מלון כפר גלעדי

קישורים ממומנים

לקראת עונת קיץ 2012 החלטנו לצאת בסדרת כתבות חדשה על כפרי הנופש בישראל. את הכתבה הראשונה בסדרה נתחיל עם מלון כפר גלעדי. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר שסיקרנו והצגנו לכם דילים שווים של מיטב המלונות הגדולים והמפוארים בישראל, הפעם החלטנו לפתוח סדרת כתבות חדשה שתעסוק אך ורק בכפרי נופש ובאירוח כפרי בישראל. בכל כתבה נבחר בכפר נופש אחד ונציג סקירה כללית, מידע ומבצעים שמצאנו עבורו ברשת.

את סדרת הכתבות החדשה אנו פותחים במלון/כפר הנופש בקיבוץ גלעדי. אז אתם מחפשים מידע ומבצעים עבור מלון זה לקיץ 2012, הגעתם למקום הנכון.

הערה חשובה: המידע המובא בפניכם כאן נאסף מאתרים חיצוניים ברשת ונכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (29/5/2012) ולכן, אין אנו אחראים על אמינותו של המידע.

כפר נופש כפר גלעדי

מידע כללי: מלון כפר גלעדי אמנם מוגדר כבית מלון אך למעשה בנוי בצורה הדומה יותר לכפר נופש סטנדרטי בו החדרים מתפרשים על פני שטח גדול ומופרד ולכן החלטנו להציג גם אותו בסדרת כתבות זו. מלון כפר גלעדי ממוקם בצפון הארץ הרחוק באיזור הגליל העליון עם נוף להרי נפתלי ולעמק החולה.

חדרים: המלון מציע 169 חדרים המחולקים לשבעה סוגים שונים של חדרים החל מחדרי משפחה סטנדרטיים המתאימים למשפחות ולזוגות עד 3 ילדים וכלה בסוויטות מפוארות או חדרי בוטיק לזוגות רומנטיים.

מתקני המלון: במלון כפר גלעדי תוכלו למצוא בריכה חיצונית גדולה, ובריכה מקורה ומחוממת, מסעדה ובר, בית כנסת, חדר כושר וסאונה ועמדות אינטרנט ללא תשלום.

אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi): יש חופשי וללא תשלום.

מלון כפר גלעדי - מחירים ומבצעים

בדקנו וחיפשנו במספר אתרי תיירות ונופש ישראלים, מבצעים והנחות למלון כפר גלעדי בקיץ הקרוב. להלן התוצאות:

נתחיל עם האתר הרשמי של המלון בו מציעים לכם מבצע של הרגע האחרון (תחילת חודש יוני) המציע 10 אחוז הנחה על חדרים מסוג סופירייר, דה לקס ועל הסוויטות.

באתר הבא מצאנו מבצעים למלון כפר גלעדי במגוון תאריכים בחודשים יוני או יולי במחירים של 740 ש"ח לזוג ללילה באירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר ו-940 ש"ח לאירוח על בסיס חצי פנסיון. כמו כן, תוכלו למצוא שם גם הנחות עבור ילדים או תינוקות בחדר ופירוט תספות עבור סוויטה או חדר דה לקס.

ונסיים עם אתר אשת טורס המציעים סוף שבוע לזוג במלון כפר גלעדי בחודש יוני (7 עד 9 ליוני) ב-1362 ש"ח לזוג לשני לילות.


0 תגובות: