דילים לקלבריה

קישורים ממומנים

מחפשים חבילות נופש לקלבריה באיטליה? אספנו עבורכם כמה מבצעים ודילים לאחד היעדים המגניבים ביותר של הקיץ האחרון. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

מחפשים מקום חדש להעביר בו את החופשה שלכם? יכול מאוד להיות שקלבריה היא המקום בשבילכם. קלבריה למי שלא מכיר היא מחוז הנמצא בדרום איטליה המבודד ומרוחק מאיטליה שאתם מכירים ומוקף בים והרים פראיים העיר העיקרית שבה התיירים נמצאים היא רג'ו או רד'ו די. מי שמחפש חופשה עם גוון קצת שונה מהיעדים הנפוצים באירופה, קלבריה יכולה להיות פתרון מושלם.

בכתבה הבאה החלטנו לשוטט קצת ברשת ולראות איזה דילים לקלבריה מציעים אתרי התיירות השונים, מה זה כולל וכמה זה עולה. שימו לב: כל המידע שמיד תראו כאן נכון ליום פרסום כתבה זו (8/9/2012) ומהווה המלצה בלבד ואין אנו אחראים לאמינותו של מידע זה.

מלונות בקלבריה

אם אתם מחפשים רק מלון בקלבריה (ללא טיסות), ההמלצה שלנו היא לבדוק את האתר המצוין הוטלס.קום שמציע מספר מלונות זולים לקלבריה למשל, מלונות ברג'ו די קלבריה כגון מלון רג'נט, מלון גראנד הוטל, מלון פריזדנט, מלון אפאן או מלונות בסמוף לרג' די קלבריה כגון מלון גרנד הוטל די לה וילה, מלון אירופה קלבריה או מלון ליברטי.

חבילות נופש לקלבריה

באתר סולו איטליה מציעים לכם כמה דילים לקלבריה בכפרי נופש מיוחדים (Rocca Nettuno Garden, Villaggi Bravo) הכוללים בריכות, מסעדות, מגרשי ספורט ואטרקציות לילדים. הדילים כוללים טיסות ו-7 לילות בכפר הנופש על בסיס פנסיון מלא. המחירים נעים בין 750 ל-850 יורו לאדם.

וגם באתר קשרי התעופה מצאנו לכם דיל לקלבריה ולקטניה ל-10 לילות היוצא ב-21 לספטמבר וכולל לינה במלון סולה מרה קלבריה ב-854 יורו לאדם.

0 תגובות: