טיולי נשים לחו"ל 2012

קישורים ממומנים

אספנו עבורכן מבחר של טיולי נשים לחו"ל לקיץ 2012 ממספר אתרי נסיעות המתמחים בטיולים מסוג זה. כל הפרטים בכתבה שלפניכן.

היום בבלוג נקדיש את הכתבה הבאה לנשים בלבד ולתחום חדש יחסית שהולך וצובר תאוצה גדולה בשנים האחרונות בישראל - תחום טיולי נשים לחו"ל שאותן מציעים חברות תיירות המתמחות רק בטיולים אלו וגם ע"י חברות תיירות גדולות אחרות עם מחלקה מיוחדת לטיולי נשים. בנוסף, חברות רבות מציעות גם טיולי נשים לשומרות מסורת ולדתיות.

כעיקרון, טיול נשים הוא טיול מאורגן סטנדרטי לכל דבר ועניין אשר מציע טיול כולל עם הדרכה במדינות שונות בעולם אך עם דגש על פעילויות ואוירה נשית יותר ומציע חוויה והעצמה רגשית שנשים רבות מחפשות כיום. מבחינת יעדי הטיולים, רוב טיולי הנשים אשר מוצעים על ידי החברות השונות מתרכזים באיזור אסיה והמזרח הרחוק במדינות כמו סין, הודו, תאילנד וכו' אך ניתן גם למצוא טיולי נשים לאירופה וביעדים נוספים.

בכתבה הבאה אספנו עבורכן מספר טיולי נשים מאתרי הנסיעות המובילים בישראל לטיולים אלו. הערה: כל המידע המובא בפניכן כאן נכון ליום פרסום כתבה זו (11/6/2012) ונלקח מאתרים חיצוניים. לכן, ייתכנו שינויים ואין אנו אחראים עליהן.

טיולי נשים קיץ 2012

נתחיל עם האתר של החברה הגיאוגרפית המתמחה בטיולים מאורגנים בכלל ובטיולי נשים בפרט. ובכן בעמוד הבא באתר האינטרנט של החברה מצאנו כמה טיולים נשים מעניינים כמו למשל טיול נשים להודו ל-15 יום היוצא בחודשים יולי, אוגוסט, ספטמבר ונובמבר 2012 ב-3750 דולר לאדם, טיול נשים למרוקו היוצא בחודש נובמבר למשך 13 יום ב-2750 דולר לאדם וגם טיול נשים ליפן למשך 11 יום ב-4880 דולר לאדם (הטיול יוצא בנובמבר 2012).

מבצע מעניין נוסף של החברה הגיאוגרפית שמשך את תשומת ליבנו הוא טיול אמהות בנות לקיץ 2012 הנקרא "מלכת המדבר" והוא סובב סביב הרי הפירנאים שבגבול צרפת ספרד ומשלב הרבה אטרקציות מעניינות שמתאימות לנשים המחפשות טיולי הרפתקאות כגון מזחלות הרים, רפטינג, טיולי הליכה בקניונים ועוד. הטיול נמשך 5 ימים ויוצא בחודשים יולי או אוגוסט 2012 כאשר המחירים הם 1245 יורו לאמהות ו-1220 יורו לצעירות מתחת גיל 15.

נמשיך עם אתר של חברה נוספת המציעה מבחר גדול של טיולי נשים הנקראת "אסטה וסורנגה" שבעמוד הבא מציעים מספר גדול מאוד של טיולים כמו למשל טיול נשים לסוף שבוע בירדן הכולל 3 ימים של טיולים במדבר כולל ביקור בפטרה ואירוח בדואי. הטיול יוצא ביולי (599$), סוכות 2012 (625$) או חנוכה 2012 (624 דולר$).

טיולים נוספים שמציעים באתר אסטה וסורנגה -  טיול נשים להודו עם דשג על יוגה ומדיטציה, טיול נשים הכולל ביקורים במועדני לילה בליווי די ג'יי מקצועית באירופה או בגואה, טיולי נשים עם דגש על אופנה וסטיילינג הכולל סדנאות אופנה ומסעות קניות במילאנו, ברצלונה, לונדון או ניו יורק.

טיולים מאורגנים לנשים דתיות

כפי שציינו בראשית הכתבה, חברות רבות מציעות גם טיולים לנשים דתיות ושומרות מסורת. עבור ציבור נשים זה מצאנו עבורכם כמה טיולים כאלו. למשל, חברת דרך נשית המתמחה אף היא בטיולי נשים לחו"ל מציעה טיול נשים לסרילנקה היוצא ביולי 2012 ומתאים גם לנשים דתיות. מחיר טיול זה הוא 2835 דולר לאדם וכולל טיסות הלוך חזור לסרילנקה, לינה ואירוח של חצי פנסיון, נסיעות באוטובוס והדרכה ישראלית ומקומית.

עוד אתר שמצאנו בו טיול לנשים בלבד המתאים גם לשומרות מסורת הוא אתר אדמה המציע טיול נשים ביפן היוצא למשך 12 יום. תאריך ומחיר הטיול עדיין לא נקבע ויש ליצור קשר עם החברה כדיל לגלות פרטים נוספים.

0 תגובות: