דילים לכרתים

קישורים ממומנים

אם אתם מחפשים דילים טובים לכרתים הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם דילים מומלצים לכרתים וחבילות נופש הכוללות מלון וטיסה לכרתים ממיטב אתרי הנסיעות באינטרנט.

האי כרתים שביוון הוא אחד מיעדי התיירות המבוקשים ביותר על ידי הציבור הישראלי בפרט וכל העולם בכלל. כרתים הוא הגדול מבין איי יוון ולדעת רבים הוא המקום הטוב ביותר לנפוש בו. חופים נהדרים, חיי לילה סוערים והאווירה היוונית שבו הופכת אותו למקום מושלם בשביל נופש ובמחירים הזולים של היום, דיל לכרתים הוא לא כל כך יקר בחופשה במלונות באילת או ים המלח.

בחודשי הקיץ (יולי, אוגוסט וספטמבר) מחירי הטיסות והמלונות יקרים יותר בחודשי החורף אך אפשר למצוא גם דילים זולים לכרתים גם בקיץ.

טיפ חשוב: שימו לב שיש הבדלים משמעותיים במחירים בין האתרים השונים גם באותם דילים! לכן כדאי לבדוק בכמה שיותר אתרים ולחפש מבצעים!

דילים כרתים בחודש ספטמבר - מלונות שלושה כוכבים

באתר גוליבר תוכלו למצוא דיל זול לכרתים לשתי לילות במלון Armonia על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-439 דולר בלבד. באתר איסתא למשל, תמצאו את אותו הדיל ב-469$.

אתר השטיח המעופף מציע דיל לארבעה לילות בכרתים בספטבמר במלון שלושה כוכבים בשם Agrabella על בסיס חצי פנסיון ב-542 דולר בלבד.

דיל מומלץ לכרתים במלון ארבעה כוכבים בספטמבר

האתר "הדקה ה-90" מציע דיל למלון ארבעה כוכבים בכרתים לחמישה לילות ע"ב חצי פנסיון בספטמבר ב-639$.

עוד דיל מומלץ למלון 4 כוכבים בכרתים אפשר למצוא באתר גוליבר שם תוכלו לקבל דיל לשתי לילות במלון Aphrodite Beach ל-2 לילות ע"ב חצי פנסיון ב-495 $.

אתר נט טרבל מציע דיל לשתי לילות במלון Gouves Park שבכרתים במבצע הכל כולל הכל בחודש ספטמבר ב-509$.

מבצעים לחבילות נופש בכרתים בבתי מלון 5 כוכבים

לאלו מביניכם שמחפשים לישון במלונות יוקרתיים ורוצים פינוקים אבל עדיין מחפשים דיל זול למלון חמישה כוכבים מומלץ בכרתים, באתר של "גוליבר" תוכלו למצוא למשל את הדיל הבא - 5 לילות במלון Minos Imperial לחמישה לילות על בסיס חצי פנסיון בספטמבר ב-683$.

מבצע נוסף אפשר למצוא באתר של שלי טורס אפשר למצוא דיל לכרתים במלון 5 כוכבים בתחילת חודש ספטמבר 2009 במחיר של 589 דולר לחמישה לילות לאדם בחדד זוגי.

מאמרים נוספים ודילים מעניינים שמומלץ לקרוא:
חבילות נופש זולות לרודוס - אוגוסט 2009
טיסות זולות באינטרנט
דילים לברצלונה - קיץ 2009

0 תגובות: