קראון פלאזה ים המלח

קישורים ממומנים

קראון פלאזה ים המלח נחשב לאחד מהמלונות הגדולים והמפוארים באיזור ונחשב לאחד המובילים בטיפולי ספא בים המלח. הנה קצת מידע בצירוף המלצות לדילים ומבצעים למלון קראון פלאזה ים המלח.

אחד המלונות הפופלוריים על התיירים בים המלח הוא מלון קראון פלאזה השייך רשת מלונות אפריקה ישראל. במיוחד בגלל טיפולי הספא של המלון אשר נחשבים למשובחים. אז בהמשך לסדרת הכתבות שלנו על מלונות ים המלח, אם אתם מחפשים להכיר יותר מקרוב את מלון קראון פלאזה ים המלח, הכתבה הזאת מיועדת עבורכם.

קראון פלאזה ים המלח - סקירה כללית

רקע וסקירה כללית: לצד מלונות נוספים, קראון פלאזה בים המלח הוא אחד משורה של מלונות גדולים ומפוארים באיזור ומציע שקט ורוגע בתוך נווה מדבר על רקע נוף מדהים של מצוקים וסלעים. בית המלון מציע 304 חדרים מכל הסוגים (סטנדרט, דה לוקס, סוויטות וכו') ואורחיו זוכים לחוף ים פרטי של המלון. המלון מיועד לזוגות ולמשפחות עם ילדים בכל הגילאים.

שירותים ואטקרציות: אחד משירותי המלון הידועים הם טיפולי הספא הכוללים סאונות, ג'קוזי, חדר כושר ומועדון בריאות. מלבד טיפולי הספא, מציע המלון בריכה פרטית וחיצונית ושתי בריכות גופרית מיוחדות. כמו כן, מציע המלון מסעדות, מופעי ערב למבוגרים וצוותי בידור לכל המשפחה. למשפחה שנופשת עם ילדים, מציע המלון את מועדון "נמשים" שנועד רק לילדים ובו סדנאות יצירה, סרטים והפעלות נוספות.

קראון פלאזה ים המלח - דילים ומבצעים

כמו כל כתבה בסדרת שלנו, אנו מצרפים לכם המלצות לדילים ומבצעים שאספנו גם באתר הרשמי של המלון וגם באתרי התיירות השונים מרחבי הרשת. אז הנה כמה דילים לקיץ למלון קראון פלאזה ים המלח:

ראשית, באתר הרשמי של המלון עוד לפני שאתם מבררים תאריכים, מציעים לכם להירשם למועדון לקוחות של המלון הנקרא B4 ולהינות מהנחה של 12 אחוזים למזמינים דרך האתר. בנוסף, מציע האתר הרשמי של המלון מבצע לשבועות הכולל לילה במלון לזוג על בסיס פנסיון מלא ב-1568 ש"ח בלבד. דרך מנוע החיפוש באתר מצאנו כי סוף שבוע בקראון פלאזה בתחילת חודש יולי בקיץ למשל יעלה לכם 3400 ש"ח לזוג על בסיס חצי פנסיון ו-4300 ש"ח לפנסיון מלא.

המשכנו בחיפושנו אחר דילים זולים לקראון פלאזה ים המלח ומצאנו אחד זול ביותר באתר עוזי טורס בו מציעים לכם מבצע התקף לחודשים אפריל עד יולי הכולל חדר לזוג על בסיס חצי פנסיון ב-1050 ש"ח ללילה לאמצע השבוע -1350 ש"ח לסוף שבוע (מינימום הזמנה של שתי לילות).

בחודש יולי המחירים יורדים במקצת ל-900 ש"ח לחדר לאמצע השבוע ו-1200 ש"ח לסוף שבוע ואילו בחודש אוגוסט המחירים עולים במקצת ועומדים על 1000 ש"ח באמצע השבוע ו-1300 ש"ח בסוף שבוע. גם באתרים "צבר" ו"איסתא" מציעים מחירים דומים לקראון פלאזה ים המלח וכדאי לבדוק גם אותם.

כתבות נוספות:
מרידיאן ים המלח


הערה: כל הדילים והמבצעים נכונים ליום כתיבת הכתבה (16/5/2010) ולכן ייתכנו שינויים.

0 תגובות: