ליאונרדו קלאב אילת

קישורים ממומנים

הקיץ מגיע אלינו ואנו חוזרים אל סדרת הכתבות שלנו על המלונות המובחרים באילת והפעם מידע, דילים ומבצעים על מלון ליאונרדו קלאב אילת.

מלון ליאונרדו קלאב באילת הוא למעשה מלון גולדן טוליפ לשעבר ששינה פנים ושם ונקרא כיום בשם הרשמי "ליאונרדו קלאב הכל כלול אילת". כאחד מהמלונות הגדולים באילת החלטנו לכתוב על ליאורדו קלאב סקירה שתכלול גם קצת מבצעים, דילים ומחירים זולים למלון בקיץ הקרוב.

ליאונרדו קלאב אילת - סקירה

סקירה כללית: מלון ליאונרדו קלאב אילת גדול מאוד ומיועד בעיקר לנופש משפחתי עם ילדים. בית המלון מכיל 282 חדרים הכולים את כל השירותים הסטנדרטים כגון טלוויזיה, מיני בר וכו'.

אחד הדברים שליאונרדו קלאב מפורסם בו הוא פארק המים הענקי שמיועד לילדים בו ניתן למצוא מגלשות ענק, מפלים אקזוטיים, בריכות נפרדות לכל הגילאים ועוד...

בנוסף, מציע ליאונרדו קלאב מועדון מושקע במיוחד לילדים הכולל פינות ובהם סוני פלייסטיישן, WII נינטנדו, ועוד המון גימיקים מיוחדים שילדים אוהבים. כמו כן, מציע המלון מועדון בריאות וספא הכולל סאונה וחדר כושר כאשר לקוחות המלון יכולים להיכנס למועדון בחינם.

מיקום: המלון ממוקם בחוף הצפוני באילת ומרוחק כעשר דקות הליכה מהים

ביקורות והמלצות גולשים על ליאונרדו קלאב אילת: באתרי ביקורות גולשים שונים באינטרנט קיבל המלון ציונים גבוהים וביקורות טובות יחסית למלונות באילת.

מבצעים ודילים למלון ליאונרדו קלאב אילת

באתר הדקה ה-90 מצאנו מבצע לסוף שבוע במלון ליאונדרו קלאב על בסיס הכל כלול ב-565 ש"ח לאדם בחדר זוגי למינימום הזמנה של שתי לילות. פרטים נוספים על המבצע תוכלו למצוא בקישור הזה.

באתר מלונופש תוכלו לסגור חופשה של שלושה לילות לזוג במלון ליאונרדו קלאב בחודש יולי ב-2793 ש"ח לחדר מסוג "טוליפ". הנה הפרטים לדיל הזה בקישור הבא.

גם באתר איסתא תוכלו למצוא מבצעים לליאונרדו קלאב ביולי החל מ-471 ש"ח ללילה לחדר סטנדרטי על בסיס הכל כלול. חפשו במנוע החיפוש שלהם באתר ותוכלו למצוא מחירים בהתאם לתאריכים שלכם.

הערה: המחירים המצויינים בכתבה זו נכונים ליום פרסום הכתבה ולכן ייתכנו שינויים במחירים או במבצעים.

מאמרים נוספים בסדרה:
הולידיי אין אקספרס
מלון אגמים אילת
מלון הנסיכה אילת
מלון שרתון אילת

0 תגובות: