מלונות בבורגס

קישורים ממומנים

איפה כדאי לנפוש בבורגס? מהם המלונות המומלצים והזולים ועוד טיפים והרבה המלצות על מלונות בבורגס בכתבה שלפניכם.

בורגס שבבולגריה מהווה כבר הרבה שנים יעד מצויין לנופש בקיץ ומהווה אלטרנטיבה מצויינת לערי הנופש שבטורקיה או איי יוון. אלפי תיירים מהעולם ומישראל מגיעים אל בורגס מדי שנה ופוקדים את מיטב המלונות בעיר הבולגרית כאשר אחת הסיבות העיקריות הן המחירים הזולים של מלונות בורגס.

בשונה מנופש בטורקיה או יוון, המלונות בבורגס לא מציעים חבילות הכל כלול ופינוקים מטורפים, אך עדיין אם מבררים טוב לפני הנסיעה, אפשר למצוא בבורגס מלונות מצויינים ולהינות מכל מה שמציעה העיר הרביעית בגודלה בבולגריה. בכתבה הבאה נסקור ונציג לכם רשימה ארוכה של מלונות מומלצים וזולים בבורגס וגם מלונות שהישראלים אוהבים להגיע כדי לנפוש.

המלצה: כדאי לבדוק מלונות בבורגס בחוף סאני ביץ' שבו מרוכזים מאות מלונות מכל הסוגים.

מלונות בורגס - מחירים

כפי שציינו בראשית הכתבה, מחירי מלונות בורגס הם זולים ואטרקטיביים במיוחד כך למשל תוכלו להזמין מאתרי הנסיעות השונים דיל לבורגס הכולל מלון וטיסה החל מ-450 דולר לשבעה לילות למלונות ארבעה כוכבים ועד 700 דולר למלונות 5 כוכבים.

מלונות בורגס

ברשימה הבאה נציג לכם גם מלונות מפוארים בבורגס (חמישה כוכבים) אבל גם מלונות פשוטים יותר וזולים למי שרוצה להתמקד יותר בטיולים בעיר ופחות להישאר במלון:

מלון מג'יסטי'ק - אחד המלונות הגדולים והנחשבים באיזור סאני בי'ץ בבורגס שקיבל המון המלצות וביקורות טובות מגולשים ברחבי הרשת.

מלון L&B - עוד מלון הממוקם ברצועת החוף סאני ביץ' שמאוד מומלץ לפי גולשים רבים ברשת.

מלון ריו הליוס - מלון 4 כוכבים הממוקם בעיר אובזור שבתוך מחוז בורגס.

מלון איברוסטאר בורגס - מלון מפואר ביותר בסאני ביץ' עם אטרקציות רבות ומתאים גם לחופשה עם ילדים. המלון קיבל ציונים וביקורות גבוההות.

מלון ויקטוריה פאלאס - מלון 5 כוכבים מפואר בבורגס אך קיבל גם ביקורות שליליות על שירות לא טוב.

מלון מומלץ בבורגס

והנה עוד כמה מלונות בבורגס שישראלים רבים נוהגים לבקר בהם:
  • מלון ברצ'לו רויאל - ממוקם בסאני בי'ץ. אחד המלונות האהובים ע"י הישראלים ורבים טוענים שזהו המלון הטוב ביותר בבורגס.
  • מלון גלארוס - מלון באיזור סאני בי'ץ ונחשב למלון זול בבורגס אבל באיכות סבירה.
  • מלון פלנטה בורגס - עוד מלון מאוד מבוקש אצל הישראלים. ברוב המקרים הנופשים נתנו למלון המלצות טובות.
  • מלון מרוול - מלון 4 כוכבים הממוקם בסאני בי'ץ.
  • מלון טרקיה - אחד המלונות הפופלריים בבורגס ומוצעים בהרבה מאוד אתרי נסיעות מישראל. יש לציין כי מלון טרקיה מכיל כמה אגפים שונים ששונים מהותית אחד מן השני ומומלץ לברר היטב מול סוכן הנסיעות באיזה אגף בדיוק מדובר.
  • מלון הלנה סאנדס - מלון דה לוקס (חמישה כוכבים +) שלמעשה קשור למלון הסמוך שהוא מלון הלנה פארק. מלון זה נחשב ליחסית יקר מן הממוצע במלונות בורגס.
מאמרים דומים:
מלונות באמסטרדם
מלונות במנהטן
מלונות ברומא
מלונות בכרתים


7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הייתי בבורגס היה נהדר ממליצה לכולם. מחירים זולים באמת ואחלה כיף לשבוע. אבבבבל, לא ממליצה על מלון סנטרל פלאזה. חלק שהיו שם נהנו אבל החדר היה שבור! ושירותים שבורים בלי אסלה זה לא נעים וכמובן הם לא התייחסו אלינו. אה, והשומר בלילה שמאיים עם שוקר חשמלי. והוא רציני. לכל אחד יש סיפורים פשוט בחרו מלון ותסבלו בשקט זה לא כזה נורא. שימו לב שכמעט כל מי שחוזר משם נדבק בחיידק\קלקול קיבה-קחו כדורים. זה ככה כבר כמה שנים, ידוע בסאני ביץ.

רון אמר/ה...

שלום, אני אמור לטוס עם משפחתי למלון ויקטוריה פאלאס בבורגס בולגריה, אני חייב המלצות תגובות כמה שיותר מהר
התאריכים הן 21/08/2011 בבקשה דחוףףףף

אנונימי אמר/ה...

רון שלום
חזרנו ב-7.7.11 ממלון ויקטוריה פאלאס לא מומלץ תבקש להחליף למלון אחר אולי ברצלו שמענו מישראלים שהיו שהאוכל נהדר שם .
במלון ויקטוריה אוכל זוועה ,שירות על הפנים לא מחליפים מגבות 3 ימים ,מעלית אחת ל-8 קומות באגף C ורק 5 אנשים במעלית ,המלון מאוד יפה וגם הבריכות עושה רושם של ארמון אבל ממש לא .
הכל רקוב הוילון נופל אמבטיה מתמלאת במים ,חרקים באמבטיה

אנונימי אמר/ה...

אני נוסעת לבורגס עם ילדים למלון קוליסיאום מבקשת המלצות דחוף
תודה

אנונימי אמר/ה...

רון שלום, אני חזרתי אתמול ממלון ויקטוריה פאלאס... המלצתי אל תתקרב לשם... זה גועל נפש של מלון, רק מבחוץ נראה טוב, וברגע שאתה נכנס מתחיל הגועל... השירות על הפנים, חדרים לא טובים, פקידי הקבלה מגעילים... אני מדבר בשם רוב הישראלים שהיו שם.. התאכזבנו קשה... אני ממליץ לך להחליף דחוף בית מלון לפני שתתאכזב...הבטחתי לעצמי להעלות את תגובתי בכל אתרי התיירות שאני מכיר כך שאחרים לא ייפגעו....

אנונימי אמר/ה...

מצטרפת לתגובות השליליות למלון ויקטוריה פלאס - ריח רע מחדש האוכל. האוכל מביש אפילו שלושה כוכבים,לא מחליפים מגבות בחדרים, כסאות הבריכה מתאימות אולי ל 20% מהאורחים.
המלון לא מתאים לישראלים ובטח לא מתקרב לרמת השירות שאנו מקבלים בארץ.
פשוט א-כ-ז-ב-ה .

אנונימי אמר/ה...

לא יודע למה משמיצים כאן את מלון וחקטוריה פאלאס בבורגס.

הייתי שם וזה אחלה מלון. אני דוקא ממליץ לגמרי...