טיסות לבלגיה

קישורים ממומנים

מחפשים טיסה זולה לבלגיה? בכתבה הבאה נציג לכם טיסות לבלגיה שאספנו מאתרי התיירות המובילים בישראל.

בלגיה היא יעד עבור ישראלים רבים ביניהם גם חרדים רבים שטסים לצורך עבודה ועסקים אך גם תיירים רבים מוצאים את בלגיה כמקום מעניין לטייל בו ולהיחשף לתרבות מעניינת הכוללת מסעדות משובחות, נופים יפים, אנשים נחמדים וכמובן שוקולד איכותי.

במסגרת הכתבות שאנו מציגים לכם מדי עת על טיסות זולות ליעדים שונים בחו"ל, הפעם אנו רוצים להציג לכם טיסות זולות לבלגיה שאספנו מאתרי נסיעות הגדולים והמובילים ברשת הישראלית.

טיסות לבלגיה

בבדיקה שערכנו חיפשנו טיסות לבלגיה לחודשים ינואר עד אפריל. לפי הממצאים מהבדיקה שלנו, רוב הטיסות לבלגיה המוצעות באתרי התיירות מתרכזים לערים בריסל ואנטוופן וניתן למצוא גם טיסות ישירות לבלגיה וגם טיסות המשך בחברות התעופה השונות.

אז נתחיל עם אתר איסתא שם מצאנו טיסות לאנטוורפן עם מספר חברות תעופה כגון בריסל איירליין, אוסטריין איירליין, אל על, KLM ועוד החל מ- 483 דולר (רשימת המתנה) כאשר הממוצע למחיר טיסה לבלגיה עומד על כ-550 ש"ח.

באתר גוליבר ערכנו חיפוש לטיסות לבלגיה כאשר היעד היה בריסל בתאריכים ינואר עד אפריל. המחיר הזול ביותר שהוצע לנו באתר היה 515 דולר ברשימת המתנה ו-526 דולר בטיסה עם מקומות פנויים להזמנה. טיסת אל על הזולה ביותר בגוליבר לתאריכים אלו היא 744 דולר.

באתר הדקה ה-90 מצאנו שני מבצעים מעולים הכוללים טיסות לבלגיה בזול ביותר. המבצע הראשון הוא טיסה לבריסל בחברת אל על ב-509 דולר בלבד כאשר המבצע מסתיים בסוף חודש פברואר והמבצע השני הוא טיסה זולה לבריסל בחברת התעופה OK (צ'ך איירליין) ב-469 דולר בלבד כאשר המבצע מסתיים בתחילת חודש מרץ.

גם באתר צבר מצאנו טיסה זולה לבלגיה וכאן אנו חייבים גם להמליץ על מנגנון חיפוש מצוין שיש בצבר שבו מוצע לנו תאריכי חזרה מוזלים כאשר אנו מחפשים טיסה ללא תאריך ספיציפי. כך למשל מצאנו טיסה זולה לבריסל שיוצאת באמצע פברואר וחוזרת באמצע מרץ בחברת אל על ב-469 דולר בלבד, טיסה לבריסל בחברת אוסטריין איירליין ב-497 דולר, והטיסה הזולה ביותר שמצאנו היא של חברת KLM שעוברת דרך אמסטרדם ומחירה הוא 436 דולר בלבד.

0 תגובות: