טיסות לברצלונה ברגע האחרון

קישורים ממומנים

הפעם במסגרת סדרת הכתבות החדשה שלנו נציג לכם טיסות לברצלונה ברגע האחרון שאספנו מאתרי הנסיעות המובילים בישראל.

הסבר קצר למי שעדיין לא עוקב אחר סדרת הכתבות החדשה שלנו הנקראת "דילים ברגע האחרון". מדי שבוע אנו בוחרים יעד תיירותי אחר ומציגים לכם דילים ברגע האחרון לאותו היעד ממיטב אתרי התיירות בישראל כאשר הכלל הוא מאוד פשוט - הדיל חייב לחול עד עשרה ימים מיום פרסום הכתבה. בסוף כל כתבה נציג את האתר המנצח שהציע את המחיר הזול ביותר לפי הבדיקה שאנו ערכנו.

היום (25/4/11) בחרנו את אחד ממוקדי התיירות הנפוצים והפופולריים ביותר שמושכים אליו עשרות אלפי תיירים מישראל מדי שנה הלוא היא העיר ברצלונה. בדקנו בכמה מאתרי התיירות הגדולים בישראל איזה טיסות לברצלונה ברגע האחרון הם מציעים? מהם המחירים ועוד.

שימו לב: כל הנתונים המופיעים כאן נלקחו מאתרים חיצוניים שאין אנו אחראים עליהם ולכן כדי לקבל מחיר ופרטים סופיים, יש לבדוק את המידע ישירות מול האתר שבחרתם.

טיסות לברצלונה ברגע האחרון

נתחיל עם אתר גוליבר שמציע טיסה לברצלונה ברגע האחרון היוצאת ב-28 לאפריל ונוחתת ב-5 למאי ב-259 דולר לאדם. הטיסה היא טיסת צ'רטר (לא הצלחנו למצוא באתר את שם חברת התעופה). באתר השטיח המעופף מצאנו טיסה לברצלונה ב-377 דולר. הטיסה ממריאה ב-27 באפריל וחוזרת ב-4 למאי. גם טיסת ההלוך וגם החזור שייכות לחברת התעופה Air Europa.

באתר אשת טורס מצאנו לכם טיסה זולה לברצלונה היוצאת ממש ברגע האחרון ועולה 191 דולר בלבד. הטיסה ממריאה ב-26 באפריל עם חברת התעופה Spain Air ונוחתת חזרה לישראל ב-1 למאי עם חברת התעופה Sun Dor ובאתר הדקה ה-90 מציעים טיסה לברצלונה שיוצאת ב-27 לאפריל עם חברת התעופה וולינג וחוזרת ב-5 למאי עם חברת התעופה אייר אירופה כאשר מחיר הטיסה הוא 209 דולר להזמנה באתר.

נסיים עם אתר צבר שמציעים טיסה לברצלונה שממריאה ב-26 לאפריל ונוחתת ב-1 למאי עם חברת התעופה ספיין איר ב-199 דולר בלבד ואתר איסתא המציע טיסה הממריאה ב -27 באפריל של חברת התעופה VY ונוחתת חזרה בתל אביב ב-5 למאי (לא הצלחנו למצוא אם שם חברת התעופה בטיסת החזור) ב-229 דולר.

טיסות לברצלונה ברגע האחרון - סיכום

ובכן, לפי הבדיקה המצומצמת שעשינו, ניתן לומר בבירור שהפעם המנצח שלנו בגדול הוא אתר אשת טורס שמציע את הטיסה לברצלונה הזולה ביותר במחיר 191 דולר בלבד! הבעיה היחידה שלכם היא שהטיסה יוצאת ממש בקרוב אז למה אתם מחכים....

מאמרים קשורים:
מלונות בברצלונה

0 תגובות: