טיסות לחו"ל בפחות מ-300 דולר

קישורים ממומנים

מחפשים טיסות זולות בפחות מ-300 דולר? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו לכם לעונה הקרובה מבחר מבצעי טיסות מאתרי נסיעות ואתרי חברות תעופה שונות.

היום החלטנו לשם שינוי להעביר את ההתמקדות מיעד למחיר. הכתבה הזאת נועדה בעיקר למי שמחפש לטוס לחו"ל אבל עדיין לא יודע להיכן כאשר אחד השיקולים המשמעותיים ביותר הוא מחיר הטיסה. ובכן, אם גם אתם שייכים לקבוצה זו, הכתבה הזו נועדה בדיוק בשבילכם.

בכתבה הבאה נציג לכם מבחר של טיסות זולות ביותר ליעדים שונים כאשר המחיר אינו עובר את ה-300 דולר לאדם. את המידע אספנו ממיטב האתרים המובילים בתיירות ומאתרי חברות תעופה שונות.

שימו לב: כל הפרטים המופיעים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (5/1/11) ואין אנו אחראים על אמינותם של הפרטים.

טיסות בפחות מ-300 דולר

אנו מתחילים עם אתר נט טרוול שאסף בצורה מושלמת  מבחר טיסות בפחות מ-300 דולר לאגם. למשל: טיסה זולה לבאזל ב-15 לינואר של חברת התעופה איזיג'ט ב-199 דולר בלבד!, טיסה לרומא בפחות מ-300 דולר של חברת ישראייר ב-15 לינואר ב-279 דולר בלבד.

עוד מבצע שראוי לציין מהאתר של נט טרוול הוא מבצע שווה ביותר של אל על המציע טיסה יומית לאתונה, טיסה יומית לבוקרשט וטיסה יומית לסופיה שיוצאת בחודשים ינואר, פברואר ומרץ ב-299 דולר לאדם בלבד.

אנו ממשיכים עם אתר איסתא שמציע לאלו שמחפשים טיסות לרגע האחרון - טיסה לג'נבה ברגע האחרון (7 לינואר) של חברת ארקיע ב-199 דולר בלבד או טיסה לברצלונה ברגע האחרון (8 לינואר) של חברת ספנאייר (Spanair) ב-199 דולר!

גם באתר התיירות גוליבר מצאנו כמה טיסות בפחות מ-300 דולר. הנה למשל טיסה למינכן ב-294 דולר לאדם בלבד. הטיסה יוצאת ב-11 לפברואר וחוזרת ב-25 לפברואר. עוד טיסות זולות שמצאנו בגוליבר הם טיסה לג'נבה ב-288 דולר בתאריכים 7-14 לינואר וטיסה לגראץ, באוסטריה ב-222 יורו (שהם פחות מ-300 דולר).

גם באתר הדקה ה-90 מצאנו את אותם שלושה יעדים שמופיעים בגוליבר כאשר המחירים הם טיסה למינכן ב-285 דולר, טיסה לג'נבה ב-289 דולר וטיסה לגראץ בין התאריכים 18 ועד ה-25 לפברואר.

ונסיים באתר אשת טורס הצלחנו למצוא את אותם המבצעים של אלעל המציע מבצע טיסות יומיות זולות במיוחד למזמינים 456 יום מראש בחודשים ינואר, פברואר ומרץ לאתונה, סופיה ובוקרשט ובמקביל מצאנו מבצע נוסף של חברת אגאן איירליינס המציע אף הוא מבצע טיסות זולות לאתונה בין החודשים ינואר-מרץ ב-263 דולר בלבד!!

בהצלחה.

0 תגובות: