דילים לברצלונה

קישורים ממומנים

מחפשים דילים לברצלונה? בכתבה הבאה ריכזנו לכם דילים וחבילות נופש ממיטב אתרי התיירות הישראלים.

עדכון (27/11/11): עדכנו את החבילות והדילים לברצלונה שבכתבה. פרטים, בהמשך.

אחד היעדים הנפוצים ביותר אצל הישראלים בקיץ הוא ברצלונה. ברצלונה היא בירת קטלוניה והעיר השנייה בגודלה בספרד. ברצלונה היא עיר תוססת, מעניינת ואטרקטיבית לכל אחד החל מתיירים שמגיעים לחופשה רומנטית וירח דבש ועד לטיול משפחתי עם ילדים.

איפה אפשר לטייל בברצלונה?

אפשר לטייל במוזיאונים הנחשבים בעיר (מוזיאון פיקסו, מכון ז'ואן מירו) לקפוץ למשחק כדורגל של הקבוצה המפוארת המקומית, לטייל בפארקים הרבים שהעיר מציעה, לטייל במרכז העיר בבתי הקפה ובמסעדות לטעום קצת טאפאסים וכמובן לנוח עם הספרדים את הסייסטה.

דילים לברצלונה

להלן דילים וחבילות נופש לברצלונה שאספנו מאתרי תיירות שונים:

חברת צבר מציעה בדף הבא ריכוז של חבילות לברצלונה לחורף בחודש ינואר ב-729 דולר הכולל טיסת צ'רטר ו3- לילות במלון קטלוניה ברצלונה על בסיס לינה וארוחת בוקר.

גם באתר נט טרוול מציעים לכם חבילת נופש לברצלונה לחורף הקרוב בחודשים ינואר ופברואר שכוללת בין היתר טיסה לברצלונה, 3 לילות במלון ריאלטו ברצלונה (3 כוכבים) ע"ב לינה וארוחת בוקר. מחיר החבילה עומד 619 דולר בלבד. שימו לב, יש להזמין את החבילה לפחות 45 יום מראש.

בחברת איסתא ספורט מצאנו בדף הבא חבילת ספורט למשחק של ברצלונה מול אספניול בתאריך 6 למאי פלוס 3 לילות במלון 4 כוכבים וטיסת אל על לברצלונה ב-899 יורו לאדם.

אם אתם מחפשים דילים לברצלונה לתקופה הקרובה, מצאנו לכם כמה כאלו באתר הנופש אופקים למעלה מעשרה חבילות נופש לברצלונה בדצמבר החל מ-429 דולר. בין החבילות תוכלו למצוא מלונות כמו הולידיי אין ברצלונה, מלון GBB ברצלונה, מלון קטלוניה אראגון ועוד למספר של 3-4 לילות על בסיס ארוחת בוקר.

והדיל האחרון שנציג להיום הוא באתר אופיר טורס שם מציעים לכם דיל ברגע האחרון לברצלונה הכולל חופשה במלון הילטון היוקרתי בברצלונה (5 כוכבים) פלוס טיסה היוצאת ב-29 לנובמבר וחוזרת ב-3 לדצמבר (4 לילות) ב-809 דולר בלבד.

0 תגובות: