צימרים מפוארים

קישורים ממומנים

רוצים לדעת מהם הצימרים המפוארים והיוקרתיים בישראל? כנסו לכתבה הבאה ותוכלו לדעת.

שוק הצימרים בישראל הוא עצום ונכון להיום ישנם אלפי צימרים הפרוסים ברחבי הארץ. חלקם צימרים פשוטים המיועדים למשפחות וחלקם צימרים יוקרתיים ורומנטיים המיועדים לזוגות. בכתבה הבאה נציג לכם רשימה של כמה מן הצימרים המפוארים ביותר בישראל לפי בדיקה שערכנו באינטרנט.

צימרים מפוארים

לפני שנתחיל ברשימה רצוי לציין רק כי מחירי צימרים מפוארים הם לא זולים בכלל וברוב המקרים צימר מפואר עולה למעלה מ-1500 ש"ח ללילה. מצד שני אתם תזכו לרמת פינוק ואירוח שלא מביישת אף מלון בוטיק או מלון יוקרתי אחר.

אחוזת רפאל - סוויטות מפוארות

שתראו את הסוויטות באחוזת רפאל אתם לא תאמינו שמדובר בצימרים. רמת העיצוב הקפדנית והמודרנית והשירות שמוצע לכם הוא ברמה של לפחות מלון 5 כוכבים. בכל סוויטה ניתן למצוא ג'קוזי ספא המשקיף לנוף הגליל המערבי, מרפסת עם מיטת שיזוף פרטית, מסך LCD גדול, מיזוג אוויר או קמין בחורף ועוד.

בנוסף, אורחי הצימר נהנים מבריכת שחייה חיצונית המשקיפה אל נוף מרהיב. בקיצור, אם אתם חושבים על צימר מפואר, אחוזת רפאל היא אחד מהמקומות שמומלץ לברר עליהם. אם תחפשו באתרי הצימרים השונים תוכלו לקרוא המלצות רבות מגולשים רבים שביקרו במקום ויש להם רק דברים טובים לספר על המקום.

אחוזת רפאל - אבן מנחם, הגליל המערבי

חוות מוסקט - צימרים מפוארים

חוות מוסקט ממוקמת בשדמות דבורה סמוך לכפר תבור ונחשבת לאחד מהצימרים הנחשבים ביותר בצפון וקיבלה המלצות טובות מאוד מגולשים שביקרו במקום. כל סוויטה בחוות מוסקט מעוצבת בעיצוב יוקרתי ומפנק ומכילה ג'קוזי פנימי, מסך LCD 46 אינץ', מוצרי טיפוח יוקרתיים. המקום עצמו דוגל באירוח טבעי ומעוצב בהתאם.

המחירים בחוות מוסקט הם 1600 ש"ח לסוף שבוע (מינימום 2 לילות) או 1760 ש"ח ללילה בודד באמצע השבוע.

חוות מוסקט - שדמות דבורה

נופ אינסוף - צימרים יוקרתיים

עוד צימר מפואר שמקבל רק המלצות טובות מהגולשים ברשת הוא "נופ אינסוף". המתחם מציע בקתות עץ יוקרתיות עם בריכה פרטית בכל בקתה, קמין גז לחורף, מסך פלסמה, ג'קוזי גדול ופרטי לכל אחת מהבקתות, מטבחון וכל התוספות הסטנדרטיות שמציע צימר.

הבקתות ממוקמות בכפר קיש עם נוף מדהים המנותן תחושה של נופש בטוסקנה.

נופ אינסוף - כפר קיש

יפן בגליל - צימר מפואר

עוד אחד מהצימרים המפוארים בישראל והנחשבים ביותר הוא הצימר יפן בגליל. הצימר הממוקם במושב פקיעין החדש ודוגל באירוח היפני ומעוצב כבקתה יפנית לכל דבר. בצימר תמצאו בריכה מחוממת ובריכה רגילה חיצונית ועוד פינוקים המשתלבים עם התרבות ומסורת היפנית.

יפן בגליל - מושב פקיעין החדש, הגליל המערבי

צימר המערה

אחד מהצימרים המוכרים ביותר בישראל במיוחד הודות לעיצוב המיחוד שלו - צימר בתוך מערה. הצימר מעוצב כך שתרגישו ממש בתוך מערה טבעית אך מבלי לוותר על הפינוקים של אירוח 5 כוכבים. בכל צימר תמצאו ג'קוזי, קמין, מסך LCD, מטבחון ועוד.

צימר המערה - מושב חוסן

אורחן התענוגות - צימר מפואר

נסיים בעוד צימר מחוסן שאף הוא מעוצב כמערה ונחשב אף הוא לאחד מהצימרים היוקרתיים ביותר בישראל עם המון המלצות טובות. בין היתר תמצאו באורחן התענוגות ג'קוזי מאבן, מיטת אבן (אך נוחה), קמין עצים, מערכת קולנוע ביתית ובריכת שחיייה גדולה ויפה.

צימר אורחן התענוגות - חוסן, הגליל המערבי

מאמרים קשורים:
צימרים בצפון
צימרים זולים
צימרים עם ג'קוזי

0 תגובות: