מלון מלכת שבא אילת

קישורים ממומנים

אנו ממשיכים בסדרת הכתבות שלנו על המלונות השווים באילת והפעם אנו מציגים לכם את כל מה שרציתם לדעת על מלון מלכת שבא אילת כולל מחירים ומבצעים. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

כאשר מדברים על המלונות היוקרתיים והנחשבים ביותר באילת, קשה שלא לקחת בחשבון גם את מלון הילטון מלכת שבא אילת שנחשב לאחד מהמפוארים ביותר בעיר הנופש הישראלית. מלכת שבא אילת המעוצב כולו באווירה תנכי"ת מחזיק את אחד המבנים היפים ביותר בעיר וקשה שלא להבחין בו כאשר מסתובבים ומטיילים באילת.

מלכת שבא אילת

רקע כללי - מלון מלכת שבא המעוצב בסגנון הארמון של מלכת שבא המוזכרת בתנ"ך הוא אחד מהמבנים הגדולים והמפוארים ביותר באילת. בעיצוב המלון והחדרים עדיין נשמר קו של עיצוב מודרני לצד עיצוב מלכותי קלאסי.

חדרים - מלכת שבא אילת מכיל 480 חדרים המתחלקים לחדרי דה לקס (חדרים לזוגות), חדרי ג'וניור (חדרים הכוללים חדר שינה וסלון המתאימים לזוגות עם שני ילדים) וחדרי דה לקס משפחה (חדרים גדולים המתאימים למשפחות עם שלושה ילדים). בנוסף, מציע המלון מבחר סוויטת מפוארות ויוקרתיות הכוללות ג'קוזי פרטי, חדר שיזוף, 2 טלוויזיות ועוד פינוקים נוספים.

שירותים ואטרקציות - מלון הילטון מלכת שבא אילת מציע בריכת שחייה ענקית ובריכת ילדים, מועדון ספא גדול במיוחד הכולל: חדר כושר, סאונה יבשה ורטובה וחדרי עיסויים, מועדון ילדים עם הפעלות שונות ועוד. כמו כן, בתקופות החמות (פסח וחודשי הקיץ) המלון מציע מגוון מופעי בידור של צוות בידור מקומי ומופעי בידור חיצוניים.

מיקום - המלון ממוקם באיזור המלונות הגדולים של אילת סמוך לכל האטרקציות התיירותיות בעיר ולחוף הים.

ביקורות גולשים והמלצות - באתר המלונות hotels קיבל המלון ציון מצוין של 83 אחוז מתוך 39 המלצות הגולשים.

דילים ומבצעים למלון מלכת שבא אילת

באתר הרשמי של מלון הילטון מלכת שבא אילת מצאנו כמה מבצעים שווים לחודשי החורף וגם לקיץ. כך למשל בינואר ופברואר אפשר להזמין חדר לזוג ללילה בסוף שבוע ב-808 ש"ח, ואילו בחודש מרץ תוכלו למצוא דיל למלכת שבא אילת ב-712 ש"ח בלבד לזוג ללילה. החל מתחילת אפריל 2011 ועד לסוף חודש מאי, סוף שבוע במלון יעלה לזוג 854 ש"ח ואת אותו מחיר תמצאו גם בחודשי הקיץ (יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר). שימו לב שבכל המבצעים הנ"ל ישנה מינימום הזמנה של 3 לילות.

חיפשנו דילים למלון מלכת שבא אילת גם באתרים אחרים ומצאנו לכם דיל מצוין גם באתר הדקה ה-90 לאמצע השבוע לחודש פברואר ב- 315 ש"ח לאדם ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר למינימום הזמנה של 2 לילות.

כתבות נוספות בסדרה:
מלון דן אילת
מלון אורכידאה אילת
מלון אגמים אילת
מלון קלאב הוטל אילת
מלון קראון פלאזה אילת (הולידיי אין)
מלון הנסיכה אילת
מלון שרתון אילת
מלון לאונרדו אילת

0 תגובות: