חבילות נופש לברצלונה 2012

קישורים ממומנים

מחפשים נופשון בברצלונה? הגעתם למקום הנכון. אספנו עבורכם חבילות נופש לברצלונה ממיטב אתרי התיירות הטובים והזולים בישראל. כל התוצאות בכתבה הבאה שלפניכם.

עונת התיירות של 2012 כבר מתחילה להיראות באופק כאשר פסח מתקרב ובא ולאחריו הקיץ. אמנם היעדים הנפוצים כגון איי יוון, טורקיה או ורנה בורגס נפוצים בעיקר בקיץ, אך בתקופה זו מערב אירופה היא היעד מס' אחד של התיירים הישראלים.

לכן, בכתבה הבאה נציג לכם חבילות נופש לברצלונה ברגע האחרון וגם לתקופות רחוקות יותר לשנת 2012 (בכתבות הבאות נציג לכם חבילות נופש ליעדים נוספים במערב אירופה). שימו לב - כל החבילות המצויינות כאן נכונות ליום פרסום כתבה זו (3/2/2012) ואין אנו אחראים על אמינותם.

חבילות נופש לברצלונה 2012

נתחיל עם אתר אשת טורס שמציע דיל לברצלונה בחודש פברואר שיוצא ב-5 לפברואר וכולל 4 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון הולידיי אין אקספרס ברצלונה (3 כוכבים) וטיסת הלוך חזור של סאן דור ב-359 יורו לאדם או חבילת נופש לברצלונה בפסח 2012 הכוללת 3 לילות במלון רפאל ברצלונה (4 כוכבים) ע"ב לינה וארוחת בוקר בלבד, טיסת צ'רטר הלוך חזור ב-901 דולר לאדם.


באתר איסתא ערכנו חיפוש עבור חבילות נופש לברצלונה בחודש מרץ ומצאנו לכם כמה חבילות זולות במיוחד כמו למשל 3 לילות במלון טרבלודג' הוספיטלט ברצלונה (ממוקם רחוק יחסית ממרכז העיר) + טיסות ב-609 דולר לאדם, דיל לברצלונה במלון אראגון הממוקם יחסית במרכז העיר + טיסות ב-625 דולר לאדם או נופשון לברצלונה במלון קטלוינה דה פדררה למשך 3 לילות ב-655 דולר לאדם בלבד.

אנו ממשיכים עם אתר גוליבר המצוין המציע מגוון דילים לברצלונה בפסח 2012 למשך 3 לילות החל מ-686 יורו במבחר מלונות. בין היתר, תוכלו למצוא נופשונים למלונות 3 כוכבים כמו קטלוניה אראגון (ליד שדרת דיאגונל), מלון חוסה (Husa) אוריינטה (ממוקם בשדרות רמבלס), מלון ריאלטו (רובע הגותי) ועוד ודילים למלונות 4 כוכבים בברצלונה כגון מלון חוסה ארנס, קטלוניה אטנס (כ-2 ק"מ ממרכז העיר) או מלון חוסה ברצלונה המצוין הממוקם בכיכר קטלוניה.

באתר הדקה ה-90 מצאנו חבילת נופש לברצלונה מעניינת באמצע פברואר (12/2-16/2) הכוללת 4 לילות במלון איטקה (4 כוכבים) ע"ב לינה וארוחת בוקר וטיסת אלעל הלוך חזור ב-934 דולר לזוג ובאתר השטיח המעופף מציעים 5 ימים של טיול מאורגן לברצלונה וקוסטה ברווה למשך חמישה ימים (26 לפברואר ועד ה-2 למרץ).

ולסיום, אם אתם מחפשים נופש בברצלונה מסוג שונה קצת תוכלו למשל למצוא באתר הבא חבילות נופש לברצלונה להופעות של אמנים גדולים מחו"ל. למשל, דיל לברצלונה ביוני להופעה של לני קרביץ, דיל להופעה של דרים ת'יאטר בפברואר או הופעה של הקרנביז בברצלונה ביולי 2012. כל הדילים כוללים טיסות, מלונות וכרטיסים להופעות.

עוד רעיון לבלות בברצלונה או לקפות למשחק כדורגל למשחק של אחת מהקבוצות הטובות ביותר בעולם הלוא היא קבוצת ברצלונה. באותו אתר תוכלו למצוא חבילות רבות הכוללות טיסות, מלונות וכרטיסים למשחקים של הקבוצה כגון דיל למשחק של ברצלונה-ולנסיה בפברואר (699 דולר), דיל למשחק של ברצלונה מול באייר לברקוזן במסגרת ליגת האלופות בחודש מרץ (769 יורו) או חבילה למשחק הסופר קלאסיקו בין ריאל מדריד לבין ברצלונה באפריל 2012 (1849 יורו).

עד כאן להפעם, בכתבות הבאות נציג לכם מבחר נוסף של דילים זולים ואטרקטיביים ליעדים נוספים באירופה.




0 תגובות: