טיול מאורגן ליפן

קישורים ממומנים

חושבים על טיול מאורגן ליפן? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם הרבה מידע שימושי, טיפים והמלצות וכן נציג לכם טיולים מאורגנים ליפן זולים ושווים שאספנו מאתרי התיירות המובילים.

אחת המדינות המעניינות והמסקנות ביותר היא יפן. המסורת והתרבות היפנית מושכת אליה ישראלים רבים והרבה מאוד מהם בוחרים בשלב מסויים לקחת את הרגליים ולטוס לארץ השמש העולה. אם גם אתם מאלו, אין ספק שההמלצה הטובה בשבילכם היא לקחת טיול מאורגן ליפן של חברה טובה ולחוות את כל האטרקציות שמציעה יפן בצורה מרוכזת תמציתית ונכונה.

בכתבה הבאה נציג לכם מידע רב על טיולים מאורגנים ליפן הכולל מקומות בהם נהוג לבקר במסגרת טיול מאורגן, מחירים ממוצעים ובנוסף גם דילים ומבצעים של טיולים מאורגנים ליפן שמציעים אתרי התיירות המובילים בישראל.

טיול מאורגן ליפן - מידע כללי

ברוב אתרי הנסיעות מספר הימים של טיולים מאורגנים ליפן נעים בין 12 יום ל-20 יום כאשר בהרבה מקרים הטיול יתחיל בנחיתה בעיר אוסקה ומשם ימשיך לאיזורים כמו הר קויה והעיר נארה בה אפשר למצוא את מקדש טודאיג'י המפורסם, העיר העתיקה קיוטו, ביקור בעיר הירושימה, טיול בהרי האלפים היפנים, טיול בעיירת המעיינות האקונה משם אפשר אפילו לצפות בהר פוג'י המפורסם וכמובן טיול אינטניסיבי בעיר הבירה של יפן - טוקיו משם גם בדרך כלל תצא הטיסה חזרה לישראל. כמובן שישנם גם טיולים המציעים את אותו מסלול טיול במהופך (התחלה בטוקיו וסיום באוסקה) או טיולים המתרכזים יותר באיזורים ספיציפיים וכד'.

מחיר טיול מאורגן ליפן

לפי בדיקה שערכנו באתרי התיירות המתמחים לכך, מחיר טיול מאורגן ליפן אינו זול בכלל ונע החל מ-3500 דולר ועד ל-7000 דולר. המחיר ישתנה בעיקר לפי העונה (טיול פסח למשל או טיול בחודשי הקיץ יהיה יקר יותר למשל), לפי מספר הימים של הטיול וגם לפי החברה המציעה את הטיול המאורגן.

טיולים מאורגנים ליפן

כפי שהבטחנו, נציג לכם עתה כמה טיולים מאורגנים ליפן שמציעים לכם אתרי הנסיעות הגדולים וגם חברות קטנות יותר המתמחות בטיולים מאורגנים בפרט. הערה: כל הטיולים שתראו כן נכונים ליום פרסום הכתבה (17/2/11) ונשענים על נתונים מאתרים חיצוניים ולכן ייתכנו שינויים ויש להתעדכן ישירות מול האתרים לפני שמזמינים.

ובכן, נתחיל עם אתר גוליבר שבו מצאנו מבחר גדול מאוד של טיולים מאורגנים ליפן עם מסלולים מגוונים מאוד ותאריכי יציאה גמישים. כך למשל, הטיול הזול ביותר ליפן שמצאנו בגוליבר עולה 3444 דולר בלבד ומציע 11 ימים הכוללים ביקור בכל היעדים הפופולריים כמו טוקיו, הר פוג'י, ניקו, קיוטו וכו'. אפשר למצוא תאריכי יציאה לטיול זה בחודשים פברואר ומרץ 2011. אם תרצו את אותו טיול באפריל, המחיר יעלה ל-3545 דולר.

גם באתר אשת טורס מציעים טיול מאורגן ליפן למשך 12 יום בין התאריכים 10/3 עד 23/3 וכולל ביקור בכל המקומות והערים המעניינות לצד עיירות וכפרים פשוטים, מקדשים המפורסמים, ארמונות של קיסרים וכו'. מחיר טיול זה עומד על 4499 דולר לאדם.

לצד אתרי הנסיעות הגדולים, ישנם גם חברות המתמחות בטיולים מאורגנים כמו למשל חברת "אדמה" שמציעה טיולים מאורגנים ע"י מדריכי טיולים מקצועיים ביותר. באתר החברה מצאנו טיול מאורגן ליפן בחודש יולי למשך 15 יום הכולל גם את צפון הונשו. טיול זה שם דגש על תרבות וטבע ביפן וכולל לצד ביקורים במקומות הנחשבים ביותר גם את פסטיבל גיון. מחיר הטיול הוא 5998 דולר.

טיול מאורגן ליפן בפסח

עוד חברה הידועה בטיולים המצויינים שלה היא החברה הגיאוגרפית שמציעה באתרה מבחר גדול מאוד של טיולים מאורגנים ליפן באווירות שונות ובמגוון רחב של תאריכי יציאה . אם אתם מחפשים טיולים מאורגנים ליפן בפסח 2011, תוכלו למצוא באתר מספר לא מבוטל של טיולים היוצאים בפסח כאשר טווח המחירים הוא בין 6300 דולר ל-7000 דולר לאדם. כמו כן ניתן גם למצוא טיולים היוצאים בתאריכים נוספים וגם בחודשי הקיץ.

מאמרים קשורים:
טיול מאורגן לסין
טיול מאורגן לתאילנד
טיול מאורגן להודו

0 תגובות: