טיסות לציריך

קישורים ממומנים

מחפשים טיסה לציריך? בדקנו עבורכם מחירי טיסות לציריך ממיטב אתרי התיירות המובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

למרות ששוויץ מזוהה בעיקר עם חופשות סקי בהרי האלפים הנודעים, ישראלים רבים בוחרים גם לטוס לציריך לצורך תיירות בערי שוויץ וגם לצורכי עסקים. למרות שציריך לא עיר הבירה היא עדיין העיר הגדולה ביותר בשוויץ עם אטרקציות תיירותיות רבות ומגוונות שיכולות להפוך את הנופש שלכם לחופשה המושלמת בשבילכם.

בכתבה הבאה אספנו עבורכם מבחר טיסות זולות לשוויץ לקיץ ולחורף ממבחר אתרי נסיעות מישראל. שימו לב: כל המידע נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (12/9/11) ונאסף מאתרים חיצוניים ולכן אין אנו אחראים על מהימנותו.

טיסות זולות לציריך

אלעל יצאה במבצע עבור טיסות לציריך לסוף הקיץ והיא מציעה טיסה זולה לציריך ב-489 דולר בלבד. המבצע תקף עד ל-21 לספטמבר וכולל מיסים ותוספות. המבצע

באתר איסתא מציעים טיסות לציריך ברגע האחרון (עד ל-24 לספטמבר) החל מ-519 דולר. בנוסף, כדי לקבל אינדיקציה עבור מחירי טיסות לציריך בחורף, ערכנו חיפוש באיסתא עבור טיסה לציריך בנובמבר (בין ה-6 ל-13 לנובמבר) ובו מצאנו מחירים של החל מ-2523 דולר לאדם לטיסות סדירות לציריך של חברות תעופה כגון KLM, לופטנזה, טורקיש איירליינס כאשר ברוב המקרים מדובר על טיסות עם עצירת ביניים. אם אתם מעדיפים טיסה ישירה לציריך בתאריכים אלו, תוכלו להזמין באתר טיסה של חברת אל-על ב-611 דולר.

באתר גוליבר מציעים טיסות צ'רטר ישירות לציריך בחודש אוקטובר ב-699 דולר היוצאות בתאריכים 7 לאוקטובר, 9 לאוקטובר ו-14 לאוקטובר (729 דולר).

אתר אמסלם טורס מציע מבחר טיסות לציריך בדקה ה-90 היוצאות בתאריכים 21 ו-23 לספטמבר של חברות התעופה אלעל ואוסטריין איירליין החל מ-486 דולר לאדם ובאתר דיזנהאוז מציעים טיסה לציריך ישירה בתחילת אוקטובר עם חברת סוויס ב-685 דולר. 

גם באתר הדקה ה-90 מציעים מבחר טיסות לציריך ברגע האחרון החל מ-486 דולר לאדם עם חברת אלעל ועוד טיסות רבות בטווח מחירים של בין 520 ל-620 דולר לאדם בחברות התעופה סוויס, לופטנזה ואוסטריין איירליין.

באתר נט טרוול מצאנו לכם מבצע שווה ביותר הנמשך עד ה-30 באוקטובר המציע טיסה זולה לציריך ב-520 דולר בלבד. שימו לב: השהות חייבת לכלול מינימום שבת ומקסימום חודש.

גם אתר ypaymore מציע מבצע לטיסות לציריך במהלך ספטמבר ותחילת אוקטובר (עד ה-5/10) ב-555 דולר בלבד במינימום שהייה של שבת או ראשון ומקסימום חודש.

לסיום, טיפ קצר מאיתנו - אם אתם מתכננים לטוס ליער השחור ומתכננים טיסה זולה דרך ציריך, כדאי לחשוב על טיסה לבאזל באמצעות חברת איזיג'ט המציעה טיסות מוזלות ביותר וכך תוכלו לחסוך לא מעט כסף על טיסה דרך ציריך.

בהצלחה

0 תגובות: