לאתר הסקי רג'ינה באוסטריה ל-7 לילות כולל הכל ב-1321 יורו או חבילת סקי זולה באנדורה הכוללת 6 לילות באתר הסקי פרינססה פארק ב-799 יורו בלבד. אם יש לכם תקציב קצת יותר גבוה תוכלו להזמין בוואלה טורס חבילת סקי בצרפת באתר "טרה נובה" למשך שמונה לילות על בסיס חצי פנסיון ב-1399 יורו. עוד אתרי סקי שמצאנו להם חבילות ודילים בוואלה טורס לחורף 2010/2011 הם אתר הסקי קרטס באוסטריה, אתר "אורדינו" ואתר "סקי פלאזה" באנדורה.

ולבסוף נסיים באחד האתרים המתמחים בחבילות סקי הנקרא "סקי דיל" ושם מציעים לכם דילים לסקי בארבע מדינות עיקריות - צרפת, צ'כיה, אוסטריה ואיטליה. מחירי חבילת סקי באתר נעים בין 800 יורו ל-1300 יורו למגוון אתרי סקי מובילים.

נכון לכתיבת כתבה זאת, אתרים רבים כגון: הדקה ה-90, גוליבר, צבר ועוד, עדיין לא עדכנו את חביולת הסקי באתרי האינטרנט שלהם ואנו נדאג לעדכן את הכתבה ברגע שנמצא חבילות נוספות.

4 תגובות:

איציק אמר/ה...

הכי טוב זה חבילות סקי בחנוכה. אם יש לכם המלצה לחבילת סקי בחנוכה אשמח לשמוע עליה.

יובל המלך אמר/ה...

זוהי ההמלצה שלי מנסיון:

עדיפות ראשונה

חפשו אחר חבילת סקי לאיטליה וחבילות סקי בצרפת.


עדיפות שנייה

חבילות לרומניה ובולגריה.


עדיפות שלישית

רק בסוף חפשו חבילות סקי לשוויץ או אוסטריה.

אנונימי אמר/ה...

האם אתם יכולים להמליץ חבילות סקי בפסח 2011?

אם אפשר להוסיף גם מחירים לחבילת סקי בפסח 2011 זה יהיה נחמד עוד יותר.

תודה.

uoiuoiu אמר/ה...

סקי בפולין - חורף 2012 אתרי הסקי במחירים הנמוכים באירופה...
השנה גם אתם יכולים לצאת לסקי...במחירים כאלה כל אחד יכול

חבילת סקי לשבוע ימים באתר סקי חדש כולל הכל...


--------------------------------------------------------------------------------
הרי הקרפז - פולין

טיסות: ת"א - פראג - ת"א
6 לילות ארוח על בסיס חדר זוגי חצי פנסיון במלון 4 כוכבים כולל ספא - http://alpejski.pl
סקי פס
העברות משדה התעופה וחזרה
כתובת האתר (ראה תמונת מסלולים למטה):
http://www.karpacz.ig.pl/cms,267.php

מחיר החבילה כולל טיסות - 685 יורו לאדם בחדר זוגי בלבד!
(sk-012)

http://www.tourpoland.pl