דילים לצעירים באילת

קישורים ממומנים

מחפשים דילים לאילת לצעירים במלון? אולי דירות נופש? אספנו לכם את הדילים לאילת הכי שווים ברשת שמתאימים רק לצעירים. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

בין כל הדילים וחבילות הנופש המוצעות ע"י מלונות אילת למשפחות ישנה נישה קטנה יותר המותאמת אך ורק לצעירים עם דגש על מסיבות, בריכה, מוסיקה וכד' ומדי שנה יותר ויותר צעירים מגיעים לנופש אילת כאשר ניתן לחלק את חבילות הנופש לשני סוגים עיקריים - דילים לצעירים במלונות ודילים בוילות ודירות נופש.

הנופשים הצעירים אוהבים במיוחד את הוילות ודירות הנופש באילת מכיוון שהם מציעים לכמות גדולה של אנשים להיות תחם מתחם אחד ולא להתחלק לחדרים כפי שנדרש בבית מלון.

איזה מלונות באילת מתאימים לצעירים?

אם אתם בכל זאת מעדיפים אירוח בבית מלון, ישנם כמה מלונות באילת המתאימים במיוחד לצעירים כגון מלון לב אילת, מלון סיאסטה מלון אקספרס ביט, או מלון אדומית. בנוסף, מלונות רבים (כפי שתראו בהמשך הכתבה) מציעים לעיתים אירועים חד פעמיים שמתאימים אך ורק לצעירים.

בכתבה הבאה יצאנו לרשת כדי לבדוק אילו דילים לאילת לצעירים מציעים אתרי הנופש המובילים בישראל. שימו לב: כל הפרטים נכונים ליום פרסום כתבה זו (20/5/2012) ואין אנו אחראים על אמינותם.

דילים לאילת לצעירים

אתר אשת טורס הוא אחד מהאתרים המובילים בישראל המציע דילים לצעירים במלונות אילת ואכן בעמוד הבא מצאנו לכם לא מעט דילים כאלו. למשל חבילה לצעירים במלון אמריקנה על בסיס חצי פנסיון ב-268 ש"ח ללילה לאדם, דיל לצעירים במלון פירסט קלאס אילת ב-152 ש"ח, סוף שבוע ע"ב חצי פנסיון במלון אקוומרין (לשעבר מלון אדומית) ב-190 ש"ח לאדם ללילה או מלון ויסטה אילת על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד ב-193 ש"ח.

ממשיכים עם אתר התיירות החדש בליק שם מצאנו עבורכם דיל מגניב לאילת למלון הרודס בוטיק שמקיים  בסוף חודש יוני (בין התאריכים 28 עד ה-30 ליוני) סוף שבוע מיוחד לצעירים המורכב משלושה לילות הכוללים מסיבות כל לילה עם תקליטנים מובילים, מוסיקה וגם מופע סטנד אפ. מחיר החבילה הוא 2700 ש"ח לחדר מסוג דלקס על בסיס לינה וארוחת בוקר.

באיסתא מצאנו כרגע רק מבצע אחד לצעירים אך סביר להניח שככל שנתקרב יותר לחודשים יולי או אוגוסט 2012 תוכלו למצוא יותר מבצעים וחבילות. בכל אופן, המבצע שמצאנו הוא במלון סיאסטה בחבילת הכל כלול בסוף חודש מאי החל מ-434 ש"ח לאדם.

נסיים עם האתר של חברת "סוויטות יעל" שמתמחה בנופש לצעירים ובני נוער שמציע בעמוד הבא מספר מבצעים לוילות ודירות נופש באילת לקיץ 2012 כמו למשל מבצע לצעירים במלון אדומית ל-4 לילות ול-4 אנשים בחדר באמצע השבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר בחודשים יוני ויולי ב-2880 ש"ח או דירת נופש במלון לב אילת שנמצא קרוב מאוד לקניון למינימום 2 לילות ב-1000 ש"ח

בנוסף, מציעים באתר שני מבצעים לוילות באילת מפוארות הכוללות מבחר של פינוקים כגון שולחן סנוקר, ג'קוזי, מערכת סאונד ועוד המתאימות ל-10 עד 12 איש בוילה. המבצע הראשון הוא לוילה רויאל לאמצע השבוע ב-1000 ש"ח ללילה (מינימום 2 לילות) והמבצע השני הוא לוילה דובדבן ב-1800 ש"ח.

מאמרים קשורים:
מבצעים לאילת 2012


0 תגובות: