מלונות בפסח

קישורים ממומנים

פסח מתקרב ואתרי הנסיעות רבים כבר מציעים לכם חבילות לכל המלונות בפסח ברחבי ישראל. אז לכבוד פסח ליקטנו עבורכם את מיטב הדילים והמבצעים למלונות בפסח.

הפעם נרכז לכם את כל המלונות בפסח לפי ערים ובכל עיר נציג לכם את המבצעים לפסח המעניינות שמצאנו. לא בכל האתרים מצאנו מבצעים לכן אנו מציגים לכם רק אתרים שבהם מצאנו דף מרוכז ובו כל החבילות של המלונות בפסח. תמיד כמובן תוכלו להיכנס לכל אתר ולבדוק דרך מנגנון החיפוש שלו.

מלונות באילת בפסח

באתר איסתא שכבר הכין עמוד מיוחד עבור המחפשים מלונות בפסח מצאנו למשל את מלון גולדן טוליפ אילת בפסח ב-445 ש"ח, מלון ישרוטל המלך שלמה אילת בפסח ב-654 ש"ח על בסיס לינה וארוחת בוקר, אגמים אילת ב-610 ש"ח באילת ואת מלון קיסר הותיק באילת ב-523 ש"ח לתקופת הפסח בין התאריכים 28 למרץ עד ה1 לאפריל 2010.

אתר הדקה ה-90 מציע למשל מבצע במלון הילטון מלכת שבא אילת בתקופת פסח ב-574 ש"ח ואת ישרוטל לגונה אילת ב-816 ש"ח. אם אתם מחפשים מלון זול באילת בפסח מציע האתר את מלון הריף בפסח ב-345 ש"ח בלבד. באתר גוליבר מצאנו שני מלונות זולים באילת בפסח - מלון ריביירה קלאב ע"ס לינה בלבד ב-108 ש"ח ללילה ואת מלון פירסט קלאב ב-137 ש"ח בלבד.

מלונות בים המלח בפסח

באתר וואלה טורס מצאנו לכם את מלון ליאונרדו ים המלח בפסח ב-713 ש"ח ובהדרה ה-90 מצאנו את מלון גני ים המלח (גנים) ב-574 ש"ח. בגוליבר מציעים לכם את המלון אואזיס ים המלח ב-228 ש"ח בלבד! ואת מלון ליאונרדו אין ב-205 ש"ח.

מלונות בירושלים בפסח

ירושלים תמיד אטרקטיבית לנופש בפסח במיוחד לציבור החרדי והדתי שאוהבים במיוחד את ירושלים. ובכן, באתר הדקה ה-90 מצאנו מבצע למלון בפסח בירושלים ב-833 ש"ח והוא מלון רג'ינסי הממוקם בהר הצופים. לעשירים שביניכם או לאלה שרוצים פינוק פעם בחיים באתר וואלה מציעים את מלון המלך דוד בפסח ב-1377 ש"ח.

מלונות בטבריה בפסח

עוד עיר אטרקטיבית בפסח היא טבריה וגם היא אהובה על הציבור הדתי והחרדי. אתר וואלה מציע לכם את מלון ליאונרדו קלאב טבריה בפסח ב-613 ש"ח ואתר איסתא מציע לכם את מלון המלך שלמה הותיק בטבריה ב-625 ש"ח. גם בגוליבר מציעים מבצעים לטבריה בפסח ושם תוכלו למצוא את מלון כנרת ספא בטבריה ב-182 ש"ח בתקופת הפסח.

מלונות בפסח בערים נוספות

אם אתם מחפשים דווקא ערים פחות "מבוקשות" בפסח הנה כמה מבצעים למלונות שונים ברחבי הארץ בפסח: אתר הדקה ה-90 מציע מבצע למלון העונות בנתניה בפסח ב-563 ללילה ואת מלון רימונים אופטימה בר"ג בפסח ב-837 ש"ח.

אם אתם מוכנים להצפין עד לצפון הרחוק אתר גוליבר מציע לכם מבצעים למלונות בצפון בפסח. למשל, מלון רות בצפת ב-387 ש"ח, מלון חופית שבי ציון בנהריה בפסח ב-199 ש"ח ומבצע למלון ביסוד המעלה הנקרא סביוני הגליל ב-173 ש"ח בלבד. נסיים עם אתר וואלה טורס שמציע מבצע לפסח בתל אביב במלון ישרטול טוואר בפסח ב-705 ש"ח ומבצע למלון ליאונרדו בפסח בחיפה ב-566 ש"ח.

מאמרים דומים:
דילים לפסח
דילים לים המלח
חופשות זולות בחורף
מלונות זולים בלונדון

0 תגובות: