דילים לאמסטרדם ברגע האחרון

קישורים ממומנים

הפעם החלטנו לאסוף לכם דילים לאמסטרדם ברגע האחרון מהאתרים הזולים והשווים ביותר ברשת. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

אנו ממשיכים עם סדרת הכתבות החדשה שלנו שבה אנו מציגים לכם בכל פעם דילים של הדקה ה-90 ליעד תיירותי בעולם. אז אחרי רומא ותאילנד, הגיע תורה של אמסטרדם. אז אם אתם מחפשים חופשה זולה באמסטרדם בחודש הקרוב ועדיין לא הזמנתם, הכתבה הזאת מיועדת עבורכם.

שימו לב: כל המחירים והפרטים המצויינים בכתבה זו נכונים ליום פרסום כתבה זו (11/9/2012).

דילים לאמסטרדם ברגע האחרון

נתחיל היום את חיפושינו עם אתר גוליבר שבו מצאנו את המבחר הגדול ביותר של דילים לאמסטרדם בחודש הקרוב ולכן גם רוב הדילים שנציג יהיו ממנו. ובכן בעמוד הבא תוכלו למצוא החל מ-16 לספטמבר חבילות נופש לאמסטרדם של 3, 4, 7 ו-11 לילות הכוללים גם טיסות ולינה במבחר גדול מאוד של מלונות. להלן כמה מהתוצאות:

דיל לאמסטרדם בסוף שבוע ל-3 לילות עם טיסת אל על במלון סיסונס (Seasons) ע"ב לינה וארוחת בוקר ב-1846 דולר לאדם, דיל לאמסטרדם ברגע האחרון במלון דה רודה ליאו (4 כוכבים) ע"ב לינה בלבד ב-3784 דולר לזוג, דיל למלון NH מוסיקה באמסטרדם ב-1811 דולר לאדם, חבילה של הרגע האחרון למלון NH קרלטון אמסטרדם ב-1958 דולר לאדם או מלון NH אמסטרדם סנטר ב-3942 דולר לזוג או 5605 דולר למשפחה הכוללת זוג+ילד.

בהמשך העמוד תוכלו למצוא גם דילים לאמסטרדם היוצאים ב-17 לספטמבר ל-4 לילות. במסגרת מלונות שלושה כוכבים תוכלו למצוא חבילת נופש לאמסטרדם ברגע האחרון במלון טוליפ אין הממוקם במערב אמסטרדם ב-953 דולר, דיל למלון איביס אמסטרדם ב-945 דולר, דיל למלון עדן אמסטרדם ב-985 דולר לאדם או 2926 דולר לזוג פלוס ילד או חבילה ברגע האחרון למלון רמברנדט קלאסיק הממוקם ליד ארמון רויאל ב-1000 דולר לאדם בלבד.

באותם תאריכים תוכלו גם למצוא מבחר דילים של הרגע האחרון למלונות ארבעה כוכבים כגון דיל לאמסטרדם עם טיסות במלון BW בלו סקוור המומלץ למשפחות ב-2645 דולר לזוג + ילד, דיל לאמסטרדם במלון בסט ווסטרן ב-927 דולר לאדם, חבילה נופש למלון נובוטל אמסטרדם (ליד מרכז הכנסים) ב- 1080 דולר וגם שני דילים לאמסטרדם במלונות 5 כוכבים כגון דיל למלון NH ברביזון פאלאס המומלץ לזוגות ב-1600 דולר לאדם או חבילה למלון גרנד קרסנופולסקי ב-1419 דולר.

נמשיך עם אתר איסתא שמציע לכם בדף הבא שלושה מחזורים של דילים לאמסטרדם בתקופה הקרובה - אמצע אוקטובר, סוף נובמבר ותחילת דצמבר 2012. מחירי החבילות נעים החל מ-641 דולר לחבילות של 3 לילות במלונות 3 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר וטיסות הלוך חזור לאמסטרדם. בין המלונות שמשתתפים בחבילות תוכלו למצוא את מלון NH זנדוורט, מלון NH גלדרופ, מלון הולידיי אין אמסטרדם, מלון קאסה 400, מלון טוליפ אמסטרדם, מלון נובוטל ומלון קראון פלאזה אמסטרדם.

ונסיים עם עוד שני אתרים שבהם מצאנו כמה דילים זולים לאמסטרדם. הראשון הוא אתר נט טרוול המציע חבילת נופש לאמסטרדם לסוכות הכולל טיסה לאמסטרדם ב-28 לספטמבר וטיסת חזרה ב-5 לאוקטובר והשכרת רכב ל-7 ימים ב-649 יורו והשני הוא אתר אשת טורס המציע לכם 6 חבילות לאמסטרדם ל-3 ו-4 לילות בחודשים ספטמבר, אוקטובר ונובמבר 2012 בפחות מ-600 יורו לאדם במלונות איביס אמסטרדם, BW בלו סקווור ומלון בלפורט.

0 תגובות: