ליל סדר במלון

קישורים ממומנים

רוצים לעשות ליל סדר במלון השנה? הנה כמה מבצעים למלונות בכל הארץ שאספנו מהרשת המציעים מבצעים לליל סדר בפסח 2012. 

לאחר שכבר הצגנו עבורכם מבחר של חבילות ומבצעים לפסח 2012 לחו"ל ולארץ, הפעם החלטנו להתמקד אך ורק בליל הסדר 2012 (חג ראשון של פסח) שיתקיים השנה בסוף שבוע בין התאריכים 6-7 באפריל. חבילות ליל סדר במלונות ישראל הן פופולריות ביותר בקרב הציבור הדתי והחרדי (חיסכון בהכשרת הבית לפסח) ולכן נשים דגש על דילים כשרים וכשרים למהדרין.

לפני שנתחיל, כדאי לדעת טיפ בסיסי - רוב בתי המלון בישראל מחלקים את חופשת פסח לשלושה מחזורי מכירה שונים:
  • ליל הסדר (חג ראשון של פסח) - בין התאריכים 5-8 באפריל (3 לילות).
  • חול המועד - בין התאריכים 8 ועד 12 באפריל.
  • חג שני - בין התאריכים 12 ועד 14 באפריל.
כמו כן, בהרבה מאוד מלונות תוכלו למצוא גם מבצע לכל חג פסח שכולל למעשה 8 לילות (בין התאריכים 6 באפריל ועד 14 באפריל) שיהיה זול יותר ואטרקטיבי יותר. בנוסף, אם אתם מחפשים ממש אוירת חג בליל הסדר, מלונות רבים מציעים כחלק מהדיל גם עורך מרכזי שיערוך את ארוחת ליל הסדר וחזן מיוחד לכל תפילות החג.

בכל אופן כפי שציינו כפר קודם, בכתבה הבאה נציג עבורכם רק דילים וחבילות לחג הראשון של פסח. שימו לב - כל המחירים והמבצעים שמיד תראו כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (18/2/2012) ולכן ייתכנו שינויים בעתיד.

ליל סדר במלון - פסח 2012

את המסע שלנו החלטנו לפתוח באתר תיירות מצוין הנקרא גולדיל המציע דף מרוכז עם המון חבילות לחג ראשון של פסח כולל ארוחת ליל סדר במלונות שונים בישראל החל מ-2100 ש"ח לזוג. הנה כמה מהם:

ליל סדר במלון בנתניה

חבילה של 8 לילות (לכל חג הפסח) במלון גליל נתניה כולל ארוחת ליל סדר בנוסח ספרדי או אשכנזי ב-7366 לזוג, ליל סדר במלון במלון רזידנס ביץ' נתניה הכולל חבילה של 8 לילות על בסיס חצי פנסיון ב-8185 ש"ח לזוג וחבילה של 8 לילות עם ארוחת ליל סדר במלון רזידנס נתניה ב-6324 ש"ח בלבד לזוג. כל החבילות הן על בסיס חצי פנסיון.

ליל סדר בטבריה

אתר גולדיל מציע שני דילים לליל סדר בטבריה. הראשון מציע חבילה ליל סדר במלון המלך שלמה טבריה  הכולל  8 לילות על בסיס עם ארוחת ליל סדר כשרה למהדרין (שחיטה של בית יוסף) וארוחות צהריים בשבתות ב-7222 ש"ח לזוג ומבצע השני מציע 2 לילות של חג ראשון כולל עורך לליל סדר ב-2650 ש"ח לזוג.

ליל סדר בתל אביב

גם מלונות תל אביב מציעים חבילות לליל סדר 2012. למשל, חבילת ליל סדר במלון שרתון סיטי תל אביב עם עורך סדר (ללא חשש מקטניות) הכוללת 8 לילות ב-8989 ש"ח לזוג, חבילה לליל סדר בלבד (2 לילות) במלון טל תל אביב ב-3168 ש"ח לזוג או 2148 ש"ח לזוג לחבילת ליל סדר במלון מרינה תל אביב כולל ארוחת ליל סדר עם עורך מקצועי בכשרות רבנות תל אביב (לאוכלי קטניות).

אתר נוסף שתמיד אנו מוצאים בו מבצעים וחבילות אטרקטיביות הוא אתר הוטלס שבו מצאנו כמה מבצעים שווים ביותר.

ליל סדר בירושלים

אם אתם מחפשים לחגוג את ליל הסדר במלון בירושלים בהוטלס מצאנו עבורכם כמה חבילות טובות. למשל מבצע לליל סדר במלון לאונרדו פלאזה ירושלים ב-1606 ש"ח לזוג, חג ראשון של פסח ב-680 ש"ח לזוג (לא כולל ארוחת ליל סדר) במלון רימונים וחבילה לחג ראשון של פסח במלון יד השמונה ב-850 ש"ח לזוג.

ליל סדר בים המלח

בחיפוש באתר Hotels מצאנו כמה חבילות שוות ביותר לחג ראשון של פסח בים המלח. למשל, מבצע ליל סדר במלון לאונרדו פלאזה ים המלח ב-1354 ש"ח לזוג כולל ארוחת ליל סדר, חבילת ליל סדר במלון ישרוטל ים המלח (לא כולל ארוחת ליל סדר) ב-1290 ש"ח כאשר ישנה אופציה של תוספת של 300 ש"ח למבוגר לארוחת ליל סדר ללא חזן ותוספת של או 450 ש"ח למבוגר לארוחת ליל סדר עם חזן.

עוד מבצעים שכדאי לציין - חבילת חג ראשון של פסח במלון רויאל ים המלח ב-1352 ש"ח (א. ליל סדר בתוספת תשלום), חבילת ליל סדר במלון לאונרדו קלאב ים המלח כול ארוחה ב-1490 ש"ח ו-1140 ש"ח לזוג לחג ראשון של פסח (ללא ארוחה) במלון לאונרדו אין ים המלח.

0 תגובות: