טיסה לבודפשט

קישורים ממומנים

גם בחורף הקרוב ישראלים רבים עדיין מחפשים לנפוש במזרח אירופה בכלל ובבודפשט בפרט. לצורך זה, אתרנו לכם טיסות לבודפשט ומבצעים הכי שווים מאתרי התיירות שברשת. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

האתר הראשון שחפשנו הוא אתר אלעל שם מצאנו מבצע שנקרא "אלעל ספונטני" ובו בין השאר מציעים לכם טיסה לבודפשט במחיר של 399 דולר בלבד במגוון תאריכים (החל מה-22 לנובמבר). כנסו לדף הבא לכל הפרטים.

באתר נט טורוול מצאנו טיסה זולה לבודפשט ב-249 דולר בלבד! המבצע תקף ליציאה במהלך כל חודש דצמבר כאשר ישנה דרישה למינימום 3 ימים ומקסימום שבועיים. שימו לב: המבצע לבודפשט הוא על בסיס מקום פנוי כך שישנו סיכוי סביר שהמקומות כבר אזלו. בידקו בקישור הבא את הפרטים המלאים ואת ההזמנות לטיסה.

באתר הדקה ה-90 לא הצלחנו (אולי לא חפשנו מספיק טוב אבל מאוד התאמצנו...) למצוא טיסה לבודפשט באותו מחיר. והמחיר הכי זול לטיסה לבודפשט בדצמבר שמצאנו באתר הוא ב-369 דולר גם בחברת אלעל. המחיר הזול הבא עומד על 509 דולר בחברת התעופה "לופטנזה". הנה מה שמצאנו.

באתר גוליבר מצאנו טיסה הכי זולה לפראג (בדצמבר) ב-390 דולר - טיסת אלעל בייסיק בדף הבא.

שימו לב: בכל האתרים שמצויינים כאן, מציעים לכם דילים הכוללים טיסה לבודפשט +מלון בכמעט אותם מחירים (ולפעמים אפילו פחות) כך שעדיף לכם ברוב המקרים לקנות דיל מחברת התיירות ולהינות גם ממחיר מוזל לטיסה וגם ממלון.

מאמרים נוספים שאולי תתעניינו:
דילים לחנוכה
דילים לחורף

0 תגובות: