דילים לקורפו

קישורים ממומנים

לצד האיים המפורסמים של איי יוון רודוס וכרתים, שוכן לו האי קורפו. אספנו לכם כמה דילים לקורפו מאתרי תיירות שונים. אז אם חשבתם על נופש בקורפו, הגעתם למקום הנכון.

משום מה האי קורפו מעולם לא זכה לחשיפה כמו אחיו כרתים רודוס או קוס. קורפו נחשב לאחד המקומות היפים ביותר ביוון בכלל ובאיי יוון בפרט. קורפו עשיר בצמחיה ונחשב ממש לאי ירוק. לצד אוכלוסיה מקומית חביבה מאוד, טברנות עממיות ומבנים אירופאים קלאסיים, קורפו מהווה מקום מושלם לחופשה משפחתית או זוגית קלאסית.

המלצה: רוב המלונות הטובים בקורפו מתרכזים בחוף דסיה ולכן כדאי להתרכז באיזור זה.

היות וקורפו מעולם לא זכה לחשיפה גבוהה בבלוג זה, היום אנחנו נתרכז רק באי קורפו ונבדוק אילו דילים לקורפו מציעים אתרי הנופש השונים, כמה עולה חופשה בקורפו ועוד כמה טיפים והמלצות.

הערה: הדילים המופיעים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (17/9/2012).

דילים לקורפו

נפתח היום את הכתבה עם אתר השטיח המעופף שמציע לכם כמה חבילות נופש ודילים לקורפו ברגע האחרון. למשל, דיל לקורפו בספטמבר במלון אפולו פאלאס הממוקם על חוף הים וכולל 2 בריכות ל-6 לילות ב-1243 דולר לזוג או 2172 דולר לזוג עם שני ילדים, דיל לקורפו במלון דסיה חאנדריס ( מלון 4 כוכבים) ל-6 לילות ב-1504 דולר לזוג וגם דיל לקורפו במלון אקוויס סאנדי ביץ' קורפו הנחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר למשפחות בקורפו ומציע אירוח הכל כלול ובין היתר מציע גם אינטרנט חינם ל-6 לילות ב-2276 דולר למשפחה עם שני ילדים על בסיס הכל כלול.

עוד כמה דילים לקורפו שכדאי לציין מאתר השטיח המעופף, חבילת נופש לקורפו במלון גרקוטל דפילה ביי הממוקם בחוף דסיה ל-6 לילות בספטמבר כולל טיסות הלוך חזור ב-1399 דולר לזוג, דיל לקורפו במלון ניסאקי ביץ' ב-1417 דולר לזוג עבור שישה לילות ע"ב חצי פנסיון, דיל לקורפו במלון אקוויס פלאקס ביץ' לשישה לילות ב-1469 דולר לזוג בשיטת הכל כלול ועוד מספר דילים למלונות כגון מלון סי בירד, מלון אלכסנדרוס, מלון מגנה גרסיה, מלון פילוקסניה ומלון אקווי קורפםו הולידי פאלאס.

גם באתר גוליבר מצאנו עמוד מרוכז עם דילים לקורפו בספטמבר ואוקטובר (סוכות) במגוון מלונות, למשל דיל לקורפו כולל טיסות במלון קבליארי (4 כוכבים) הממוקם במרכז העיר ליד הכיכר אספלנאדה לשישה לילות כולל סופ"ש ב-879 דולר לאדם, דיל לקורפו במלון מרה בלו ב-1815 דולר לזוג ל-6 לילות, דיל לקורפו במלון קונטוקלי ביי (5 כוכבים) ב-1078 דולר לאדם על בסיס חצי פנסיון או דיל לקורפו במלון קורפו פאלאס שנחשב לאחד המלונות המומלצים ביותר בקורפו ב-1201 דולר לאדם ל-6 לילות במלון.

נסיים עם אתר איסתא שגם הוא מציע באתרו דילים רסים לקורפו ברגע האחרון ולסוכות 2012. טווח המחירים נע החל מ-424 דולר ל-6 לילות בקורפו בספטמבר ו-624 דולר ל-4 לילות בקורפו בסוכות. בין המלונות תוכלו למצוא את המלונות שהוזכרו בכתבה זו ומלונות נוספים כגון מלון סנטידו אאלוס, מלון מרה בלו ביץ' או מלון סאן שיין קורפו.

לסיום, הנה סרטון נחמד המציג גלריה של תמונות וצילומים נפלאים מקורפו שיעשו לכם חשק לקום ולטוס כבר מחר. תיהנו.


מאמרים קשורים:
דילים ליוון ברגע האחרון

0 תגובות: