רויאל ים המלח

קישורים ממומנים

ממשיכים בסדרת הכתבות על מלונות ים המלח והפעם, מלון רויאל ים המלח הנחשב גם הוא לאחד המובילים באיזור. אז הנה סקירה קצרה וגם כמה דילים ומבצעים זולים לרויאל ים המלח בכתבה הבאה.

אחד הדברים הייחודיים במלון רואיל ים המלח הוא שמלון זה הינו עצמאי ואינו שייך לאף רשת כמו שאר המלונות בים המלח או באילת. למרות היותו עצמאי, רויאל ים המלח מוגדר ברוב המקומות כמלון חמישה כוכבים פלוס ונחשב לאחד היקרים ביותר במלונות ים המלח.

ברואיל ים המלח יש כל מה שצריך במלון יוקרתי - בריכות גדולות,מועדון בריאות וספא, חוף ים פרטי עם הסעות בעזרת מהמלון לחוף וחזור ועוד מגוון גדול של אטרקציות המתאימות למשפחות עם ילדים או לצעירים וזוגות טריים.

רויאל ים המלח - סקירה

רקע וסקירה כללית: במלון רויאל ים המלח תמצאו למעלה מ-400 חדרים ועוד כעשר סוויטות מפנקות. הנוף שתקבלו מהחדר הוא לים המלח או לחילופין להרים של מדבר יהודה. בכל חדר תמצאו את כל השירותים הסטנדרטיים כגון טלוויזיה, מיזוג, שירותים ואמבטיה, מיני בר וכו'.

שירותי המלון ואטרקציות: רויאל ים המלח מתהדר במועדון בריאות וספא מפואר מאוד הנחשב לטוב ביותר בתחומו ובו תמצאו בריכה מחוממת, ג'קוזי, עיסויים וטיפולים, בוץ, סאונה ועוד אטרקציות רבות.

רויאל ים המלח דילים ומבצעים

חיפשנו באינטרנט בכמה מאתרי התיירות השונים דילים זולים לרויאל ים המלח ומצאנו לא מעט מבצעים. באתר "מלונות" מצאנו כמה מבצעים זולים ומעניינים כמו למשל סוף שבוע זול באוגוסט ברויאל ים המלח ב-960 ש"ח לזוג למינימום שתי לילות ולאמצע השבוע באוגוסט ב-836 ש"ח בלבד. בחודש ספטמבר המחירים מוזלים וחדר לזוג באמצע שבוע יעלה לכם 720 ש"ח בלבד.

האתר גם מציע דילים זולים לחגים כמו למשל נופש בראש השנה ברויאל ים המלח לשלושה לילות ב-1510 ש"ח לזוג, מבצע סוכות ברויאל ים המלח ב-1510 ש"ח לזוג במינימום הזמנה של שלושה לילות או דיל ליום כיפור ברויאל ים המלח ב-852 ש"ח.

אפשר גם למצוא באתר דילים לרויאל ים המלח באוטובר ונובמבר. למשל חדר לשני לילות באמצע השבוע יעלה לזוג החל מ-852 ש"ח וסוף שבוע לזוג החל מ-1140 ש"ח.

חיפשנו דיל זול גם באתר הדקה ה-90 ומצאנו חדר במלון רויאל ים המלח באוגוסט ב-490 ש"ח לאדם על בסיס חצי פנסיון.

עוד מלונות בסדרה:
דניאל ים המלח
מרידיאן ים המלח
קראון פלאזה ים המלח

0 תגובות: