דילים לפריז

קישורים ממומנים

בכתבה הבאה נציג לכם את מיטב הדילים לפריז שמצאנו באינטרנט. אם אתם מחפשים המלצות לדילים שווים, לטיסות זולות או מלונות בפריז לקיץ הקרוב, מומלץ מאוד לקרוא את הכתבה שלפניכם.

מה עוד אפשר לכתוב על פריז שעוד לא כתבו? פריז אחת מערי אירופה היפות ביותר אם לא היפה מכולן. כל אחד יכול ליהנות מנופש בפריז- צעירים ורווקים, משפחות עם ילדים, זוגות טריים שמחפשים לבלות את ירח הדבש שלהם וכו'- פריז מדברת אל כולם.

ניתן לומר כי המלונות בפריז נחלקים לשני סוגים: מלונות בוטיק (מלונות קטנים) ובתי מלון גדולים של רשתות. שלא תטעו, מלונות הבוטיק הם לאו דווקא הזולים מבין השניים. המלונות בפריז (מלונות הבוטיק) נמצאים בד"כ ממש במרכז העיר ליד מגדל אייפל או שער הניצחון ולמרות שהם קטנים (עם מעלית בגודל של שירותים), תיירים רבים מעדיפים אותם בגלל המיקום המרכזי שלהם ומוכנים לשלם על זה יותר.

אך למרות זאת, אם אתם מחפשים לנפוש בחודשי הקיץ הקרובים - אוגוסט וספטמבר, אפשר עדיין למצוא גם מלונות במרכז פריז זולים וטובים.

המלונות הגדולים יותר נמצאים רחוק יותר ממרכז העיר אבל מציעים שירות ברמה יותר גבוהה ואטרקציות נוספות (בדומה למלונות הגדולים באילת)

דילים פריז לחודש אוגוסט/ספטמבר

נתחיל בדילים הזולים ביותר לפריז שמצאנו במלונות עד שלושה כוכבים בחודש ספטמבר. באתר גוליבר תוכלו למצוא למשל דיל לפריז במלון 2 כוכבים בשם Du Printemps על בסיס ארוחת בוקר לחמישה לילות ב-631 יורו.

אם התקציב שלכם מאפשר לכם להגיע לאיזור ה-1000$, באתר "הדקה ה-90" מציעים לכם דיל לשמונה לילות בספטמבר במלון Riviera Balladins על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-1057 דולר. באותו אתר תוכלו למצוא גם דיל זול לפריז באמצע חודש אוגוסט במלון הולדיי אין ל-6 לילות ב-888 דולר בלבד.

עוד דיל מומלץ תוכלו להשיג באתר "טרבל קלאב" שמציע לכם חבילת נופש בפריז לשמונה לילות הכוללת טיסה +מלון שלושה כוכבים Bristol Republique שממוקם ברובע ה-11 של העיר ע"ב ארוחת בוקר ב-1070 דולר בלבד.

אם אתם יכולים להתאפק קצת ולטוס רק באוקטובר, מצאנו דיל מאוד זול לפריז לשלושה לילות בלבד ב-409 דולר בלבד באתר נט טרוול. קישור לדיל תמצאו כאן.

עוד באתר "נט-טרוול"- דיל טוב לפריז באוגוסט המציע 7 לילות +טיסה+רכב שכור+כניסה לשלושה ימים ליורודיסני וכניסה ליום אחד לפוטורוסקופ וכל זה במחיר של 1119 יורו בלבד. קישור לדיל כאן.

ב"גוליבר" תוכלו למצוא דיל לפריז באוגוסט הכולל טיסת אלעל ישירה לפריז + לינה במלון ארבעה כוכבים Concorde Montparnasse לארבעה לילות על בסיס ארוחת בוקר ב-712 יורו בלבד. קישור לדיל הזה תמצאו כאן.

ונקנח בדיל לפריז למשפחה מאתר איסתא
שם תוכלו למצוא חבילת נופש למשפחה במרכז פריס במלון שנקרא Lebron ל-3 לילות ע"ב ארוחת בוקר למשפחה בת ארבע נפשות (שני הורים +שני ילדים) ב-3396 דולר.

טיפ והמלצה: אם אתם רוצים למצוא דילים ממש זולים ומולצים חכו לרגע האחרון ותוכלו לקבל מבצעים טובים אבל עשו זאת רק אם אתם כאלה המסוגלים להתארגן לחופשה בפריז תוך כמה ימים. בהצלחה.

עוד המלצה: אם אתם רוצים להזמין מלונות בפריז ללא עמלת סוכן ולבחור מתוך מבחר של מאות מלונות בפריז לפי רמה, איכות ומחיר, כדאי לכם מאוד לבקר בקישור הזה.

עוד מאמרים שאולי תמצאו מעניינים:

דילים לכרתים
דילים לברצלונה - קיץ 2009

0 תגובות: