דילים זולים לחו"ל - מאי ויוני 2012

קישורים ממומנים

מחפשים חבילת נופש לחודשים הקרובים? בדקנו איזה מבצעים, דילים וחבילות נופש מציעים אתרי התיירות המובילים של ישראל. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

לכבוד הקיץ ועונת התיירות אנו שמחים לפתוח פינה חדשה בה נסקר מדי חודש מגוון דילים וחבילות נופש לחו"ל מהאתרים המובילים לאותו החודש. אז הנה, אנו מתחילים עם דילים לחודשים מאי ויוני 2012 שמכיוון שאנו למעשה בסוף אפריל, ניתן לקרוא להם דילים לרגע האחרון.

לטובת אלו שעדיין לא החליטו על יעד ספיציפי לנופש שלהם, השתדלנו לגוון ככל האפשר ביעדי התיירות ולהציג בעיקר דילים ומבצעים שווים וזולים. בנוסף, הכתבה תציג לכם גם טיסות זולות, הפלגות נופש ועוד רעיונות שמצאנו אותם כאטרקטיביים בשבילכם.

חשוב לציין: כל הפרטים שתראו כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (28/4/12) ונאספו מאתרים חיצוניים ולכן, יכולים/צפויים להשתנות ואין אנו אחראים על אמינותם. כדי לקבל את המחיר הרשמי, עליכם ליצור קשר ישירות מול האתר או הספק ולקבל את המחיר הסופי.

דילים זולים לחו"ל - הדקה ה-90

אנו מתחילים עם אתר הדקה ה-90 שבו מצאנו מבצעים רבים ומעניינים ביוני 2012. למשל, טיסה ישירה לאמסטרדם של ארקיע ב-289 דולר בלבד, חבילת נופש לרודוס הכוללת טיסה ו-4 לילות במלון אולימפיק פאלאס (5 כוכבים) על בסיס חצי פנסיון ב-313 דולר בלבד, טיסה לקטניה (איטליה) בפחות מ-200 דולר או טיסה לרומא ב-359 דולר בלבד.

דילים נוספים שראויים לציון מאתר הדקה ה-90 הם דיל לאיה נאפה בקפריסין בתחילת מאי ל-2 לילות במלון יורו נאפה ב-778 דולר לאדם וחבילת נופש לקוסטה ברווה (ספרד) הכוללת טיסות ולינה של 4 לילות במלון אבניה הוואי ע"ב חצי פנסיון ב-782 דולר בלבד.

דילים לחו"ל - אשת טורס

נמשיך עם האתר הותיק ומצוין אשת טורס המציע סוגים רבים של נופש המתאימים לכולם. למשל חבילת נופש ביוני הכוללת 7 לילות קרוז לקריביים, 7 ימים השכרת רכב בארה"ב, 4 לילות במלון בניו יורק, 2 לילות במיאמי ו- 2 לילות בלוס אנג'לס וכמובן טיסות הלוך חזור ב-4148 דולר לאדם במינימום הזמנה לשני אנשים (אגב - ניתן להזמין את החבילה גם בתאריכים נוספים ביולי ובאוגוסט).

עוד חבילות נופש זולות שמצאנו באשת טורס שכדאיי לציינם הן דיל לורנה במלון הוואנה הוטל (4 לילות) ב-339 דולר, מבחר של דילים לטנריף במהלך חודש מאי במחירים של 1014 יורו לאדם ל-5 לילות במלון פז אזול, טנריף על בסיס לינה בלבד ודיל לקוס בסוף מאי ב-515 דולר הכולל טיסות צ'רטר של ארקיע ו-3 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון קונטיננטל פאלאס קוס.

דילים זולים לחו"ל - גוליבר

עוד אתר שחובה לבדוק בו דילים ומבצעים לחו"ל הוא אתר גוליבר. בגוליבר מציעים למשל מבחר של חופשות בטן בחופי אירופה למשל חבילה לכרתים למשפחה (זוג +2) ל-3 לילות החל מ-388 דולר בלבד, 4 לילות בורנה עם טיסות בסוף חודש מאי ב-427 דולר, דיל זול לבורגס ביוני ל-3 לילות ב-393 דולר בלבד.

בנוסף, מצאנו בגוליבר עמוד המרכז בתוכו מבחר טיסות זולות לאיטליה במהלך החודשים מאי ויוני 2012 כמו למשל טיסה זולה למילאנו ביוני ב-397 דולר בלבד, טיסה זולה לטוסקנה במהלך חודש מאי הכוללת גם 7 לילות רכב שכור ב-373 יורו בלבד! (מותנה בהזמנת 4 אנשים) או טיסה לסיצליה בתחילת חודש מאי בפחות מ-300 דולר לאדם! (275 דולר).

דילים זולים לחו"ל - דיזנהאוז

גם אתר דיזנהאוז מציע מגוון מבצעים ודילים זולים לחו"ל. למשל, חבילת שייט (קרוז) בספינה רויאל קריביאן היוצאת מברצלונה למשך 7 לילות במספר תאריכים בחודש יוני החל מ-696 דולר לאדם (עם מבצע המציע כניסה חינם לילדים עד גיל 11), מבחר חבילות טוס וסע ליעדים רבים באירופה כמו למשל חבית טוס וסע למינכן לשני אנשים ב-935 יורו (אייר ברלין), חבילת טוס וסע לזגרב ב-518 דולר לאדם (אל-על), חבילת טוס וסע לאולימפיה ב-342 יורו לאדם (אל-על).

בנוסף, מצאנו לנכון לציין טיול מאורגן לברלין ל-8 ימים שמצאנו באתר דיזנהאוז הכולל טיסות, לינה במלונות, הדרכה, הסעות וכו' במהלך חודש יוני ב-1299 דולר לאדם.

דילים זולים לחו"ל - איסתא

נסיים הפעם עם אתר איסתא שמציע בין היתר דיל להופעה של פרל ג'אם באמסטרדם בחודש יוני הכולל טיסה לאמסטרדם הלוך חזור של ארקיע, כרטיס להופעה של פרל ג'אם בתאריך 26 או 27 ליוני ואינו כולל מלון ב-1258 יורו לשני אנשים.

בנוסף, כדאי לציין גם מבצעים נוספים לחודשים מאי ויוני כמו למשל דיל לשבועות ברודוס (סוף שבוע) במלון רודוס פאלאס (3 לילות ע"ב חצי פנסיון) ב-584 דולר לאדם, חבילת נופש לסלוניקי הכוללת 5 לילות בסוף חודש מאי (שבועות) במלון Tobaco Hotel ב-676 דולר בלבד.


0 תגובות: