נופש בזאגרב

קישורים ממומנים

אחת מהערים היפות והמיוחדות ביותר במזרח אירופה היא זאגרב בירת קרואטיה. אם חשבתם פעם על חופשה בזאגרב קרואטיה, הגעתם למקום הנכון. כל הפרטים בפנים.

כמו כל עיר בירה מזרח אירופאית, זאגרב מאופיינת בבנייה האירופאית הקלאסית עם כיכרות רחבות, כנסיות יפות, ורחובות אירופאים קלאסים. זאגרב היא בירתה של קרואטיה ולכן גם מהווה את המרכז הכלכלי, פוליטי ותרבותי של המדינה.

בשנים האחרונות הפכה קרואטיה ליעד מבוקש יחסית בקרב תיירים ישראלים מכל הסוגים (טיול למשפחות עם ילדים, זוגות, טיולים מאורגנים וכד') ולכן, בכתבה הבאה החלטנו לאסוף עבורכם כמה המלצות ומדריכי טיולים לזאגרב. מקווים שתיהנו.

אטרקציות בזאגרב

אז איפה כדאי לטייל בזאגרב? ובכן, העיר זאגרב מחולקת לשלושה חלקים עיקריים - העיר העליונה (Gornji Grad), העיר התחתונה (Donji Grad) והעיר החדשה. העיר העליונה היא היא האיזור התיירותי ביותר ואחריה העיר התחתית. במהלך טיול בקרואטיה, מומלץ מאוד לבקר באתרים הבאים: שער האבן, כיכר ילצ'יץ', רובע גראדץ', קאפטול (כיכר מריה), כנסיית סנט מרקו, קתדרלת מריה, ארמון הפרלמנט וכיכר הרפובליקה.

כדאי לנסות ולהספיק לבקר במוזיאונים של העיר כמו למשל המוזיאון העירוני המתרכז בהיסטוריה של העיר, מוזיאון הטבע, משכן האומניות (פאביליון), מוזיאון מימארה המציג פריטים חשובים היסטוריים ואומנותיים ונחשב לאחד המוזיאונים הטובים בזאגרב.

מתי כדאי לטוס לזאגרב?

הזמן המומלץ ביותר לנופש בקרואטיה הוא בקיץ ובין החודשים מאי - אוקטובר.

מסעדות מומלצות בזאגרב

הכתבה הבאה (באנגלית) מציגה רשימה של כמה המלצות על המסעדות הטובות ביותר בזאגרב. מומלץ לבדוק.

זאגרב - מדריך טיולים

אם אתם רוצים קצת יותר להתעמק באתרים והאטרקציות שמציעה העיר זאגרב, הנה כמה המלצות למדריכים מעולים שיזרו לכם להכיר את העיר בצורה הטובה ביותר:

המקום הראשון שאנו ממליצים עליו הוא הכתבה הבאה מאתר Ynet שריכזה עבורכם את המקומות הכי מעניינים בזאגרב יחד עם הסברים וקצת היסטוריה על כל אטרקציה.

המלצה נוספת היא למי שמחפש בחופשה בזאגרב גם קצת אווירה יהודית, הכתבה הנחמדה הבאה תציג לכם מסע בעקבות יהודי קרואטיה בזאגרב. מעניין מאוד!

ולסיום, הנה סרטון עם צילונים מרהיבים של רחובות זאגרב ושל האתרים המומלצים שבעיר:


מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם:
נופש באמסטרדם
נופש באוסטריה
נופש בפראג



0 תגובות: