טיסות זולות לאנטליה

קישורים ממומנים

טורקיה חזרה לעניינים לאחר הפיוס בין המדינות והישראלים חוזרים לחופשות המפנקות שבאנטליה. בכתבה הבאה, אספנו לכם מבחר טיסות זולות לאנטליה שמצאנו ברחבי הרשת. כל הפרטים, בפנים.

לאחר הפיוס בין טורקיה לישראל, החלה לחזור ההתעניינות לתיירות בטורקיה ובמיוחד באנטליה שם נמצאים כל המלונות המפנקים ביותר בעולם שמציעים אירוח הכל כלול שהתיירים הישראלים אוהבים מאוד. את ההתעניינות הגוברת ניתן היה כבר לראות בחופשת הפסח בה ישראלים רבים בחרו להעביר באנטליה.

רוב משרדי הנסיעות כבר שמו לעצמן את אנטליה כיעד לקיץ 2013 והחלו להציע חבילות וטיסות זולות לעיר הטורקית לכל חודשי הקיץ (יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר). בכתבה הבאה החלטנו לבדוק אילו טיסות הכי זולות לאנטליה וכמה זה יעלה לכם.

טיסות לאנטליה במבצע

נתחיל עם אתר בליק המצוין שמציע בעמוד הבא מבחר של טיסות לאנטליה ברגע האחרון טיסות היוצאות בחודש אפריל ומאי 2013) וגם מבחר טיסות בעונת הקיץ. בחודשים אפריל, מאי ויוני, מציע אתר בליק מחזור קבוע של טיסות לאנטליה עם חברת קורנדון איירליינס היוצאות פעמיים בשבוע בימי ראשון וימי חמישי (מותאם למי שמחפש דילים לאמצע השבוע או לסוף שבוע). מחיר הטיסות בכל התקופה הם 340 דולר לאדם (140$ תוספת לתינוק עד גיל שנתיים).

ביולי ובאוגוסט 2013, מציעים בבליק את אותם מחזורי טיסות (יציאות בימי ראשון וחמישי) אך במחיר גבוה במקצת העומד על 378 דולר לאדם. בנוסף, חברת תעופה נוספת מתווספת להיצע והיא חברת אונור אייר הטורקית המפעילה טיסות שכר.

טיסות לאנטליה בראש השנה וסוכות 2013

המבצע של טיסות לאנטליה בבליק ממשיך גם בחודש ספטמבר 2013 בו כבר חלים החגים ראש השנה וסוכות וגם בתאריכים אלו תוכלו למצוא טיסות זולות לאנטליה ב-378 דולר בלבד לאדם של החברות אונור אייר וקורנדון איירליינס.

טיסות זולות לאנטליה

ולסיום, אם אין לכם תאריך מדוייק שבו אתם מתכננים לנפוש, כדאי לבדוק את העמוד הבא באתר איסתא שמציע את הטיסות הכי זולות לאנטליה לפי המחיר. כך למשל מציעים באיסתא טיסה זולה לאנטליה באוגוסט 2013 ב-262 דולר לאדם (רשימת המתנה) עם חברת פגסוס איירליינס, טיסה זולה לאנטליה ביולי 2013 ב-278 דולר לאדם (גם כן ברשימת המתנה).

0 תגובות: