נופש בשטוקהולם

קישורים ממומנים

מתכננים חופשה בשטוקהולם בשנה? הנה כמה סרטונים ומדריכי תיירות מצויינים שאספנו עבורכם מהרשת שיעזרו לכם לתכנן את החופשה בצורה הטובה ביותר.

שבדיה היא אחת ממדינות סקנדינביה ואלי המוכרת מביניהן. מדי שנה, תיירים רבים בוחרים לבלות את החופשה שלהם בשבדיה כאשר ברוב המקרים יהיה מדובר בשטוקהולם - עיר הבירה שלה.

שטוקהולם היא עיר מקסימה ומרשימה המתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים ומציעה אטרקציות ואתרים רבים שכדאי לבקר בהם כגון בנין העירייה (סטאדשוסט), מרכז הקניות בכיכר "סרגלס טורג", העיר העתיקה עם ארכיטקטורה מופלאה, המדרחוב המפורסם של שטוקהולם - דרוטנינגאטאן, פארק יוניבקאן וכמובן מוזיאון הואזה. הזמן המומלץ ביותר לבקר בשטוקהולם הוא בקיץ ובעיקר בחודשים יוני, יולי, אוגוסט וספטמבר.

אם גם אתם מתכננים השנה נופש בשטוקהולם (יש כאלו שכותבים סטוקהולם), הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את סרטונים ומדריכי תיירות הטובים ביותר ברשת על שטוקהולם.

נופש בשטוקהולם

נתחיל עם סרטון מצוין של חברת Mojo המציע המלצות לאתרים המעניינים ביותר והאטרקטיביים ביותר שמציעה שטוקהולם בצירוף תמונות וצילומים. צפו בסרטון:


שטוקהולם - מדריך תיירות




מסעדות טובות בשטוקהולם

שטוקהולם ידועה גם בזכות מסעדות טובות ומשובחות. באתר about.com מצאנו רשימה של 4 המסעדות הטובות ביותר בשטוקהולם. לצד כל מסעדה תוכלו למצוא גם את המחירים הממוצעים למנה וכמובן את הכתובת ודרכי הגעה למקום (כולל מספר הטלפון של המסעדה).

מלונות מומלצים בשטוקהולם

למרות שאנו מתכוונים לפרסם בזמן הקרוב כתבה ובה רשימה של מלונות מובחרים ומומלצים בשטוקהולם, נמליץ לכם בינתיים על אתר טריפ אדוויזור שבו מציעים לכם דירוד מלונות שדורגו ע"י תיירים מכל העולם. בעמוד הבא באתר ניתן לראות כי המלונות רדיסון בלו, מלון ריבל ומלון סקפסהולמן דורגו כשלושת המלונות הטובים ביותר בשטוקהולם.

מרכזי קניות וקניונים בשטוקהולם

לסיום, שטוקהולם מציעה גם איזורי קניות גדולים ומובחרים. כבר ציינו בראשית הכתבה את רחוב דרוטנינגאטאן בו תוכלו למצוא את כל חנויות המותגים הידועות. מקומות נוספים שכדאי לציין הם הכלבו NK ואת הקניון גלריאן אך אם אתם רוצים לקרוא עוד על מרכזי קניות שווים בשטוקהולם, האתר הבא יכיר לכם את כל המקומות השווים ביותר לקניות.

0 תגובות: