מלון שרתון אילת

קישורים ממומנים

למרות ששמו הרשמי של המלון הוא "מוריה פלאזה אילת", רבים מהתיירים הישראלים עדיין מכנים אותו מלון שרתון אילת. אך למעשה מדובר במלון מחודש ומפואר שמגיע לו להיכנס לסדרת הכתבות שלנו (השישית במספר) על המלונות הגדולים באילת. אז בואו נכיר מקרוב את מלון שרתון אילת, נגלה מה הוא מציע לנו ונחפש לכם דילים זולים שתוכלו לבלות בו גם בחורף הקרוב.

רקע ועובדות על מלון שרתון אילת (מוריה פלאזה)

מיקום: אחד היתרונות שהמלון מתהדר בו הוא המיקום המצוין שלו שנמצא צמוד לחוף הים, לטיילת וגם לקניון אילת. אגב, נופשי מוריה נהנים מחוף פרטי של המלון הממוקם בצמוד וכולל גישה נוחה אליו.

עיצוב: אמנם שרתון אילת לא מתהדר בעיצוב יוקרתי בדומה למלון "הנסיכה" או ל"הרודס" אבל עדיין ניתן להרגיש בשרתון המחודש ניתן להבחין בעיצוב מוקפד ומודרני שיגרום לכם להרגיש רגוע וטוב.

סוגי חדרים: בשרתון אילת תמצאו 301 חדרים מרווחים שרובם פונים לים ומצויידים גם בטלוויזית LCD וכבלים ועוד 15 סוויטות מפנקות הכוללות ג'קוזי ועוד מגוון פינוקים מפתים.

שירותים ואטרקציות: למלון 3 בריכות שחייה, מסעדות, ספא מחודש בשם "ספא" עם נוף מכל הכיוונים אל הים, מועדון פעילות לילדים בשעות היום ופעילות למבוגרים בשעות הערב. בנוסף מציע המלון גם שירותים עבור הציבור הדתי כמו בית כנסת הנמצא בתוך המלון, ארוחות גלאט כושר למעוניינים ואפילו מעלית שבת.

דילים למלון שרתון אילת (מוריה פלאזה)

אם אתם מחפשים דיל זול למלון שרתון אילת תוכלו למצוא כאן חבילות לאמצע השבוע ולסופ"ש החל מ-800 ש"ח לזוג. באתר הדקה ה-90 מצאנו חבילה לשרתון אילת בסופ"ש ע"ב לינה וארוחת בוקר ב-329 ש"ח בלבד לאדם (במינימום הזמנה של 3 לילות). פרטים כאן.

אם אתם מחפשים דיל אמיתי למוריה פלאזה אילת הכולל גם טיסה, מצאנו לכם דיל כזה באתר גוליבר הכולל 2 לילות במלון + טיסה לאילת ב-1122 ש"ח בלבד (לאדם בחדר זוגי).

מאמרים נוספים מהסדרה:
מלון הנסיכה אילת
מלון הרודס אילת
מלון אגמים אילת
מלון קלאב הוטל אילת
מלון קראון פלאזה אילת (הולידיי אין)

0 תגובות: