מלונות בנתניה

קישורים ממומנים

מחפשים בית מלון בנתניה? בכתבה הבאה נציג לכם רשימה של מלונות בנתניה בכל רמות האירוח וגם מחירים ממוצעים, המלצות ועוד. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

הודות לחוף הים שעליו היא יושבת, נתניה היא אחת מערי הנופש הפופולריות בישראל עם מבחר של בתי מלון לכל סוגי התיירים. במלונות נתניה הפרוסים בעיקר לאורך החוף תוכלו למצוא תיירים המגיעים ממדינות העולם השונות (תיירים רבים מגיעים מצרפת) וכן תיירים ישראלים שמגיעים מכל קצוות הארץ. שיא עונת התיירות בנתניה היא בחג הפסח בו הציבור הדתי והחרדי מזמינים מלון בנתניה לליל סדר ולאורך חול המועד וכמובן בקיץ שבו כל מהמלונות עמוסים בכל מקום.

ישנם לא מעט מלונות בנתניה במגוון רמות אירוח ומחירים וניתן למצוא בעיר מלונות זולים ופשוטים לצד בתי מלון ארבעה וחמישה כוכבים. בכתבה הבא נציג לכם את המלונות שקיבלו את המלצות והתגובות החיוביות ביותר מצד גולשים ברשת.

מלונות בנתניה

אז הנה רשימה של כמה מהמלונות בנתניה שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר בעיר.

מלון העונות נתניה

מלון עונות הוא אחד מבתי המלון המפוארים ביותר בנתניה אשר קיבלו המלצות מצוינות ודירוג גבוה מאוד באתרי התיירות השונים ובפורומים שונים ברשת. מלון עונות נתניה מוגדר כמלון בוטיק חמישה כוכבים המציע שירות ברמה הגבוהה ביותר וכולל בריכה, סאונה, ג'קוזי וחדרים מרווחים עם נוף לים או לבריכה. המלון ממוקם בשדרות ניצה על חוף הים.

מחיר: חדר במלון העונות נתניה בחורף עולה בממוצע בין 350 ל-450 ש"ח כאשר המחירים צפויים לעלות בהדרגה החל מחג פסח ועד לקיץ שם המחירים צפויים להיות הגבוהים ביותר.

מלון בלו ביי נתניה

עוד מלון שקיבל ציונים טובים מגולשים ברשת הוא מלון בלו ביי נתניה. המלון ממוקם אף הוא על החוף ובנוי ממש מעל צוק המשקיף לים התיכון. לאחרונה מלון בלו ביי שופץ ועוצב מחדש ומציע מגוון אטרקציות למבקרים כגון בריכה, חדר כושר, מועדון בריאות ועוד.

מחיר: באתר הדקה ה-90 למשל מציעים חדר במלון בלו ביי נתניה לחורף (ינואר) ב-216 ש"ח ללילה.

מלון שלמה המלך נתניה

מלון נוסף ששופץ לאחרונה הוא מלון שלמה המלך בנתניה. השיפוץ כולל את הלובי, הריכה, חדר האוכל ועוד. כמו רוב המלונות בעיר גם שלמה המלך נמצא על חוף הים כאשר כל החדרים במלון משקיפים על הים.

מחיר: באתר הדקה ה-90 מצאנו דיל למלון שלמה המלך לאמצע השבוע ב-225 ש"ח ללילה בלבד כאשר המבצע תקף עד לחודש מרץ. החל מפסח 2011 המחירים צפויים כבר לעלות.

מלונות נוספים שכדאי לברר עם סוכן הנסיעות שלכם:
  • מלון מצפה ים- מלון בוטיק בנתניה.
  • מלון פארק
  • מלון גליל
מאמרים קשורים:
מלונות בטבריה

0 תגובות: